23. BÖLÜM

10.7K 647 22
                                    

Selamın aleyküm arkadaşlar. Vote  (Beğeni ) sınırı koyduk. 20 Vote gelmezse yeni bölüm yayınlamıyıcam. Herkes den bekliyorum oyları. İyi okumalar....🤗
















Bu sabah ezan sesi ile uyanıp  hızla duşa girdim. Sonra çıkıp namazımı kıldım. Bu gün dini nikahımız kıyılıyor ve artık Karan kocam oluyor. Yüzümde lise aşıkları gibi kendi kendime sırırtırken aklıma yüzük geldi. Boynundaki yüzüğü çıkartıp parmağıma taktım .

Bu gün nikah dan sonra hastaneye gidip sonuçlarımı alıcam. Şimdi de gardrobun önünde dikilmiş ne  giysem diye düşünüyordum. Lacivert bir elbise ve üzerine beyaz bir şal çıkarttım. Adetlerimize göre nikah kıyılırken beyaz şal örterler. Bu elbisenin üzerine de beyaz şal yakışabilir. Elbiseyi giyip şalımı taktım.


Aşağıya inince Aslan annem babam teyzem ve eniştem sofrada oturuyordu.
Diğer teyzem yurt dışında olduğu için nişanıma geliceğini söylemişti. Nazife teyzem yani Aslanın annesi ise babamı da gelince görmedikleri için hemde benim sözüm için gelmişlerdi.

Kısa bir kahvaltı sonrası Oğuz ve Bahar geldi. Saat öyle ezanına yaklaşınca herkes hazırlanmak için odalara girdi. Salonda Oğuz Bahar Betül Aslan ve ben kaldık. Betül üniversite arkadaşım idi, o yıllar nikahımıda yanımda olucağına söz vermişti. Bu gün ise onun için geldi. Dün gelmesine gerek olmadığını söylesem de geldi.

Betüle dönüp nasılsa odada bulunan herkesin olaydan haberi olduğu için söze girdim.
" Bu konuyu herkes biliyor diye soruyorum  ama Kuzenin hala peşinde geziyor mu Betül. İstersen daha sonra da konuşabiliriz" dedim. Kendini cevap vermek için zorunlu hissetmesin diye. 

Betül "Yok sorun değil. O günden sonra bir daha görmedim onu dün hapse girdiği hakkında bir haber aldım ama ne kadar doğru bilmiyorum " dedi.

Bahar elini Batülün omzuna koyup
"Oğuz anlattı o gün olanları çok geçmiş olsun " dedi. Betül Bahara teşekkür edince

Aslan "Kesin bilgi o herif hapse girdi " dedi.

Herkes şaşkınlık ile Aslan'a bakarken
Betül "Nereden biliyorsun " dedi.
Aslan hiç bir şey olmamış gibi sırtını koltuk başına yaslayınca

"Ondan ben şikayetçi oldum da o yüzden biliyorum. Biraz zor çıkar oradan. Eski eşi de şikayetçi olucak en kısa zamanda " dedi.

Vay be ! Aslan'a bak sen. İlk defa bir kız için bu kadar uğraştığına şahit oluyorum. Tabi ben hariç.

Betül şaşkınlık ile ona bakarken  telefonumun çalması ile ayağa kalktım. Masanın üzerinde duran çantamı alıp içinden telefonu çıkarttım. Arayan Karan

"Selamın aleyküm " diyerek açtım.
"Ve aleykümselam güzelim. Biz birazdan çıkıyoruz sizde hazırsanız camide buluşalım "
"Tamam bizde birazdan çıkıyoruz "
"Tamam orada görüşürüz "
"Tamam görüşürüz  " diyip kapattım.

Ben kendi kendime telefona bakıp gülerken salondan içeriye babamlar girdi. Karanların birazdan çıkıcağını söyleyince hep beraber evden çıktık.
Annem babam ve teyzemler bir arabaya bindi. Oğuz ve Bahar da kendi arabalarına binince ben ve Betül de Aslanın arabasına bindik. Ben öne geçince Betül arka koltuğa oturdu.

Yolda ilerlerken sessizliği Betül bozdu. Sanırım Aslanın söylediklerinden sonra şoku yeni atlatabilmişti.
"Ben teşekkür ederim yaptıklarınız için. Ama eşini nasıl ikna ettin " dedi.

Aslan aynadan Betüle bakıp sonra da yola baktı.
"Üzümünü ye bağını sorma demişler. " dedi.

Betül bir şey söylemeyip sessiz kalınca camiye gelmiştik bile. Araba durunca arabadan aşağıya indik. Arkamızdan babam ve  Oğuzun arabası gelince onlarla beraber içeriye doğru yürüdük. O sırada kapının önünde duran Karanın ve Kadir beyin arabası vardı. Bizden önce gelmişlerdi.

Camiden içeriye girince öyle namazı okunmuştu çoktan. İçerisi boştu. Gözlerim etrafı tararken köşede namaz kılan Karan  Kadir amca ve Yusuf u gördüm. Hemen arkalarında oturan Berfin abla Sena teyze ve Hakan vardı.

Yanlarına yaklaşırken onlar da namazlarını bitirmişlerdi. Babam ile selamlaşınca Karana baktım. Bu sefer lacivert bir takım elbise vardı üzerinde. Yeni duş aldığı saçlarından belli oluyordu. Yarı kurumuş saçları hafif dağınık idi.


Biz ayakta durmuş selamlaşırken imam geldi. İmam bizi bir yere doğru götürürken Berfin abla koluma girip
"İyi düşün Lavin odun kardeşim ile evlenmek istediğine eminmisin " dedi. Tabi bunu yanımda duran Sena teyze de duydu.



Sena teyze "Aşkolsun Berfin. Hem Karan sadece sana karşı odun Lavin kızıma karşı gayet anlayışlı " dedi. Oğluna toz kondurmayan bir anne.

Onların bu haline tebessüm ederken imam bir minderin üzerine oturunca karşısındaki iki minderin birine Karan oturdu. Bende hemen yanındaki mindere oturdum. Benim şahidim Betül idi. Karanın ise Hakan.

Dini nikah da şahidim Betül resmi nikah da ise Bahar.

İmam kısa bir dua sonrası ikimize tek tek sordu. İkimiz de 3 er defa "ettim "dedik.
Şahitlere de sorduktan sonra artık nikahımız kıyılmıştı. Karan bana doğru eğilip "Artık Helalimsin " dedi. Duyduğum şey karşında tebessüm ederken  İmam ayağa kalkıp bizi tebrik etti. Bizde ayağa kalıp anne ve babalarımızın ellerini öptük.

Çıkmak için camide çıkışa doğru ilerlerken Karan yanıma yaklaşıp kulağıma eğildi.
"Gelince bir yemeğe çıkalım karıcım" dedi.
Karıcım!

Tam bir şey söylemek için ağzımı açtığım sırada
Aslan "Hadi gidelim ne bekliyorsunuz. Senin uçak saatin kaçta Karan" diye araya girdi.

Karan kısık sesle sabır çekip
"2 saat sonra Aslan " dedi. Sonra da bir şey demeden önden ilerlemeye başladı.
Bizde arkasından çıktık. Herkes araba binince bizde geldiğimiz gibi Betül ile aslanın arabasına bindik. Aslan'a hastaneye gidiceğimi söyleyince
"Tamam biz seni bekleriz sonuçları alıp gelirsin " dedi.






Kısa süre sonra hastanenin önüne geldik.
Araba durunca arabadan indim. Hastaneye girip doktorun olduğu kata çıktım. İçerideki hasta çıkınca bende hemen arkasından içeriye girdim.

"Merhaba doktor hanım ben test sonuçlarımı almak için gelmiştim" dedim.
Doktora kimliğimi uzatınca doktor önündeki bilgisayardan bir şeyler bakıp sonra da bir anda kaşlarını çattı.

Hızla bana dönüp
"Neden daha erken gelmediniz Lavin hanım " dedi.
"Sözüm vardı doktor hanım. Kötü bir şey mi var " dedim.

Doktor "Bakın Lavin hanım sizinle açık konuşucam. Bünyeniz ilaçlara yanıt vermiyor. Bu yüzden o gün nöbet geçirdiniz. Bu yüzden  küçük bir operasyon yani ameliyat geçirmeniz gerekiyor. Bu ameliyat sayesinde yüzde 90 azalır hastalığınız. " dedi.

Ağzım açık doktoru dinlerken sözlediklerini yeni idrak edip
"Ne zaman " dedim.

Doktor "Hemen şimdi. Daha önce gelseydiniz daha önce yapardık. Acil  ameliyata girmeniz gerekiyor. Ailenize haber verin Lavin hanım " dedi.

 







Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. WhatsApp grubumuz aktif. Katılmak isteyen özelden numarasını atabilir. İyi günler 🤗

LOYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin