33

664 59 13
                                    


Message to
Tony Stark
Bana eve gel diyorsun ve evde olmuyorsun. Mantıklı bir açıklaman olamaz.

2 saat sonra

Message to
Madison
Planda olmayan şeyler gelişti. Ayrılma bir yere geleceğim.

Message to
Tony Stark
Beklemeyi sevmiyorum.

2 saat sonra

Message to
Madison
Lütfen bir seferlik bekle.

Message to
Tony Stark
Pekela oyalanacak birşeyler bulayım.

3 saat sonra hala cevap gelmemesi Madisonda endişe yaratmıştı. Başına birşey mi gelmişti? Hızlıca garaja ilerledi. Tony'nin zırhlarına baktı Mark 42 yerinde yoktu.
Zırhı olmadığına göre Tony şuan Ironman olmalıydı. Bu da başı belada demekti.

Message to
Tony Stark
Nerdesin Tony?

Cevap gelmedi yine. Madison huzursuz hissetti kendini. Başı beladaysa yardım etmeliydi ona. Ancak Tony, buna izin vermeliydi.

Message to
Tony Stark
Stark, bana cevap vermemenden hoşlanmıyorum. Seni bulmamın zor olmayacağını biliyorsun değil mi? 5 dakika içinde dönüş yapmazsan seni bulurum.

4 dakika sonra cevap geldi.

Message to
Madison
Seni seviyorum desem konuyu kapatabilir miyiz?

Message to
Tony Stark
Her zaman bu kadar şanslı olamazsın. Nerdesin Tony?

Message to
Madison
1 saat ver bana eve döneceğim bebeğim.

Madison oflayarak telefonu uzak bir köşeye fırlattı. Garaja ilerledi yeniden.

"Friday, Tony'nin konumunu bul."
"Efendim Bay Stark konum erişimine izin vermiyor."
"Friday, sistemine virüs bulaştırmak gibi eylemlere itiyorsun beni , haberin olsun. Ne işe yarıyorsun? Başı belada ! Bul şu konumu !"
"Üzgünüm efendim. Erişim izni olmadan sisteme giremem."
Madison umutsuzca başını salladı.
Tony'nin zihnine girmeliydi. Zihne girme işi biraz da sakin kafa gerektirirdi. Kafası bu kadar doluyken başaramazdı ama denedi.
"Nerdesin Tony?"
Gözlerini kapatıp sadece ona odaklandı. Yüzünü gülüşünü düşündü. Işe yarıyordu.

Bir dakika başı belada değildi. Bir partide yarı çıplak kızlar ile eğleniyordu.
Zırhı almış olması sadece kamuflajdı.
Madison'ı oyalıyordu.

"Tony! "

Message to
Tony Stark
Heyecanla bekliyorum bebeğim.

《 Like a Star'k  》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin