10

1.5K 129 5
                                    


Müthiş bir baş ağrısı ile uyandı Madison. Acele etmesine gerek yoktu. Gideceği bir işi yetişeceği bir yeri yoktu.
Kahvaltı yapmak istemiyordu canı. Böyle hissettiğinde hasta olacak demekti.

---

Madison yatağında uzanmış, saçları  etrafına  dağılmıştı. Burada uyumaya bayılıyordu. Friday odayı  tamamen karanlık yapmıştı. Her sabah gözünü muhteşem  bir manzaraya açmak ayrı  guzeldi.

"Hadi Mad uyan, kahvaltı yapacağız."
Madison huzursuzca kıpırdandı.
"Lütfen Tony, biraz daha." Tony gülümsedi ve kızın  yanına uzandı. Yüzünü inceledi, saçlarını geriye atarak yüzünü ortaya çıkardı.
"Madison, bu kadar güzel olmayı nasıl beceriyorsun?" Kiz uykulu bir gülümseme bıraktı.
"Tony... uykumu kaçırıyorsun."
"Hmm sende benim uykularımı kaçırıyorsun. Ben söyleniyor muyum hiç?"
Madison gözünü açtı ve ani bir hareketle adamın üzerine çıktı.
"Demek öyle! Benden önce neden uyumuyordun , o zamanlar kim kaçırıyordu uykunu?"
Dudağını ısırdı Tony,
"Senin karşında aptal yok. Geçmişinizi biliyorum Bay Stark." Gülümseyerek yanağına eğilip bir öpücük bıraktı. Tony kızın uzerinden kalkmasına izin vermedi. Madison başını adamın göğsüne yasladı . Parmağı ile ark reaktörüne dokundu.
"Pepper'in hediyesiydi bu değil mi ?" Tony derin bir nefes aldı.
Pepper öldükten 2 yıl  sonra hayatına Madison girmişti. Bazı  yönlerini kıyaslıyordu onunla. Madison ve Pepper çok farklı karakterlerdi. Benzer bir yanları yoktu.
"Üzgünüm Tony, hatırlatmak istemedim." Madison üzüntü ile Tony'nin yüzüne  baktı,  parmaklarını adamın yüzünde gezdirdi.
Tony parmaklarını öptü.
"Hayır Mad, sorun yok. Hayatımda olduğun için mutluyum. "
Gülümsedi ancak Madison gülümsemiyordu.
"Hadi bebeğim asma suratını." Kızın  çenesini kaldırdı ve ona bakmasını sağladı.
"Üzgünüm." Bir süre  bakıstıktan sonra Tony Madison'a yaklaştı. Ilk başta yumuşak olan bir öpücük verdi. Madison geri çekilmedi,karşılık verdi. Öpücük ilerleyince Madison bir yerde hep onu durdurdu ancak Tony bunun için ondan asla uzaklaşmadı. Madison'a hep saygı duydu onu istemediği birşeye zorlayamazdı. Istediğni biliyordu ancak korktuğunun farkındaydı.
"Hadi artık kahvaltı yapalım. "
"Canım istemiyor Tony."
"Peki o halde ben de yemem." Gözlerini büyüttü.
"Tony., çocuk gibi davranma." Yataktan kalkarak kıza  elini uzattı. Mad elini tutarak yataktan doğruldu.
"Tamam , sen in bende duş alıp geliyorum."
Tony odadan çıktıktan sonra Madison banyoya ilerledi. Kendini çok halsiz hissediyordu. Yüzünü yıkadı , kuruladı ve biraz ateşi olduğunu hissetti.
Banyodan  çıkarak yatağa döndü ve uzandı sonra uyuyakalmıştı.

"Mad, aç gözünü. "
"Cok ateşi var Tony. Hastaneye gidelim." Dedi Steve.
"Steve, ben onu düşünebilirim,  fikrini sormadım. " sinirle soludu.
"Friday neyi var kontrol et."
"Ateşi 40 derece efendim. Boğaz enfeksiyonu. "
"Peki, soğuk su! Ateşi düşürelim sonra da ilaç  veririm." Madison'ı kucağına alarak banyoya soktu.
Onu hiç çıplak görmemişti ancak şuan bunu onemsemeyerek kıyafetlerini çıkarmaya başladı . Ic çamaşırları kalınca yavaşça küvete soktu.
"Tony, üşüyorum. "
"Yanındayım bebeğim. Burdayım. "
Madison ellerini sıkıca Tony'nin boynuna doladi ve kendini yukarı çekmeye  çalıştı.
"Tony, çok soğuk. "
Ayagi suya değince irkildi.
"Lütfen Tony."
"Mad, zorlastırma ateşin düşecek, yapmak zorundayım." Mad'i yavaşça  suya bıraktı, kız titriyordu.
Madison küvete girdikten sonra Tony de tişörtünü  çıkararak  yanına girdi.
"Sana dokunmak istiyorum ama elimi kaldıracak halim bile yok. Ah düşünebiliyor  musun sen yarı çıplaksın ve ben sana sarılamıyorum bile ! "
"Merak etme, yapamadığın ne varsa ben yaparım senin yerine."
Kıza  arkadan sarılıp onu kendine çekti. Madison sırtında Tony'nin bedenini hissedince vücudu istem dışı sıcaklığı artırmıştı.
"Madison, yine de yanıyorsun. Bu şekilde ateşin düşmez bebeğim. " gülümsedi.
Kızın omzuna öpücük bıraktı.
"Seni seviyorum Bay Stark"
"Biliyorum Madison. " daha sıkı  sarıldı kiza. Göğsüne değen  sıcaklığı Tony'i hiç  zorlamıyordu. Normalde olsa ona dokunmak için can atardı ancak şuan  tüm saflığıyla  sarılıyordu kıza.
Onu çok seviyordu ve bu sevgi çok masumdu.

---

Anlam veremiyordu Tony. Tamam son 1 yıl zor zamanlar geçirdiler  çoğu Tony'den kaynakli olan. Ancak yine de beraberlerdi. Madison onu seviyordu , çok fazla seviyordu.
Tony uzayda kaldığı  sürede çok düşünmüştü . Kendini çok yargılamıştı ve döndüğü zaman onun gönlünü alacak ve onu daha mutlu edecekti. Herşeyi  telafi edecekti.
Madison'ı bıraktığı gibi bulacağından emindi.
Ancak döndüğü zaman sevgi olarak bulmayi bırakın  Madison bedensel olarakta yoktu.
Bıraktığı yerde degil bıraktığı şehirde  , ülkede  bile degildi.

《 Like a Star'k  》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin