Merhabalarrr.... Yeni bölüm ile tekrar beraberiz. Ne kadar çok yorum ve oy gelirse o kadar hızlı yeni bölüm gelir.
WhatsApp grubumuza katılmak isteyenler yazabilir 🤗iyi okumalarHer zamanki gibi ezan sesi ile uyandım. Bu gün düğün vardı ama bu sefer koşuşturma fazla olmuyucaktı. En azından öyle umuyorum. Sabah kahvaltı edip kızlar ile yine kuaföre gidicez . Oradan da eve ve gelin almadan sonra düğün salonuna. Dış çekimi Baharın isteği üzerine düğün sonrası gün batımı ve gece çekimi olucaktı.
Kahvaltıya inince babamı ve annemi öptüm. İkisi tekrar bir arada ve mutlu görmek oldukça güzel. Kahvaltı sonrası bulaşıkları teyzem ile hallettik.
Bahardan gelen telefon üzerine ise Oğuz ile beraber çıktık. Bu sefer annem ve teyzemler de geldiler. Biz Aslanın arabasında giderken Oğuz da Baharı ve diğer kızları almak için onlara gitti. Anlaştığımız kuaföre gelince içeriye girdim. Ben direk üzerimi değişmek için içeriye girdim. Dışarı çıkınca diğer kızlar da gelmişti. Herkez tek tek giyinip oldukça büyük olan kuaförde sıraya geçtiler.Bu sefer ilk Baharın işi bitti. O kalkınca yerine ben oturdum. Yan tarafımda Nisa ya makyaj yapılıyordu. Daha doğrusu kadın yapmaya çalışıyor Nisa ise sürekli işine karışıyordu . Onun bu haline gülerek önüme döndüm.
Üzerimde açık kahve tonlarında bir elbise vardı. Kadın makyajımı bitirince şalımı yapmak için başka bir kadın geldi.
(Lavinin elbisesi temsili)
Aynadan makyajıma bakınca istediğim gibi olmuştu. Daha önce Bahar ile gelip konuşmuştuk. Bende o gün nasıl bir makyaj istediğimi anlatmıştım. Koyu bir göz ve hafif bir ruj. Maksat yine göz rengimi ortaya koymak...
Makyaj da bitince yerimden kalktım. Kısa süre sonra artık herkes hazırdı. Dışarıdan gelen korna sesi ile kızlar dışarı çıktı. Bahar da çıkmak üzere iken kapıyı kapattım. Nisa ya dönüp "Kapı açılmıyor " dedim. Nisa kısa bir kahkaha atınca kapıya vurdu biri.
Kapıyı hafif açıp gelen kişiye baktım.
"Kapı açılmıyor abi !" Dedim. .
Oğuz "Kızım sen damat tarafısın " dedi.Nisa araya girerek "Ama ben kız tarafıyım" dedi. Oğuz hafif gülerek cebinden para çıkarttı.
"Artık karımı görebilirmiyim" dedi.
Kapıyı hızla açıp Baharı görmesini sağladım. Oğuz ve Bahar birbirlerine bakakaldılar. İkisinin de gözleri ışılduyordu.İçimden o an "Allahım sende bana beni böyle sevebilecek birini nasip et " dedim.
Nisa "Biraz daha beklersek düğüne geç kalıcaz hadi gidelim " dedi. Oğuz Bahara yaklaşıp kolu uzattı. Kuaförden çıkıp arabaya bindik. Baharın evine gittik. Her ne kadar Oğuz kuzenim olsa da Bahar en yakın arkadaşım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...