Bu bölüm canselbltt a gelsin. 🤗Ne kadar seviyorsun desen; o kadar işte. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin...
Nazım Hikmet
Bayıldığım günden sonra aradan 3 gün geçti. O gün ben bayılınca olaylar olmuş baya. Oğuz ve Aslan anlattı. Betülü rahatsız eden biri olduğunu biliyordum ama bu kadarını da bilmiyordum.
Bana gelince kan ve tekrar emar çekindim. Sonuçlar o gün cuma olduğu için dün çıktı. Ama dün kız istemem vardı bu gün de sözüm var
Bu yüzden yarın alıcaktım. Önemli bir şey olduğunu da düşünüyorum doğrusu.
Dün oldukça güzel geçti. Yusuf o tatlığı ile bana yenge diyerek girdi eve. Sonra da
"Lavin, dayım evde tam 100 kere Lavine yenge diyiceksin dedi" diyerek hepimizi güldürdü. Karan lacivert sade bir elbise seçmişti bana. Kuaför ve elbise eve gelmişti.Bu sabah evde büyük bir temizlik yaptık. Dünden yapmıştık temizliği. Bu sabah de genel bir üzerinden gittik. Bahar ve Nisa ile mutfağa girip yemekleri de halletmiştik. Betül de biraz önce gelmişti.
Oturmuş Karan ın göndericeği kuaförler ve kıyafetimi bekliyorduk. Karana daha önce sordum kaç defa ama en ufak bir ip ucu bile vermedi. Ben sadece beğendiğim bir kaç şeyin resmini atmıştım
Kıyafet konusu tamamen ona ait olduğunu söyledi. Bu adam benden de inatçı!Kapı çalınca Nisa benden hızlı bir şekilde ayağa kalktı. Kapıyı açınca içeriye ellerinde çanta olan 2 kadın girdi. Ardından ise bir kaç adam ve kadın elerinde koliler ile içeriye girmeye başladı.
Adamlardan biri "Bizi Karan bey gönderdi. Bayanlar ile siz odaya geçin bizde burayaları hazırlıyıcaz " dedi.
Bahar bir şey dememe fırsat vermeden tamam diyip kızlar ile odya girdik. Arkamızdan en son giren kızın elinde kıyafetim vardı. Şu benim hala görmediğim. Kız eli ile havaya kaldırıp gösterince gülümsedim. Elbise çok güzel.
Kahverengi tonlarında ve tek tarafı tüllü idi.
Betül "Zevki güzelmiş" dedi. Bahar araya girerek
"Tabi güzel , benim görümcemi beğendiğine göre güzel zevki var" dedi. Herkes kısa bir kahkaha atınca kızın elinden aldım elbiseyi. Diğer kızlar da giyinmek için odalara dağılıca bende bir odaya girip giyindim. Ona uygun şal ve ayakkabı da vardı. Onları da giydim. Odadan çıkıp kendi odama girdim kuaförler in olduğu odaya. Odaya girince kızlar çantalarından bir sürü şey çıkartmış yatağın üzerine dizmişti bileBahar beni görünce yanıma yaklaştı. O da giyinmişti.
"Çok güzel olmuşsun " dedi. Ona teşekkür edip kuaför kızın gösterdiği sandalyeye oturdum. Kız bana sormadan direk cilt bakımına başlayınca kafamı oynatıp kızım bana bakmasını sağladım.
"Nasıl istediğimi bana sormadınız " dedim.
Kuaför "Karan bey daha önce makyaj ve şal modelinizi bize attı. Ona göre yapıyorum "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...