28.BÖLÜM

10.9K 573 40
                                    








Selamın aleyküm arkadaşlar . Yazım yanlışı olabilir yeni telefona geçince biraz geç oldu . Ama vote sınırını geçersek daha sık gelicek bölüm .
O yüzden oy ve yorum yapmayı unutmayın ...



















Yemek sonrası aradan 1 hafta gecti. Bu süre içinde Aslan gitti. Nişana son 15 gün kaldı ve o gün Karanın gösterdiği yerde yapılacak. Beşiktaş Çırağan Palace Kempinksi da .
Bu gün ise çok yoğun bir gün olucak. Kontrol için hastaneye gidicem. Oradan Berfin abla Betul Nisa ve Bahar ile Nişanlık bakmaya gidicez. Karan ise erkekler ile takım elbise almaya gidicek. Bizi onlar birakicak aslında.

Her zamanki gibi erken kalktım. Sabah namazı kılıp telefonumu elime alıp kahvaltı için mutfağa girdim. Aslan gittikden sonra ev çok sessiz oldu. Oğuzun  varlığına çok alışmıştım. Tabi Aslanın da aynı sekilde.
Nişan için tekrar gelicek İnşallah.

Kahvaltıda annem ve babam bana bir tuhaf bakıyorlardı. Hatta bir sey mi oldu diye sordum ama bir şey olmadığını söylediler.
Sabahtan beri aklımda hem doktorun diyicekleri hemde nişanlık var. Bir haftadur evde model bakıyorum. Hatta Karan bile arada model atıyor. Ona renk sormuştum sadece açık renk olsun demişti .
Tabi o gün bahsettiği pastane mevzusunu da Oğuz ile konuştuk. Karan benden önce konuşup onu ikna etmiş. Nişan dan sonra  Loya ve Hayal pastanesini satıcaz ve yakınlarda büyük bir arsa alıp Karan oraya büyük bir pastane yaptırıcak. Tabi benim istediğim bir şekilde. Pastane ismi ise başka koyalım dediler ama Loya dan vazgeçemedim .





Aklımdaki düşünceleri bir kenara alıp masayı topladım . Annem bulaşıkları ben hallederim diyince odama çıkmak için mutfak dan çıkmak üzere iken babam arkamdan seslendi
"Akşam erken gelin kızım" dedi .
Gelin ? Kiminle gelicem ki ?
Ben anlamamış gibi bakarken

Annem "Gecikme demek istedi kızım baban "
Diyerek araya girdi.
"Tamam erken gelirim falza uzun sürmez " dedim. İkisi de kafası ile onaylayınca odama çıktım .

Üzerime gayet spor gri bir takım ve aynı tonlarda şal taktım. Çantamı da alıp telefonumu elime aldim . Kızları aramak için telefonu açmak üzere iken telefon çalmaya baslandi . Arayan Oğuz ...

 Arayan Oğuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)


"Selamın aleyküm Oğuz "
"Ve aleyküm selam Maviş , ne yapıyorsun"
"Giyindim de sizi arayicaktim tam"
"Biz çıktık sen de çık geliyoruz"
"Tamam Allah'a emanet " diyerek kapattım . Buradan beni Oğuz Bahar ve Nisa alicak. Hastane sonrası ise Karan Berfin abla ve Hakan gelicek. Betül de mağaza ya gelicek. Öyle anlaşmıştık .

Telefonu çantama koyup aşağıya indim . Babam salonda oturuyordu. Annem in ise mutfak dan gelen su sesi orada olduğunu belli ediyordu . Babama bakarak
"Oğuz geliyormuş baba ben çıkıyorum erken gelirim" dedim.

LOYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin