Selamın aleyküm arkadaşlar. Yavaş yavaş sona geliyoruz . Bu kitabım ile yarışmaya katılıcam bu yüzden desteklerinizi bekliyorum .
Bana bu kitapda yardım eden ve desteklerini ayırmayanbetull_elmli
NisaNur118
kscasyaa
KbraGven4
guven30beyza
zeynp_orhn
Elifnurxxww
HaticeHilalKarata
GlsmUzun934
canselblttTeşekkür derim . İsimlerini unuttuğum kişiler olabilir kusura bakmasınlar . İyiki varsınız💜🤗😘
Nişan günü Karan vurulunca babam ve arkadaşları da Caneri bacağından vurup polise teslim ettiler. Karan sol omzundan vuruldu . Acil hastaneye kaldırdık. O anin şoku ile ne yaptığımı ben bile tam hatırlamıyorum.
Karanın o hali gözümün önünden bir türlü gitmiyor .Ellerimdeki kana bakıp suyun altına tuttum ve yıkadım . Şu an hastanedeyiz . Karan ameliyattan yeni çıktı . Tam bir saat sürdü ameliyat . Ama o bir saat bir ömür gibi geldi bana. Çıkınca doktor ameliyatın iyi geçtiğini söyledi . Çok şükür . Şimdi de odaya alıcaklar.
Bende lavaboya geldim ve Oğuzun getirdiklerini giyicem. Nişan günümüz böyle geçsin hiç istemezdim ama Karan iyi olsun da gerisi önemli değil . Buraya geldiğimizden beri sêssiz sêssiz iç çekerek ağladım . Şimdi dê aynı şêyi yapıyorum. Ama güçlü durmam lazım. Karan uyanınca beni böyle görmemeli.Ben düşüncelere dalmışken Betül içeriye girdi .
"Üzülme Lavin bak çok iyi Karan " diyerek elini omzuna koydu . Sonra da aynadaki beni göstererek
"Şu halinle görse adam evlenmek den vazgeçer . Hadi temizle yüzünü üzerini değiş " dedi.Doğru söylüyordu . Tüm makyajim ağlamaktan akmış , gözlerim kızarmış ve üzerimdeki elbise kirlenmisti . Karanı öyle yerde görünce direk oturmuştum o yüzden kirlendi .
"Tamam " dedim. Betül de çok korkmuştu hatta hastaneye gelirken de ağlamıştı baya .
Betül dışarı çıkıp lavabonun kapısında durdu . İçeriye kimseyi almıyıcaktı ve bende giyinicektım. Elbiseyi zor da olsa çıkartıp Oğuzun getirdiği kıyafetleri giydim . Yüzümüde sabunla bir kaç defa yıkadım . Kolay kolay çıkıcak bir makyaj değildi . Şalımı da düzeltip elbiseyi poşete dikkatlice koyup ciktım.
Kapının yanında Betül ve Aslan konuşuyordu .
Aslan "Odaya almışlar uyuyor şimdi " dedi.Yanlarına yaklaşınca Karan dan bahsettiklerini anladım .
"Görebiliyor muyuz " dedim. Betül hemen uzanıp elimdeki poşeti aldı .
Aslan "Evet ama çok kısa süre " dedi.O da üzülmüştü ama belli etmiyordu . Bu zamana kadar çoğu şeyi belli etmezdi.
"Ben görmek istiyorum" dedim ve yanından geçip koridora doğru ilerledim . En son duyduğuma göre Aslan da Betüle arabanın anahtarını verdi elbiseyi koymasi için . Ama şu an hiç bir şey umrumda değil. Karanın son hali hala gözlerimin önündê . Ağlamamak için kêndimi zor tutuyorum .Koridora girince bir odadan ağlayarak çıkan Sena teyzeyi gördüm. Hemen Kadir amca gelip koluna girdi . Üstü dağılmış ve hastaneye gelirken mekanın korumalarina bir ton laf saymıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...