Nereye kadar kendinden kaçabilirsin.
Ya bir daha geri dönemezsen....Cahit zarifoğlu
Bu sabah ezan sesi ile uyandım. Her zamanki gibi yastığım ile ayrılmak zor olsa da yataktan kalktım. Namazı kılıp geri yattım. Bu gün hafta sonu olduğu için uyuyabilirdim.
Kulağıma gelen müzik sesi ile yerimden sıçradım. Uyku sersemi ses nereden geldi diye bakarken telefonum çalıyormuş.
Telefonu alıp saate baktım. Saat 10!
Arayan Berfin abla!Sesimi düzeltip telefonu açtım.
"Selman aleyküm " dedim.
"Aleykümselam canım hayırlı sabahlar. Müsaitmisin "
"Müsaitim Berfin abla buyur "
"Canım Yusuf dün seni rüyasında görmüş. Bu sabah da tutturdu Lavine gidelim diye. Annem de madem öyle müsaitseler akşam yemeğe gidelim dedi de seni aradım ""Tabi müsaitiz Berfin abla. Buyurun gelin. Bende özlemiştim Yusufu"
"Tamam canım böyle de emrivaki gibi oldu ama "
"Yok yok ya! Akşama yemeğe bekliyoruz o zaman "
"Tamam canım. Kendine iyi bak hayırlı günler" dedi ve kapattık telefonu.Dünkü Karan ile olan konuşmadan sonra şimdi yüzüne nasıl bakıcam ben?
Yataktan ışık hızı ile inip salona girdim. Salonda bulamayınca Mutfağa girdim.
Masada oturmuş kahvaltı ediyorlardı."Günaydın millet ! Hadi kalkın akşama misafir var " dedim. Akşam resmen eve Yalnçınkaya ailesi geliyor!
Annem "Sakin ol kızım kimmiş misafir" dedi.
"Kadir Yalnçınkaya ve ailesi" dedim. Tabi hepsi bir an şok olsalar da
Oğuz "Nereden çıkmış bize gelmek " dedi.Berfin hanımın dediklerini anlattım. Sonra da onlar hazırlık için masadan kalkınca ben kahvaltımı ettim hızla. Aslan alışverişe gitti. Annem de Baharı arayıp temizlik için çağırdı. Hafta içi biz evde olmayınca annem de tek başına temizlik yapamıyor tabi. Hafta sonu beraber yapıyoruz. Şimdi de misafir olunca temizlik şart!
Bahar ile annem temizliğe başlayınca Aslanın aldıkları ile mutfağa girdik. Oğuz ile yemek için kolları sıvadık. Evde 2 tane aşçı olunca yemekler de efsane oluyor tabi! Aslan biz yemek yaparken masada oturmuş bizi izledi. Yemekler bitince annem ve Bahar da temizliği bitirmişlerdi.
Saat de ilkindi vaktine gelince herkes hazırlanmak için odasına geçti. Bahar gelirken yanında getirdiklerini giydi. Bende dolaptan elime aldığım Lila rengi tüllü eteğimi giyip üzerine beyaz gömleğimi giydim. Beyaz şalı da takınca tam anlamı ile hazırdım.
Bahar yüzüme bakıp "Kızım beyaz tenlisin bir de beyaz takınca iyice ölü gibi oldun. Gel burada " diyerek zorla allık sürdü. Gözüme de kalem çekince daha fazlasını da yapmak istedi tabi elinden zor kurtuldum. Mutfağa geçip yemek için hazırladığımız malzemeleri bahçedeki masaya taşıdık. Arada bir misafir gelince arka bahçemizde olan masada yemek yeriz. Bayanlar ve erkekler için ayrı masalar kurduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...