4

2K 173 5
                                    


---

Bütün gece uyumaya çalışmış ve başaramamıştım. Kira meselesini halledemedim elbette. Olivia'ya söylemiş olsaydım destek olurdu ama benim için yaptıkları yeterliydi.
Ev sahibi bu duruma alışmıştı zaten kirayı hep geciktiriyordum. Idare ediyordu beni , paraya ihtiyacı olmadığından.

---

"Bir de yanına bir dilim çilekli pasta istiyorum. "
"Tabi hemen getiriyorum."
Bruce kafeye gitmiş ve gözden uzak bir köşeye oturmuştu. Geleli bur saat olmuş birşeyler yemiş uzerine de tatlı söylemişti.
Ancak hala görmek  istediği  kişi görüş alanına  girmemişti.
"Buyrun Bay Banner."
"Lutfen sadece Bruce de. Senin ismin nedir?"
Olivia,  Bruce'un ilgisinden memnundu.
"Olivia."
"Harika bir isim. Oturmaz mısın Olivia ? Biraz laflarız."
Olivia anında cevap vermeyince Bruce rahatsız hissetti.
"Patronun için sakıncası yoksa tabi?"
"Benim kafem, sanırım kendime 5 dakika izin verebilirim." gülümseyerek oturdu Olivia.
"Bu kadar elemanınız mı var?" Etrafta göz gezdirdi.
"Yani çok büyük sayılmasa da kalabalık. "
"Evet , aslında bir çalışan daha var ancak izinli bugün.rahatsız  biraz."
Bruce istediği cevabı almıştı. Göz devirdi kesinlikle bu Madison olmalıydı hep böyleydi, gelmeyecekse rahatsız hissederdi, bahanesi hazırdı.

"Hadi Mad, icimdeki yeşil adam sinirleniyor." Oflayarak odadan çıktı Madison.
"Banner, acele ettirme baksana eyeliner düzgün olmadı."
"Üzgünüm hiç anlamam bu şeylerden, ama anladığım birşey var ; öfke. " gülümsedi adama.
"Nasıl görünüyorum?" Dudak büzerek baktı.
"Madison Stark gibi." Ellerini iki yana açtı.
"Ah Bruce hadi sen in, bende 5 dakikaya geliyorum, eyelinerı silmem gerekiyor." Bruce oflayarak arkasını döndü.
"Tony çok heyecanlı, onun için önemli bir gün. "
"Elbette onun için önemli . Neden buraya o gelmedi?"
"Bir sürü iş adamı var aşağıda , lafa tutuyorlar bırakmıyorlar. Fırsat bulunca eminim gelecektir. Ancak oyalanmaya devam edersen sinirden gelecek."
"Tamam hadi sen git yanında ol. Rahatlat onu biraz gerilmiştir."
Bruce kızın yanından ayrıldı ve aşağıya indi. Madison odaya geri dönerek aynaya baktı. Saçlarını , kiyafetini, makyajını inceledi. Kendinden uzak bir görüntüydü. Ne bu kıyafet  ona aitti ne de aynada gördüğü beden.
"Ne yapıyorum ben ?" Bakışlarını yere çevirdi ve ayağa kalktı , biraz durduktan sonra banyoya girdi.
Bruce asağıya ineli 10 dakika olmuştu.
"Mad nerede ?"
"Hazırdı aslında iner birazdan."
"Nasıl görünüyordu?"
"Heyecanlı ve gergin. Bilemiyorum."
"Onu zorlamadım değil mi?"
"Çok istekli gibi durmuyordu. Memnun değildi  halinden sanki." Tony tek kaşını kaldırarak yere baktı.
"Hep bunu yapıyorum sanırım  değil mi?" Bruce anlamadı o yuzden cevap vermedi.
"Sadece kendi isteğime öncelik veriyorum."
"Inkar edemem Stark. Ama tanıdığımdan beri böylesin."
Stark Bruce'un yanından ayrıldı. Yukarıya çıkmaya cesareti yoktu.
Madison sildiği  makyajı ile banyodan çıktı tekrar aynanın karşısına geçti.
Daha dün Tony ona ağır seyler söylemişti. "Stark'ın yanına yakışması" gerekiyordu.  Böyle söylemişti.  Stark, onun duygularını yine umursamamıştı. Bu kadar sevip nasıl  bu kadar kızdırabiliyordu.
Telefonu eline aldı ve Bruce'u aradi.
"Madison,  bayıldın sandım. "
"Bruce, aşağıya inmeyecegim. Midem çok kötü. Stark'a özrümü ilet." Telefonu kapattı.
Bruce Tony'e söylemek için yanına yaklaştı.
"Gerek yok Bruce,yine midesi tutmuştur." Diyerek Bruce'un konuşmasına izin vermeden elinde kadehi ile ayrıldı ve dışarı cıktı.

Bruce aklina gelen anı ile irkildi. Bu anı Madison ve Tony ilişkisinin çatırdamaya başladığı zamanlardı  Tam 3 yıl birlikte geçirmişlerdi. Madison ve Tony onun favori çiftiydi . Madison herkes ile iyi anlaşırdı herkese karşı cok içtendi. Tony bununla alakalı  bile Madison'a ağır konuşurdu.
Stark kötü bir adam asla değildi ancak dengesizdi. Madison da pek akıllı sayılmazdı, mukemmel bir uyum ve uyumsuzluk içindeydiler.
Acı ile gülümsedi Bruce.
"Iyi misiniz ?"
"Gitmeliyim. Kusura bakmayın, çok memnun oldum , tekrar geleceğim"
"Tabii , her zaman bekleriz. Görüşmek uzere , ben ısmarlıyorum lütfen ." Bruce'un hesap ödemesine izin vermedi.
Bruce gözleri dolu bir şekilde kafeden ayrıldı.

《 Like a Star'k  》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin