14. BÖLÜM

12.2K 704 36
                                    














KARAN'DAN


Levent denen adamla konuşurken telefonum çaldı. Lavinin babasının bulunma haberi geldi. Kimseye birşey söylemeden oradan çıktım. Şimdide adamların attığı adrese  gidiyorum.

Bazı tanıdıkların yardımı ile ve işe bordo bereli amcamı da katınca bulmak zor olmadı. Ama bunu şimdilik Lavine söyleyemem. Babası ile konuşup nedenini öğrenmem gerekiyordu. Eğer babası onları bilerek terk ettiyse babasını bulduğumu Lavine söyleyemem. Babasını hep iyi biri olarak hatırlasın.


Ama babasının mantıklı bir açıklaması varsa onları kavışturabilirim. Lavinin üzülmesini istemiyorum. Bunu kendime açıklamak zor olsa da Lavine güveniyorum.... Uzun zaman sonra ilk defa birine bu kadar çok güveniyorum....
Hemde.... Seviyorum.... Evet onu seviyorum. Onun yanında bambaşka biri oluyorum. Gözlerine her baktığımda mavi gözlerinde kendimi kaybediyorum.
Yanında birini görünce o yanındakini öldürmekten başka hiç bir şey düşünemiyorum.....











Uzun bir yolculuğun ardından bir binanın önünde durdum. Arabadan inip binaya girdim. Adres burası idi, 4. Kata çıkıp zile bastım. Kapıyı mavi gözlü uzun boylu kumral bir adam açtı. Bu adam resimde gördüğüm adam! Lavinin babası!

Elimi uzatıp "Ben Karan Yalçınkaya , sizinle konuşmak için geldim " dedim.
Adam elimi sıkıp "Kim olduğunu biliyorum. Gel içeriye "dedi.

İçeriye geçip Sinan beyin karşısına oturdum.

Sinan bey "Seni dinliyorum " dedi.
"O gün ormanda Lavini siz bulup dağ evlerinin yanına siz bıraktınız öyle değil mi" dedim.

Sinan bey "Evet ben bıraktım. Bak evlat neden burada olduğunu biliyorum. Ama boşuna geldin. Yıllar sonra tekrar karşılarına geçip ben geldim diyemem."dedi.

"Neden gittiniz? Terk mi ettiniz yoksa mecbur mu kaldınız " dedim.

Hafif gülerek "Ben PÖH üm. Gizli bir operasyon için gittiğim yerde vuruldum. Beni öldü sanıp aileme öldü diye haber vermişler. Ama ölmedim. Sonra da herkesin beni öldü sanması işimize gelir diyerek gizli operasyonlara katıldım. Bu durumda olan tek kişi ben değildim. " dedi.

Şimdi taşlar yerine oturuyor!

"Yanlış düşünüyorsunuz. Tekrar karşılarına çıksanız nedenini öğrenince sizi suçlamazlar. Kızınızı benden daha iyi tanıyorsunuz. Bayılmadan önce sizi gördüğünü söyleyip herkese sizi arattı. Güvenlik kameralında sizi görünce ne hale geldi! Ağzına tek lokma bile almıyor. Ağzından çıkan her kelimesi sizsiniz. Her gördüğüne babam bulundu mu, bir haber var mı diye soruyor. Daha fazla acı çektirmeyin ailenize. Suçlu değilsiniz. Suçlu olan biri de yok. Görev için , vatan için gittiniz. " dedim.

Sinan beyin gözleri doldu. Kafasını ellerinin arasına alıp eğildi.

"Görevde olduğum sürece her gün onlardan bilgi aldım. Attıkları her adımdan haberim vardı. O gün görevin bittiği gün İstanbul a geldim. Gelir gelmez de Lavinin kaçırılma haberini aldım. Sonra da peşine düştüm. Ormanda onu öyle görünce " dedi ve sustu.

"Kızınız sizş gerçekten çok özledi Sinan bey. Sizden sonra kimsenin ona Maviş diye hitap etmesini bile istememiş. Sizden kalan silahı hêp yanında taşımış . Ölüm yol dönümünüz sandığı gündê mezarınıza gêlip nêlêr konuştuğunu biliyorsunuzdur. " dedim.

Sinan bey "Tamam o zaman. Gidelim" dedi.
Oh be !

Ayağa kalkınca ben kalktım. Yanıma gelip elini omzuma koydu
"Sağol evlat!" Dedi.

Kafamı salladım. Sinan bey üzerine bir şey alıp evden çıktık. Benim arabama bindik.  Doğruya Lavin ve Elmas teyze Sinan beyi görünce ne tepki vericek çok merak ediyorum....













DUYURU

Merhaba arkadaşlar. Size önemli bir haberim var...
LOYA ya özel bir WhatsApp grubu kurmak istiyorum. Katılmak isteyen yoruma yazabilir. Sonra da numarasını özel den atabilir. Merak etmeyin güvenilir ve Sadece bayanlara özel bir grup olucak. Şimdiden hayırlı olsun...

LOYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin