1 HAFTA SONRA
Ezan sesi ile yataktan kalktım. Dün Sena teyze annemi arayıp bu gün için bizi eve yemeğe davet etmiş. Hemde babamla tanışmak istediklerini de söylemiş. Düğündê Sinan amca gelemediği için babamla tanışamamışlardı . Annemde kabul etmiş tabi. Aslan bir kaç gün sonra tekrar işinin başına gidicek.
Oğuz ve Bahar ise yarın balayından geliyorlar.Namaz sonrası biraz daha uyumak için yatağa yattım. Telefonuma gelen bildirim sesi ile üzerimdeki pike ile kısa bir kavga sonrası telefonu elime aldım.
Gönderen =Nisa
Lavin şu habere bak!Yazmış ve bir link atmış. Acaba yine ne oldu! Ben söylenerek linkin üzerine bastım ve açılan haber ile gözlerim büyüdü.
Karan! Yanında yine o sarışın kız!
"Son dakika, ünlü Yalçınkaya holdingin sahibi Karan Yalçınkaya yeni sevgilisi ile lüks bir restorandan çıkarken kameralara yakalandı. Sevgilisini sarhoş olduğu için almaya gelen Karan Yalçınkaya kameraları görünce sert tepki verdi"
"Ne bekliyordun ki kızım ! Ünlü bir iş adamı tabi , bir iki defa sana baktı diye senden hoşlandığını mı sandın? " diyerek kendi kendime söylendim.
Şu son günlerde aşır yorgunum ve başım dönüyor. Şimdi ise böyle bir haberi alınca hastayım diyip günlerce yatasım geldi.
Ne yapıyım ben şimdi? Daha önce de görünce yanlış anladım. Veya o yalan söyledi!"Off" diyerek yataktan kalktım. Hızla üzerimi değişip aşağıya indim. Mutfağa girip kendimi yemeğe verdim. Kısa bir depresyon gibi yani... Nêdên böyle hissettiğimi bende bilmiyorum . Ona karşı bir şêylêr hissêdiyor olabilirim . Vêya onun davranışları sonrası bên öylê sandım. Daha dün sosyal mêdyadan bêni eklemişti ....
"Günaydın güzel kızım " diyerek yanadığımdan makas aldı babam.
"Günaydın baba"dedim. Masaya son bardakları da koyunca masaya oturdum.Yaklaşık 2 saatir mutfakdayım. Masayı kuruncada herkes masaya oturdu. Herkes dediysem babam annem ve Aslan. Oğuzun yokluğunu kendini belli ediyor....
Aslan "Ne oldu bu gün bir tuhafsın "dedi.
Deminden beri karıştırdığım çay kaşığınu çaydan çıkartıp kenara koydum.
"Yok bir şey yorgun hissediyorum kendimi biraz " dedim. Yalan değil öyleydi!Annem "Test sonuçların çıktı mı kızım" dedi. Tabi ya bir de o vardı ! Dün doktora gidip kan vermiştim babamın yoğun ısrarı üzerine. Son günlerde yorgun okuduğumu anlayınca göndermişti. Doktor da Betülün tanıdığı olunca test sonuçlarını almaya gerek yok ben seni ararım çıkınca demişti.
Anneme dönüp "Yok anne daha aramadı doktor. Haber veririm ben sana " dedim.
Annem "Tamam. Bu gün Sena hanımlara gidiyoruz sizde pastaneden çıkın direk oraya gelin. Biz çıkarken ararız sizi"dedi.
Bir de o adamın evi ne mi gidicem!
"Anne ben gelmesem hem hastayımda" dedim.
Annem "Ayıp olur kızım öyle. Aslan sende geliyorsun dimi Karan da vardır hem" dedi.
Karan bey sevgilisinden vakit bulursa gelir tabi!
"Karan BEY in olucağunu sanmıyorum" dedim artık içimde tutamayarak.
Aslan "Neden " dedi. Telefonu çıkartıp haberi açıp onun önüne koydum.
"Bu aralar fazla yoğunmuş da kendisi " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...