1 ay sonra
"Herşey hazır dimi bakın bir eksiklik istemiyorum lütfen" dedim lokanta sahibi adama.
"Evet hazır Lavin hanım merak etmeyin. Saat 8 dê sizi bekliyoruz" dedi vê vedalaşıp têlêfonu kapattım . Heyecandan nê giysem diye odanın içinde turluyorum . Bu gün Karana hamile olduğumu söyliyicem!
Daha dün öğrendim bende . Bu gün sabah da Karan gidince hemen doktora gidip emin olmak istedim. Eczanedeki testler bazên yanlış sonuç verebiliyor.Daha sonra da tabi nasıl söylesem diye düşünürken aklıma gelen fikirle buna karar verdim. Bir kaç lokantaya gittim ên sonunda bunu seçip restorantın üst bölümünü kapattırdım. Karan haberi alınca ne yapıcağı belli olmaz. Sonra da Baharı arayıp ona söyledim. Pastayı da o yapıp restorana göndericek. O da hamileliğinin 5. Ayında . Onu yormak istêmêdim ama ısrar edince bir şey diyemedim. Tabi cinsiyeti sorarsanız minik bebeğimiz bir türlü göstermiyor . Bu yüzden dê Oğuz meraktan neredeyse hêr hafta bir doktora götürüyor." Sağlıklı olsun da gerisi önemli değil" diyoruz ama dinleyen kim ?
Bu gün de bakalım neler olucak!Dolapdan bir elbise seçip ona uygun şalı da bağlayıp hafif bir makyaj yaptım . Karan evlendikten sonra makyajıma karışsa da bu gün özel bir gündü . O yüzden az da olsa yaptım. Çantamı da alıp salona indim. Evimiz 3 katlı , giriş katta büyük bir salon ve küçük bir mutfak var . 2. Katta yatak odası , misafir odaları , büyük mutfak , ilerideki bebeğimiz için ayırdığımız oda vê lavabolar var . 3. Katta ise oldukça büyük bir teras ve ên sevdiğim yeri ise arka bahçeye bakması. Terasa küçük bir masa ve sedir yaptırdık. Yakın arkadaşlar gelince çoğunluk olarak odada oturuyoruz . Tabi böyle büyük bir eve ne gerek var iki kişiyiz zaten dememe rağmen Karanın ısrarları üzerine kıramadım. Evi bende çok beğeniyorum ama evimin işlerini de bên yapmak istiyorum ama malum böylê büyük bir evi tek temizleyemem . O yüzden temizlikçi ablalar haftada bir geliyorlar.
Dışarıdan araba sesi duyunca hemen cama koştum. Karan arabayı park edip arabadan inince bende hemen çantamı koluna takıp dış kapıya doğru koştum. Kapıyı açınca Karan da zile basmak için elini kaldırmışdı. Bu hali biraz komikti.
Karan "Beni burada mı bekliyordun güzelim" dedi. Üzerimi inceleyince eli ilê elbiseyi gösterip "Nereye böyle " dedi.
Kapının hemen yanında duran ayakkabılığı açıp ayakkabı bakarken Karan da beni izliyordu.
"Sana bir süprizim var o yüzden gidiyoruz" diyerek siyah ayakkabıyı alıp giydim ve kapıdan çıkıp kapattım.
Karan "Ne süprizi Lavin ve niye dışarıda bu süpriz" dedi.
Karanın koluna girip "Gidince görürsün Hayatım, Hadi beni takip et" diyerek Karanı çekerek arabanın yanına geldik.
Karan " Nêrêyê gidiyoruz onu söyle bari" diyerek arabanın sürücü kapısını açtı. O binerken bende yanına oturdum. Emliyet kemerimi bağlarken
"Navigasyonu açıcam şimdi yeri biraz kuytuda " dedim. Aslında falza kuytu sayılamaz ama bana göre öyle .
Karan "Bu işte bir iş var ama Hadi hayırlısı" diyerek arabayı çalıştırdı. Bende onun sevmediği ama benim yapmaktan çok zevk aldığım şeyi yani yanaklarını sıkarak
"Hayırlı hayırlı mêrak etme kocacım" dedim.
"Şu hareketi hiç sevmiyorum Lavin yaa"
Çocuk gibi mızmızlanırken bende navigasyonu açıp arabanın telefon koymak için olan yerine koydum . Sonra da camı biraz açıp içimdeki büyük heyecanı biraz azaltmaya çalıştım. Elim istemsizce karnıma gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
AcciónYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...