Aşkın bu denli sıradan olmadığına inanıyorum ben. Önce sıradanları yaşayacaksın ki , gerçek olanı anlayabilesin...
Nazım Hikmet
3 haziran 1963. Bu gün Nazım Hikmet'in ölüm yıl dönümü. Allah rahmet eylesin...
Ertesi gün
Sabah elimdeki yüzüğe bakarak yatakta gülümsüyordum. Biraz önce ezan sesi ile uyanıp elimdeki yüzüğün farkına vardım. Yataktan kalkmadan yüzüğe bakarak dün olanları düşünüyorum. Karan gibi bir adamla bir ömür boyu beraber olmak, düşüncesi bile çok güzel....
Yataktan kalkıp yüzüğü kolyeme geçirdim. Kolyeyi boynuma takıp tişörtümün içine koydum. Sonra da abdest alıp sabah namazımı kıldım. Ardından da şükür namazı kıldım. Rabbime bana böyle bir sevda nasip ettiği için şükretmek gerekiyordu......
Üzerimi değişip odadan çıkıcağım sırada odanın kapısı çaldı. Dün eve geç olduğu için anahtar ile gelip kimseye gözükmeden odama girmiştim. Merak etmiş olabilirler.
"Gelebilirsin" dedim. Kapı açılınca içeriye Aslan girdi. Şimdi yüzüne nasıl bakıcam ben? Herşeyi biliyor ....
Aslan yanımdan geçip yatağıma oturdu. Eli ile yatağa vurup oturmamı işaret etti.
Bende karşısına oturdum."Lavin, neden kabul ettin diye sormuyucam. Ben sadece senin mutluluğunu istiyorum. En başında o Karanı sevmiyordum biliyorsun. Ama adam gibi karşıma gelip seninle evlenmek istediğini söyleyince son günlerde senin de ona karşı olan davranışlarına bakınca hayır diyemedim. Dün sende kabul edince bana söz düşmez kardeşim. " dedi.
Sonra da elini omzuma koyup hafif gülerek
"İnsan bir yanıma gelip haber verir dimi. Eve gizlice girip yatmak ne demek kızım" dedi.İşte Aslan ! Ciddi bir konuşma yapıp ardından hemen laf sokan!
"Kızarsın diye düşünmüştüm ben. Açıkçası senin izin vericeğini hiç ummuyordum. " dedim. Aslan'a karşı hep açıksözlü olmuşumdur.
Aslan "Sen istedikten sonra ben karşı çıksam ne fark edicek ki güzelim. Sen mutlu ol " dedi. Sonra da elini uzatarak
"Göster bakalım şu Karanın aldığı yüzüğü" dedi.Hafif gülerek boyumdaki yüzüğü çıkarttım. Aslan eline alıp yüzüne baktı bir de bana baktı.
"İyi para vermiştir buna he! Ben gitmeden söz yapalım da bende burada olurum sizde böyle etrafa dolaşmazsınız " dedi.
Böyle derken sevgili olarak demek istedi tabi.Şaka ile karışık "Beni göndermeye dünden razısın bakıyorum da Aslan bey " dedim.
Aslan gülerek ayağa kalktı "Senin düğününde belki bende kendime birini bulurum. Neyse hadi aşağıya gidelim birazdan gelir Oğuzlar" dedi."Tamam sen git benim annemle konuşmam lazım " dedim. Aslan odadan çıkınca bende arkasından çıktım. Annemlerin odaya gelince kapıya vurdum.
Annem den gel komutunu alınca içeriye girdim. Annem başörtüsünü bağlıyordu. Babam da odada yoktu. Yatağın üzerine geçip oturdum.
Başımı öne eğip ellerime bakmaya başladım. Şimdi ben nasıl anlatıcam anneme?
"Anne, seninle bir şey konuşucam " dedim. Annem başını yapmayı bitirince gelip karşıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...