"Aman Tanrım , burayı hatırlıyorum, rüyamda görmüştüm!"
Madison kendi kendine söylenirken ona yaklaşan adamı farketmedi.
"Ne diyorsun?"
"Burayı hatırlıyorum, rüyamdan."
"Görmeni ben sağladım."
"Zihnime mi girdin! Ne sanıyorsun kendinu! Kimsin sen?"
"Izne gerek duymuyorum."
Madison onunla didişmenin paydası olmayacağını anladığında pes etti.
"Benden ne istiyorsun,neden buradayım ?"
"Seninle derdim yok. Tony Stark bedel ödemeli. "
"Neden ondan intikam istiyorsun? Ne yaptı sana? "
"Gezegeni yok etti, planlarımı bozdu."
Tony bu gezegeni nasıl yok etmiş olabilirdi ki? Koca bir gezegene gücü yeter miydi? Yetse bile Tony bunu yapacak birisi değildi.
"Tony bunu yapmaz, zarar vermez."
"Öyle mi dersin?" Diyerek Madison'a yaklaştı.
Elini kaldırarak kızın kolunu tuttu. Bir eli onu sıkıca tutarken diğer eli kızın başına gitti. Alnına dokundu ve Madison bir savaşın içindeydi.
Gözlerini kırpıştırarak açtı. Etraf toz bulutu ile doluydu. Nerede olduğuna anlam veremezken gördüğü kişi ile donup kaldı.
Yavaş adımlarla ona doğru ilerledi. Kalbi sıkışıyordu ve gözyaşları onu yakarak süzülüyordu.
Yanına gelince duraksadı. Elini uzattı, yüzündeki yaralara baktı.
"Tony..." elini uzattı ancak dokunamadı . Çünkü ruh gibiydi gerçek değildi.
Bulunduğu ortama baktı.Tony onu görmüyordu.
Arkasını döndü ve Thanos'u gördü. Kocaman bir bedene sahipti. Diğer taraflarda ise Strange, Natasha , Steve ve diğerleri vardı. Herkes savaşıyordu ancak taşların olduğu eldiveni Thanos'un taktığını görünce durdular. Herkes oan baktı. Ancak ters giden birşeyler olduğunu anladılar. Thanos parmağını şıklattı ve birşey değişmedi.
Tony'e döndü. Gerçek olması için canını verebilirdi. Tony'e dokunabilmek için canını verebilirdi.
"Tony, bebeğim..." gözyaşına engel olamadı.
Tony'nin eline baktı eldiveni onda gördü, taşlar ondaydı. Elini kaldırdı ve birşeyler söyledi.
Ah sesini de çok fazla özlemişti.
Tony parmağını şıklattı ve yeniden toz bulutu oluştu. Ortalık biraz durulduğunda Tony yoktu.
" O nerede?"
"Gitti. Gezegeni yok edip gitti."
"Saçmalık! Gezegen burada işte. Biz buradayız, "
"Yanılıyorsun Madison. Biz aslında burada değiliz. "
"Ben sıradan bir insanım,, bunları anlamamı bekleme." Madison etrafa baktı Tony gerçekten yoktu.
Peter Parker'ı farketti onunla hiç tanışmamıştı. Sevimli bir çocuğa benziyordu.
"Gidelim buradan." Adam yeniden Madison'a yaklaştı. Elini omzuna attı.
Etraftaki herkes kayboldu. Şimdi gördüğü sadece bomboş bir alandı.
"Tony nerede dedim ?"
"Öldü." Madison adama döndü.
"Hayır, ölmedi.!"
"Belki şimdi değil ama ilerde. Normal bir ölümden bahsetmiyorum. "
"Buna gücün yetmez, o Ironman! Benim Ironman'im."
"Biliyorum. Son cümlesi de bu olmuştu zaten."
"Şimdi benden ne istediğini söyle. "
"Seni öldürmek istemiyorum ancak Ironman bana bir intikam borçlu. "
" Kalp demiştin, neyi kasteddin?"
"Seni. Ona zarar verecek tek şey sensin. Senin sevgin."
"Ne demek istiyorsun? Kaç kere sormalıyım?"
"Seçim yapma zamanı Madison. Ya o ölecek ya da acı ile yaşamak zorunda kalacak."
"Acı mı ? Nasıl bir acı?"
"Biliyorsun."
"Hadi ama bu saçmalık! Bunu yapamazsın!"
Adam sadece gülümsedi.
"O halde ölmesini istiyorsun?"
Madison gözlerini sildi. Başını iki yana salladı.
"Ben,yapamam..."
"Karar senin. Sana bir hediye de vereceğim. " elinde bir defter ve kağıt ile ona yaklaştı.
"Bunları al. Hissettiklerini yazabilirsin. Ancak isim yazmayacaksın. "
Madison defteri ve kalemi aldı.
"Ama... Bunu yapamam."
"Yaparsın" adama baktı adam değişerek kocaman bir yaratık oldu.
Bu Thanostu, yok olmamıştı. Intikam için Madison'ı kullanıyordu.---
Madison bunları yaşarken Tony, Captain Marvel sayesinde dünyaya dönmüş heryerde onu arıyordu. Ancak bir iz bulamıyordu.
Kimse ne olduğunu bilmiyordu.
Ilk yıkımı o zaman yaşamıştı, ona söz vermiş ve tutmamıştı.
Evinde yoktu hiç bir yerde yoktu. Ona ulaşamıyordu.---
"Son kararın nedir Madison?"
Madison Thanos'a baktı. Başka seçeneği yoktu.
"Tamam. Kabul ediyorum. Tony yaşayacak ama ben hayatında olmayacağım, ondan uzak duracaksın!"
Tony sadece beni unutma demişti. Söz vermişti Madison. Yine Tony için sözünü bozmuştu.
Thanosta bunu istiyordu zaten, Tony'nin , Madison'dan isteği "beni unutma" olmuştu ve Madison onu unutarak ihanet edecekti.
"Doğru seçim Madison. " Madison'ı alarak başka bir yere götürdü.
Kalbe sahip derken Madison'ın kalbini, Tony'e olan sevgisini kastetmişti.
Sevginin insanı zayıf düşüren bir duygu olduğunu biliyordu.
Madison'ı kullandı. Onun Tony'e olan aşkını sildi.
Tony bu sevgiyi kaybedince kalbini kaybetmiş olacaktı. Bir insandı ve diğer insanlar gibi kalbi zayıf bir noktaydı.--
Madison ile işi bittikten sonra onu dünyaya göndermeye hazırdı.
Ancak Madison gönderilmeden önce defteri yanına almayı başarmıştı. Son bir kez Thanos'a baktı. Orada ne işi olduğunu, bu varlıkların kim olduğunuda pek anlamıyordu.
Kafası karışıktı. Ertesi sabah Madison güzel bir şekilde uyandı. Uzun bir süre iş aradı ve bir kafede çalışmaya başladı.
Ve birgün onlarla karşılaştı.
Masanın birinde Steve ve Tony oturuyordu.---
-Gerisini biliyorsunuz. -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《 Like a Star'k 》
Fanfiction《Read Me 3.000 Times.》 "Ya dönemezsem?" diye sordu esmer adam karşısında yaşlı gözlerle ona bakan esmer kadına. Esmer kadın bu soruyla afalladı, onun dönmeme ihtimalini hiç düşünmemişti. "Cevap ver Madison." kadının yüzünü okşadı. içten bir gülü...