"Parker!..."

194 16 1
                                    

* POV Zayna *

Siedziałem w pociągu z o dziwo grzecznym małym bahorkiem. Powoli się odprężałem, a moją błogą ciszę przerwał konduktor. Pokazałem mu bilety i powróciłem do spokojnego opierania się o fotel w przedziale.

Nagle usłyszałem płacz. Oznaczało to, że ten przebrzydły dzieciak się obudził. Zaczął gorączkowo grzebać po torbie, którą zakosiłem Tomlinsonowi razem z dzieckiem. Dolałem tam jeszcze krople nasenne. Nie wiem ile, ale na pewno dzieciak będzie spał resztę drogi.

Dałem małemu do rąk butelkę, ale on jej nie chwycił. Co to za tępe stworzenie!? Przetrzymałem mu ją, a on zaczął ją ssać powoli. Widziałem jak już jego oczy ponownie się przymykają.

* POV Liama *

- Ku rwa mać! - krzyknąłem tylko waląc pięścoą w ścianę przede mną.
- Liam, spokojnie. - powiedział cicho obolały Tomlinson.
- Jak ja mam być kurwa spokojny!? Znowu porwali mi dziecko, w ciągu jednego jebanego miesiąca! - wydarłem się i zsunąłem po ścianie zalewając się łzami.

Niall podbiegł do mnie o objął mnie mocno w swoich ramionach. A ja płakałem. Z bezsilności. Jestem beznadziejnym człowiekiem. Co temu ciapatemu zjebowi daje to, że niszczy mi psychikę?

- Bear się znajdzie. - oznajmił Harry z nadzieją w głosie.
- Na pewno. Wszyscy go szukają. Zayn nie mógł odejść daleko. - dodał Louis.

Usłyszałem tylko głośne westchnięcie mojego ukochanego. Łzy spływały po moich policzkach. Gwałtownie wstałem i spojrzałem na całą trójkę.

- Parker! - krzyknąłem entuzjazstycznie.
- Kto?? - chłopcy jakby się zmówili.
- Lucy Parker. Ta hakerka z naszej szkoły. Pamietacie? - rozjaśniłem trochę sytuację.
- No i co z nią? - zapytał Harry.
- Oj mój głupiutki Haroldzie. Ona pomoże nam namierzyć Malika. - powiedział Tommo jakby czytał mi w myślach.

Cala nasza czwórka wzięła telefony do ręki i zaczęła przeszukiwać wszystkie potrale społecznościowe w poszukiwaniu wymienionej dziewczyny.
♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️

Jak myślicie, ta cała Lucy pomoże chłopakom? A może jest w zmowie z Malikiem??

Na dzisiaj koniec, wyczekujcie następnych rozdziałów.

Buźka :*

Kamila xx.

Sweet Creature || 1D ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz