Selamun aleyküm arkadaşlar.
Vote sınırı koyuyorum arkadaşlar. 20 Vote gelirse bölüm de anında gelir. Tabi yorum sayısı da önemli. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar 🤗Sabah içimde büyük bir huzur ve mutluluk ile uyandım. Dün Karan canlı yayında benden bahsetmişti. Tekrar gök gözlüm demişti! Bana dedi! Beni seviyor! Tüm Türkiye nin gözünün önünde sevdiğini ilan etti resmen!
Peki şimdi ne olucak? Biz neyiz şimdi? Bunu orada söylemesi çok güzel bir şey ama ilk önce gelip bana söylemesi gerekmiyor mu? Belki ben onu sevmiyorum, bunu bilemez öyle değil mi?
Yataktan çıkıp namazımı kıldım. Namaz sonrası üzerimi giyinip mutfağa gittim. Bu gün Bahar ve Oğuz balayından geliyor.
Aslan ise 1 hafta sonraya bilet almış.Kahvaltıyı hazırlayıp çayı demledikten sonra babamı annemi ve Aslanı uyandırdım. Hepsi sofraya gelince
Aslan "Dün Karan açıklama yapmış. O haberin yalan olduğunu ve sevdiği birinin olduğunu söylemiş" dedi.Neden bana bakarak anlatıyor?
Gözlerimi kaçırıp
"Olabilir " dedim çayımdan bir yudum alırken.Aslan "Gök gözlüm dedi artık kimse o sevdiği kişi. Renkli gözlü olsa gerek " dedi.
Şu an bütün kanın yanaklarıma gittiğini hissedebiliyorum. Aslan bir şeyden şüpheleniyor sanırım.Annem "Neyse bırakın onu da Lavin sen bu gün hastaneye gidiceksin dimi" dedi.
Konunun değişmesinin verdiği mutluluk ile "Evet anne. Erkenden gitmem gerekiyor. Emar çekinip tekrar kan vericem " dedim.
Annem "Bende geliyim kızım doktor ile bir de ben konuşurum " dedi.
"Yok annem gerek yok ben giderim. Hem bugün Oğuzlar balayından geliyor. Onlar gelir belki " dedim. Bahara daha hastalığımı söylemedim ben tabi.Masada annemin gelmemesi için ikna edip masadan Aslanın yoğun bakışları arasında kalktım. Aslan Karan'ın gök gözlüm dediği kızın ben olduğunu anlamış sanırım. Daha ben bile emin değilken o sorunca evet o kız benim diyemem ki!
Üzerime gri bir elbise giyip siyah şalımı taktım. Siyah çantamı da alıp odadan çıktım. Bu sefer direk hastaneye gidiceğim için Aslan beni bırakıcaktı.
Odadan çıkınca Aslan da çıkış kapısının önünde elinde telefon ile uğraşıyordu.Yanına gidip siyah ayakkabılarımı aldım.
Giyince "Hadi gidelim "dedim. Aslan bir şey söylemeden kafa sallayıp dışarı çıktı. Bende arkasından çıkıp arabaya bindik.
Aslan arabayı çalıştırınca kemerimi taktım."Şu Karanın sevdiği kız hakkında bir bilgin var mı Lavin" dedi. Niye bu kadar inceliyorsun ya!
Gözlerimi yola çevirip "Hayır bilmiyorum. Sen daha yakınsın, sen bilmiyorsan ben hiç bilmem" dedim.
Aslan "Peki öyle olsun" dedi. İnanmadı!
Tekrar önüne dönüp yola baktı.Kısa süre sonra özel hastanenin önüne geldik. Araba durunca
"Sen gidebilirsin. Ben çıkınca sahilden biraz yürüyüp gelirim" dedim.Aslan bana dönüp "Tamam gelirken ara beni " dedi. Kafa sallayıp arabadan indim.
İçeriye girince doktorun yanına çıktım. Neyseki henüz hastaları daha gelmemişti. İçeriden çıkan sekreteri müsait olduğunu söyleyince içeriye girdim.Doktor hastalığım hakkında biraz bilgi verdikten sonra emar ve kan için bir kağıt verip gönderdi. Odadan çıkıp kan vermek içim aşağıya indim. Kanı da verdikten sonra emara girdim. Biraz ürkütücü olsa da kısa sürdü. Emar çeken bayan 1 saate çıkar diyince hastane nin yanındaki pastanede biraz oturup sonra gelip sonuçları alırım diye düşündüm.
Hastaneden çıkıp direk oraya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...