Prolog

984 34 9
                                    

* rok wcześniej *

- Dziękuję Ci Liam za wszystko co dla mnie robisz. - usłyszałem tylko i dziewczyna wtuliła się we mnie.
- Ależ nie ma sprawy Liv. - odwzajemniłem uśmiech.
- Wiesz, że muszę wyjechać. Ale nie martw się niedługo do Ciebie wrócę. - zapewniła mnie.
- Dobrze, będę czekał. Jesteś moją najlepszą przyjaciółką. - posłałem jej lekki, lecz szczery uśmiech.

Dziewczyna odsunęła się delikatnie i musnęła mój policzek. Odwróciła się w stronę tunelu i ruszyła niepewnym krokiem. Co chwilę odwracała się w moją stronę, w zamian za to ja posyłałem jej ciepłe uśmiechy. W końcu zza szyby zauważyłem jak samolot unosi się w powietrzu i znika pośród szarych od deszczu chmurach.

Nic tu po mnie. Wracam do domu.

Pomyślałem wychodząc z lotniska i wsiadając do auta. Napisałem jeszcze smsa do Olivii.

> Będę tęsknić malutka.

Olivia czy też Liv wyjechała na studia razem ze swoim chłopakiem Zaynem. Dostała się na Harvard czego bardzo jej zazdrościłem po części ale też cieszyłem się jej sukcesem. Obiecała mi, że na wakacje się spotkamy.

Po kilku minutach byłem już w domu. Poszedłem od razu do sypialni i siadając na łóżku zacząłem przeglądać swój album ze zdjęciami.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Hej hej witam w nowym ff. Mam nadzieję, że ciepło je przyjmiecie. Pierwszy rozdział już wkrótce. A teraz kilka wyjaśnień.

Tak będą pisane myśli bohaterów.

> tak wiadomość do kogoś
< tak wiadomość od kogoś
Tak będą pisane rozmowy telefoniczne.
Tak będą pisane listy bądź notatki.

Kochu Was i do zobaczenia w pierwszym rozdziale. ❤️

Kamila xx.

Sweet Creature || 1D ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz