7

1.8K 177 15
                                    


Gidişattan memnun muyuz ?  Yorumlarınızı bekliyorum, yazım tarzı vs rahatsız eden birşey varsa paylaşın lütfen:)
Keyifli okumalar.

---

"Buyrun Bay Stark, çayınız. "
"Çay mı? Ne zaman sipariş verdim hatırlamıyorum.  " ellerini savurarak gülümsedi.
" Sipariş vermediniz, Iyi gelecektir. " gülümsedi Tony.
Hep onu düşünüyordu. Tony onu ne kadar itiyorsa o Tany'e tutunuyordu.
Ilişkilerinde de hep boyle olmuştu. 2 yılı sorunsuz geçirdikten  sonra son 1 yılı ikisi içinde cekilmez kılmıştı Tony.
O dönemlerde  bile Madison sadece Tony'i düşünüyordu. Onu seviyordu ve hep iyi olmasını istiyordu.
"Teşekkür ederim. " diyerek bir yudum aldı.
"Peperon."
"Peperon." Ikiside aynı  anda söylemişti.
"Bilmenize şaşırdım çok  kişi bilmez. "
"Bir tanıdığım  çok severdi. Ben çok  yorulduğumda  bundan yapardı. Tadını  bilirim başta  sevmezdim ama işe  yarıyor ." Gülümsediler. Herkese mi böyle gülerdi bu kız. Ilk tanışmaları tatsız olmuştu.
Tony basın toplantısından  çıkmış  ve gerçekten  gergindi.
Çok gergin olduğu zamanlar ya içer ya da sevişirdi. Karşısındaki kadınları etkilemesi için yeterli karizması  vardı. Bu yüzden  sadece bir davet yeterdi. Ama bu Madisonda ise yaramamıştı ve ilk defa Stark geri adım atmak zorunda kalmıştı.
Sonradan öğrendi ki kız tezini bitirmek için sadece birkaç soru için gelmişti  ancak basın toplantısına yetişememişti. Yaşı Tony den küçüktü. Ancak tavırları ve konuşması sözlerinde  kullandığı tonlamalar,zekası onu etkilemişti.
Çoğu kadın ona direnmezken karakterine kadar sövebilmesi Tony'i büyülemişti.
Elbette Tony ona kapılmamıştı. Sadece etkilenmisti.
Madison ise tezini gerçekleştiremediği  için üzgündü ve mezun olamayacağını düşünüyordu.
Ertesi gün evine gelen ciceklerle sok olmuştu.

Karakterime sövmeseydin iyi bir tanışma olabilirdi derken ciddiydim. Bunu telafi edebiliriz. Yarın 8'de Happy seni alacak. 》

Tony pahali birseyler gönder  demişti ama Happy araştırdığı kadarıyla Madison'un bonsai sevdiğini  öğrenmişti. Bonsai de pahalı bir çiçekti e böylece pahali hediye göndermiş sayılırdı.

Şimdi ise birer yabancı gibi , karşılıklı oturuyor ve yeniden tanışıyorlardı.
Tony ona hem sormak istiyor hem de öfkesine hakim olmak istiyordu.
Tek bir soru "neredeydin?" Ama soramıyordu.
Karşısındaki  kız ona yabancıydı.
"Bende annemden biliyorum. Pek lezzetli sayılmaz  ama inanılmaz  bir etkisi var. Bilmenize sevindim. O halde içersiniz degil mi?"
"Elbette. Icmeyeli uzun zaman olmuştu. Teşekkür  ederim." Madison gülümsedi. Tony gülümsedi.
"Madison , hep burada mı çalışırdın? Mesela yıllar önce ne yapıyordun ?" Kız bakışlarını kaçırdı  ve elleri ile oynamaya başladı.
Tony sağ  elini çene altına  koymuş dikkatle ona bakıyordu. Elini görünce gülümsedi  cevap düşünürken bunu yapardı.
"Ah, ben bildim bileli buradayım . Aslına  bakarsanız  geçmiş ile alakalı pek konuşmak istemiyorum. "
"Neden? Tatsız birşey mi  oldu?"
"Bay Stark , konuşmak istemiyorum."
"Hadi ama sohbet ediyoruz." Kızın  gozleri doldu ve Tony'e baktı. Cevap için cok heyecanliydi.
"Ben... bilmiyorum. Geçmiş benim için boşluk. Hatırlamıyorum"
"Harika." Tony muhtemelen deli gibi görünüyordu şuan. Elini havada savuruyor ve gercek anlamda içten  kahkaha atıyordu.
"Bay Stark , komik olan nedir?"
"Üzgünüm ben sana gülmüyorum. Friday, birşeyler gösteriyor da." Rol yapmıyor oluşuna seviniyordu.
Madison kaşlarını çattı .
"Friday  , işletim sistemi. Benim yaptığım birşey , yapay zeka. " kızın ağzı şaşkınlıkla açılırken,  Tony bu anı daha önce yaşamış olmanın duygusallığı ile bir kez daha sakince ona baktı.
"Görmek ister misin?"
Madison heyecanla yutkundu.
"Gerçekten bakabilir miyim?"
"Elbette." Tony gözlüğünü çıkarıp ona verdi.
"Friday , evimi göster." Friday evin içini  gostermeye başladı. Steve girdi görüş alanına. Sohbet ediyorlardı Bruce ile.
"Waow bu inanılmaz bir teknoloji! Hulk sizinle mi yaşıyor ?"
Gerçekten  hafızası gidikti. Ilkinde de aynı  tepkiyi vermişti. Yine hayran hayran bakacaktı ancak sorusuna cevap vermeliydi.
"Onu tanıyor musun ?"
"Geçen gün karşılaştık. Sohbet etme şansımız oldu. " başını salladı Tony.
"Pekela, benim gitmem gerekiyor. Bak bu benim kartım, " kartını ona uzatırken devam etti.
"Birşeye ihtiyacın olursa beni aramaktan  çekinme. Saat kaç olursa olsun. Zaten geceleri de uyumuyorum,genelde çalışırım. " omuz silkti.
Masaya para bıraktı ve yeniden kıza döndü.
"Bay Stark!" Madison arkasını dönen adamı durdurdu.
"Lütfen benden olsun, parayı geri alın." Masaya bıraktığı parayı tekrar Stark'a uzattı.
Tony ,parayı geri aldı. Kıza tekrar gülümsedi.
"Seni kırmayacağım Madison ancak sende dediğimi unutma." Madison kaşlarını çatarak baktı tekrar , neyi unutmaması gerekiyordu?
Tony, ona uzattığı ve elinde tuttuğu kartı işaret etti.

"Lütfen Madison, ara."

---

《 Like a Star'k  》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin