29. BÖLÜM

9.9K 550 38
                                    







Nişan Günü

"Hadi Oğuz geç kalıcaz"diye Oğuza söylenmeye devam etti Bahar . Bu sabah bizi evden Oğuz alıp kuaföre götürücek. Sonra da Karan gelip alıcak.

Oğuz "Tamam yavrum bir sakin ol , bizim nişanda bile bu kadar heyecan yapmadın " dedi.

Bu hallerine gülerken kuaförün önünde durduk . Gêlênê kadar aralarındaki atışmaları dinledim. Oğuza teşekkür edip arabadan indik . Daha önceden  gelip makyaj ve şal denemesi yaptım . Bu gün için de randevu almıştım . Biraz kalabalık olucağımız bu saatte kimse gelmesin diye de tembihlemiştim. Nişan saati öylen olduğu için erken gitmemiz gerekiyor .

Tabi söz gününden bu güne kadar Karan ileevakit geçirme fırsatı tabiki bulamadım. Karanın yemekte dediği şeyler, çeyiz ayakkabı davetiye derken toplasanız 8-9 defa buluştuk. Tabi onun da yoğun işleri vardı. Şu Neşe denen kadın ile toplantıları gibi. Düşündükçe içimdeki kıskanç kadın ortaya çıkıyor ...



Kuaföre girip ben direk üzerimi giymek için odaya geçtim . Diğer kızlar da üzerlerini giyinmek için ayrı odaya girdi . Bana yardım etmek için yine Betül vardı yanımda. Bu gün nedendir bilmem ayrı bir neşeli kendisi .
Üzerimi giyince onun da giyinmesi için odadan çıktım . Bekleme yerinde oturan annem ve Sena teyzenin gözleri direk üstüme kaydı . Daha önce Betül hariç hiç kimse görmedi elbisemi . Elimde gördüler ama üzerimde gören olmadı . Tabi ayakkabı ve çiçeğe beraber karar verdik kızlar ile.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Sena teyze "Maşallah " dedi. Annemin gözleri dolmuştu bile ama belli etmemeye çalışıyordu.
"Teşekkür ederim " dedim.
Annemin bir şey demesini beklerken kuaför bayan gelip
"Sizi önden alalım " diyince anneme gülümseyerek oturdum. İlk önce makyaj yapılıcaktı. Oldukca sade bir makyaj istemiştim. Şeftali tonlarında göz makyajı . Aynı şekilde sade bir ruj. Şalım için de sade küçük süslemeler olucak elbisem biraz abartılı diye .



















Benim şalım ve makyajım bitmiş kızların da bitti. En son Sena teyze ve annemin  de işi bitince Karanı beklemeye başladık . Aradım fakat açmadı . Defalarca aradım ama yok. Berfin abla da aradı ama açan yok. Kuaförün ortasında volta atıyorum nerede bu adam !

Nisa "İstersen Hakanı arayım , sakin ol gel otur " dedi.

Bahar "Hakan'ın numarasının ne işi var sende kızım." Dedi.
Nisa "iiii , ya konumuz bu mu şimdi . Arayıp diyelim de gelsinler geç kalıcaz" dedi.

Hemen yanına oturup "Tamam ara gelsinler bir an önce " dedim.
Nisa telefonu çıkartıp numarayı girip kulağına götürdü . Numarayı ezbere mi biliyor?

"Neredesiniz sizi bekliyoruz çabuk gelin alın bizi kuaförden hadi" diyip yüzüne kapattı telefonu . Bu kız cidden odun !

Betül Nisa ya gülmeye başlayınca herkes güldü . Sinirden benden gülmeye başladım .

LOYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin