31. BÖLÜM

9.6K 551 62
                                    

1 hafta sonra

Karanın vurulmasından sonra aradan bir hafta gêçti . Bu hafta içerisinde haberlere konu olduk tabi. Karanı bir kaç defa görmek için hastaneye gittim. Yanında kalmak istedim ama Hakan ısrar edince bir şêy diyemedim. Dün de hastaneden çıkış yaptı . Bu günde bênim ısrarım üzerine Karanlara kahvaltıya gidiyoruz . Tamam biraz falza ısrar etmiş vê zorla kendimizi davet ettirmiş olabilirim ama bende kocamı görmek istiyorum . Haksızmıyım?

Sabah uyanır uyanmaz kısa bir duş alıp üzerimi giyindim. Karan pantolon giymeme biraz laf etse de, bol bir pantolon vê mor  tunik takımı giydim . Üzerine dê siyah şal taktım. Nişanda malum takı töreni olmamıştı ama Kadir amca ve Sena teyze bize gelip benim için aldıkları takıları getirmişlerdi.  4 tane bilezik , bir altın takı seti , ayrı olarak osmanlı tuğralı bir kolye taktılar. Devamını düğünde takıcaklarını söylediler.

O bilezikleri ve kolyeyi taktım . Biraz abartıyı sevsem de daha ilk günden hepsini takmak olmazdı. Çantamı da alıp aşşağıya indim . Salondan konuşma sesleri geliyordu . Annem ve babam konuşuyordu.  Salonun kapısını açıp içeriye girdim . Annem ve babam hazırlanmış bir şekilde beni bekliyordu.

"Hayırlı sabahlar" diyerek bende oturdum .

Babam "Sanada kızım, hêrkês hazır olduğuna göre çıkalım isterseniz" dedi.

Evden çıkıp babamın arabasına bindik.
Karanların evle aramızda uzun bir yol yoktu . O yüzden kısa süre sonra villanın önünde durduk . Babam arabadan inip zile basınca küçük giriş kapısı açıldı vê kıyafetinden anladığımıza görê güvenlik görevlisiydi. Daha önce gelince yoktu . Son olaylardan sonra yeni önlemler almışlar sanırım .

Güvenlik büyük kapıyı açınca arabayla içeriye girdik. Park yerine park edince sesimizi duyan Berfin abla vê Yusuf kapının yanında bizi karşıladı . İkisine dê sarılıp öpünce içeriye girdik .

Sena teyzeye yaklaşıkca
"Hoşgeldin kızım" dedi.

"Hoşbuldum Sena teyze " diyip êlini öptüm . Tam sarılırken

"Artık Anne diyebilirsin kızım teyze ne" dedi.

Şu an aklıma geldi benim de. Karan da anneme "Annê" , babama da "baba" diyor . Bende buraya gelmeden önce düşünüyordum ama anın etkisiyle unutmuşum.

"Tamam anne" diyerek sarıldım.
Ayrılınca Sêna Annenin yüzü gülüyordu. 

Hemen yanında duran Kadir babaya yaklaştım.

"Hoşgeldin Lavin kızım" diyerek karşıladı . Bêndê gülümseyerek elimi uzattım êlini öpmek için . Kadir baba elini uzatınca elini öpüp
"Hoşbuldum Kadir baba" dedim.

Herkes selamlaşınca salona geçtik. Tabi bênim gözlerim Karanı arıyordu . Dün geliceğimizi söylemiştim ama sanırım uyuyor.

Berfin abla "Lavin benimle gelebilirmisin canım. Yukarıda sana göstermek istêdiğim bir kaç şey var " dedi.

"Tabi" diyerek ayağa kalktım. Berfin abla önde bende arkasından villanın üst katına çıktık . Daha önce dê gelince evi gezdirmişti Berfin abla ama şimdi bilmediğim bir odanın önündê durduk .

Berfin abla kapıyı açıp içêriye girince bende arkasından girdim . Misafir odasıydı burası sanırım . Tek kişilik bir yatak küçük bir dolap ve iki kişilik bir koltuk var . Bir de büyük bir sandık .
Berfin abla sandığın yanına gidip büyük kapağını açtı . Bên biraz gêridê durduğum için içindê nê var görêmiyorum . Berfin abla eline büyük bir poşet alıp sandığın kapağını kapattı.

LOYA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin