WhatsApp grubumuzdan bir alıntı. 🤗 katılmak isteyen yorum yapabilir ve özel den numarasını atabilir.
Selamın aleyküm kızlar. Vote sınırı 25 oldu. Kendinize iyi bakın. İyi okumalar. Beğendiğiniz yere kalp koymayı unutmayın. ..
Lokantaya gidince önünde durduk. Arabadan inince vale gelip anahtarı aldı. Bende lokantaya dışarıdan bakma fırsatı buldum. Oldukça büyük ve lüks bir yerdi.
Lokanta ismi altın sarısı ile yazılmış her yeri camla kaplı 2 katlı bir yer.Karan elini belime koyup yürümeye başlayınca bende yanında yürümeye başladım. İçeriye girince büyük bir kırmızı halı karşıladı bizi. Halıdan geçince beyaz büyük masalar vardı. Yanımıza bir garson gelirken Karan hiç durmadan garsona doğru yürümeye başladı. Tabi bende yanında.
"Hoşgeldiniz Karan bey " dedi garson.
Karan "Hoşbulduk Ahmet " dedi
Garson Ahmet kafa sallayınca kenara çekildi. Karan bana dönüp merdivenleri işaret etti. Bende anladım der gibi kafa sallayınca beraber mendivenlerden çıktık. Garson da arkamızdan geldi.
Bu kata çıkınca alt katta olduğu gibi beyaz büyük masalar vardı ama burada daha az vardı . Karan ile masanın birine doğru yürürken arkamızdan gelen ses ile durduk."Karan Bey"
İkimiz de arkamızı dönünce esmer uzun boylu bordo mini elbiseli güzel bir kadın bize doğru gelmeye başladı. Kadın 32 diş sırıtarak Karana bakıyordu. Kadın Karana bakarak yanımıza yaklaşınca ben yokmuşum gibi davranıp Karana elini uzattı. Kadın yakından daha güzel !
O eli tutmuyucaksın dimi Karan!
İçimden bir umut tutmaz derken ..."Merhaba Neşe hanım "
Karan kadının elini sıktı ! Bu adam canına mı susadı be . Yok bana bir şeyler oluyor.
Kadın hala elini çekmeden sırıtırken
"Sizi tekrar görmek çok güzel Karan Bey" dedi.
Tekrar mı? Karan bu kadınla nereden tanışıyor ?Karan elini çekip kafa salladı. Sonra da bana gösterek
"Bu niş.."
"Ben eşiyim " diyerek elimi uzattım.
Kadın böyle bir şey beklemiyordu sanırım. Yüzü bir an düşse de tebessüm ederek elimi tuttu. Şu an her ne kadar o elini kırmak istesem de kibar olmaya çalışarak elini sıktım. Biraz fazla sıkmış olabilirim kadının bir an yüzü değişti.Elimi hızla çekince Karana dönüp
"Gidelim mi artık " dedim.
Kadın araya girip
"Size iyi akşamlar , şirkette görüşürüz" dedi ve arkasını dönüp gitti.
Lokantanın ortasında Karana sinirli sinirli bakarken Karan ne oldu der gibi kafasını salladı.Ona biraz yaklaşıp
"Ben masaya geçiyorum sende git o elini yıka sonra da hesap vericeksin bana Karan Yalçınkaya " dedim. Her an gidip o kadının saçını başını yolabilirdim. Kendimi zor tutuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...