Medya da yüklediğim söz çok hoşuma gitti....
"Cennete yürürken bana eşlik eder misin?"
Duyduğum söz karşısında Karana bakakaldım. Öyle bir bakıyordu ki ismimi bile unuttum o derece.
Karan "Biliyorum bana bakmaya doyamıyorsun ama artık bir şey söylesen diyorum. Elim havada kaldı "dedi.Bir ona bir de elinde tuttuğu yüzüğe baktım. Yüzük o kadar güzel ki hayır demek mümkün değil. Tabi Karana da öyle.
Derin bir nefes alıp tekrar ona döndüm ve sağ elimi uzattım. Karan bir bana bir de elime baktı.
"Ne bekliyorsun Karan Yalçınkaya , ben mi takayım yüzüğü "dedim. Karan biraz afalladı sonra da hemen kendini topladı.Yine o mükemmel gülüşünü yüzüne yerleştirip kutudan yüzüğü çıkarttı. Havada duran elimi nazikçe tutup yüzüğü parmağıma taktı. Sonra da elimi bırakmadan bana baktı.
"Ne iyilik yaptım ki beni seçtinde bana şükretmek düştü" dedi.
Söylediği söz karşısında hafif tebessüm ettim. Her kelimesi kalbime işliyor. Her bakışı beni delip geçiyor...
Elimi bırakıp masaya döndü.
"Eh senin kadar olmasa da iyi yemek yaparım " dedi. Bende masaya bakınca masanın üzerinde duran yemekleri yeni fark ettim. Oldukça güzel duruyorlardı. Eh bende masadan kalkıp geldim ama yine de yiyebilirim.Karan bir centilmenlik yapıp sandalyeyi çekince bende oturdum. Oda yanıma oturdu. Masaya baktığımda beyaz gül ve yaprakları vardı. Şu an heyecandan elim ayağım titriyor resmen. Nê yapıcağımı vêya nê diyiceğimi bilmiyorum.
Karana dönüp "Böyle romantik yemeklerde kırmızı gül olmaz mıydı? Neden beyaz " dedim. Hayatımda hep böyle davetler oluyormuş gibi konuştum ama filmlerden de gördüğüm kadarı ile kırmızı olur.
Karan "Beyaz gül masumiyet demek. Aynı zamanda da yeni bir başlangıç demek. O yüzden beyaz gül seçtim " dedi.
Bu gün bu adam fazla romantik değil mi?"Cidden şu an buna mı takıldın? Adam demin sana evlilik teklifi ettiiii" diyor şu an iç sesim.
Evet doğru. Evlilik teklifi aldım ....
Bir dakika ! Aslanın iyi düşün dediği bu muydu?Karana aniden dönüp "Aslan biliyormuydu bunu" dedim.
Karan tek kaşını kaldırarak "Eh biraz zor oldu tabi ama biliyor. Bu günü daha öncêdên planlamıştım . Doğru söylêmêk gerekirse aklımdan evlilik geçmezdi sêni tanıyana kadar. Her gün ayrı bir özelliğini görüp daha da bağlandım Lavin. Belki nê ara sevdin daha tanışalı nê kadar oldu ki diyebilirsin. Ama inan bunu bende bilmiyorum . Bana neler yaptın böyle " dedi. Hepsini gözlerimin içine bakarak anlattı. O kadar masum o kadar içten ki...Tebessüm ettim sadece. Başka ne diyebilirdim ki? Hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşıyorum...
*****
Yemek sonrası tatlıları da Karanın sunumu ile yedik. Tabi çoğunluk ilê Karan konuştu bên dinledim . Olayın şoku vê hêyêcanını bir türlü atlatamadım.
Şimdi de çaylarımızı içiyorduk. Saat oldukça ilerlemeye başladı. Artık gitme vakti gelmiş gibi görünüyor. Ama Karanın yanından gitmek de hiç istemiyorum ki !Karana dönüp "Saat geç oldu artık kalksak iyi olur " dedim.
Karan sandalyeye yaslanıp çay bardığını bıraktı.
"Tamam gideriz ama ilk önce bazı kurallarım var." Dedi.
Kural mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...