11. BÖLÜM

13.7K 747 37
                                    




Bu bölüm betull_elmlii     a gelsin🤗









Akşam adamın biri pedi getirince lavaboya götürdü. Ellerimi önden bağladı tabi. Sonra da tekrar ayaklarımı bağlayıp yere koydu. Diğer adam da yemek getirince zorla da olsa bir iki lokma aldım.

Bana sabahı bekle diyen adam bu gece ben beklerim diyip diğer adamları uyumaları  için arabaya gönderdi. Bende artık daha fazla dayanamayıp gözlerimi uykuya teslim ettim.

***


Omzuma dokunan el ile gözlerimi açtım.
"Hadi kalk! Hava aydınlanmak üzere" dedi.

Ben kafa sallayınca adam ellerimi ve ayaklarımı çözdü. Beton zeminde uyuduğum için heryerim tutulmuş.

"Hava aydınlanmak üzere. Dışarıdaki adamlar arabada uyuyor. Onlara gözükmeden ormana girip kaçman gerekiyor. Yerleşim yerleri buraya oldukça uzak. Ana caddeyi bulabilirsen işin kolaylaşır " dedi.

"Sen gelmiyormusun " dedim.
"Hayır. Bak Lavin ben bu adamdan ayrılmaya kalksam çok şey biliyorum diyip beni ne yapar eder bulup öldürür. Ben böyle de hayatıma devam ediyorum. Ama dediklerini unutmuyucam " dedi. 

Ona tebessüm edip "O adam bir gün mutlaka tutuklanıcak ve o gün sende serbest kalıcaksın. O gün kızın ile Loya pastanesine gelin" dedim.

Adam anlamayarak bana baktı "Nasıl yani" dedi.

"Benim pastanemin adı o. Bu arada o adamın dediği USB kimde? Onu bana verebilirmisin " dedim.

"Malesef bende değil. Murat da o " dedi.
Kafamı anladım anlamında salladım.

"Allah razı olsun senden kendine iyi bak. Umarım tekrar görüşürüz" dedim.

Arkamı döndüğüm sırada bize doğru tutulmuş bir silah ile karşılaşmam bir oldu.

"Koynumuzda yılan beslemişiz , Levent hayırdır. " dedi.

Adının Levent olduğunu öğrendiğim adam
"Murat indir o silahı! Gel konuşalım "dedi.
Murat bu!

Murat bize doğru yürüyerek
"Şimdi seni ben vurmasam Caner abi gelince türlü türlü işkenceler ile öldürücek seni? Hangisini seçersin " dedi.

Murat sözünü bitirir bitirmez Levent Muratın üzerine atladı. Çığlık atmamak için elimi ağzıma götürdüm.
Levent Muratın silahı tutan elini zar zor tutuyordu. Bir yandan da vurmaya çalışıyor. Murat Levente göre daha iri bir adamdı.


O an varlığını hatırladığım silahımı çıkarttım. Bunu sadece korkutmak  için kullanıcaktım ben! Ama şimdi bunu yapmak zorundayım!

Silahı Muratın bacağına doğrulup gözlerimi kapattım ve......

Benim silah sesimden sonra bir el silah sesi daha duyuldu . Gözlerimi hızla açtığımda ise Levent Muratı alnından vurmuş!

Levent "Hadi git Lavin. Sesi duyan gelir! " diye bağırdı bana.
Olayın şokunu yeni atlatınca Yere eğilip
"Adamın cebindeki USB yi verirmisin " dedim.


Levent ilk önce bana bakıp sonra da hemen Muratın cebine elini soktu. Çıkarttığı USB yi bana uzattı. Elinden aldım.

"Sen ne olucaksun " dedim ayağa kalkıp.
Elindeki silahı alıp bacağına tuttu
"Sen git bir an önce! Bizi senin vurduğunu söyliyicem . Hadi git Levin" dedi.

Arkamı dönüp hızla depo gibi olan yerden çıktım. Biraz ileride duran arabanın içinden konuşma sesleri geliyordu . Muhtamelen uyanmış olmalılar. Eğilip hızla koşmaya başladım. Elimdeki USB yi göğsüme koyup Silahı da iki elim ile tuttum.



LOYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin