Godzina 08:46
Hubert
Obudziłem się i to co zobaczyłem, było kurwa...niezręczne.
Obudziłem się nagi, a obok mnie był Karol...też nagi, do tego bolała mnie dupa.H - o nie... - wstał i zaczął szukać ubrań.
Karol
Usłyszałem Huberta. Gdy usiadłem przecierając oczy nie mogłem uwierzyć... co się odpierdala!
Zobaczyłem Huberta...bez ubrań .K - c-co robisz -
H - n-nie patrz , nie widzisz, że szukam ubrań...kurwa tobie też radzę. - skrępował się.
K - pamiętasz w ogóle co się działo?
H- k-kiedy ?
K- no w nocy
H - trochę... - spojrzał w podłogę gdzie leżały ubrania i podniósł koszulkę.
K - ja pamiętam wszystko - wstał z łóżka i podszedł do Huberta
H - C-Co...
K - No, nie było tak źle- zabrał koszulke, którą trzymał Hubert .
H - i co teraz ? - spogłądał na ubierającego się Karola .
K- uznaj to jako przyjacielcki sex .
H- C-Co???!!!
K- No .
H- ...
K- po pierwsze kochasz Ernesta, a po drugie się przyjaźnimy
H- wykorzystałeś mnie ??!!!!
K-Nie prawda ,byłem pijany Damian no kurwa .
H- Nienawidzę cię ! - wybiegł do Łazienki .
K- Damian kurwa !- pobiegł za nim .
H- Zostaw mnie - zamknął za sobą drzwi od łazienki .
K- dobra dam ci chwile...
H-...Poszedłem do kuchni i zrobiłem naleśniki.
Damianek kocha naleśniki wiec zrobię mu niespodziankę .Skiiiip
Hubert
Gdy siedziałem sobie na wannie wypłakując oczy ,poczułem ... naleśniki.
Poszedłem do kuchni i spoglądałem zza futryny.
Widziałem Karola w granatowej koszulce i bokserkach .Wyglądał cudownie. wiedziałem że Karol umie tak dobrze gotować.
Gdy tak sobie stałem w progu Karol w końcu mnie zauważył.K- ooo , widze że już wszystko okej.
H- ...
K - jezu ale ty uroczo wyglądasz w tej różowej za dużej koszulce.
H-...
K - Hubert proszę Cię, nie obrażaj się.
Mam naleśniki.
H- ...
K- Hubert... proszę cię . - podszedł i przytulił Blondyna.Boże jak on ładnie pachnie. Biję od niego testosteron.
Gdy ja sobie tak stałem zapomniałem o jednym małym problemie...K - Hubert ?
H - e...e... c-co?
K - czy tobie .... - odsunął się i spojrzał na moje kroczeMyślałam, że się spale ze wstydu.
Gdy Karol był w tych bokserkach i ten zapach...DOŚĆNagle Karol i Hubert usłyszeli zamek w drzwiach .
H - To moja mama
K- C-Co ??Gdy mama Huberta weszła do mieszkanka nie mogła uwierzyć w to co widzi .
Widzi Swojego syna w pudrowej z resztą za dużej koszulce i Karola który był w bokserkach, a w pokoju Huberta była reszta ubrań...na podłodze .H - to nie tak jak myślisz
Mama- nie no rozumiem...
H - a-ale co
Mama - myślisz ze nie wiem.
H - o czym ?!
Mama - myślisz że nie wiem.
Następnym razem czyść Historia na komputerze. Myślisz, że nie widziałam na jakie strony pornograficzne z homoseksualistami wchodzisz.JAPIERDOLE...PO PROSTU KURWA NO NIE .
Okej gorzej być nie możeK - Oooł...em ...Hubert
albo i może.
K - Hubert może idź ogarnij swój problem pod koszulka- szepnął do ucha blondyna.
no tak...
😊😊
💙Zapraszam na insta - DokneReq💙💙
CZYTASZ
Chyba Jesteśmy Inni.. [DxD]
RomantikZAKOŃCZONA Jak będą błędy ortograficzne to sory, jestem głupia. Opowieść (jezu ale to ochydne słowo) po prostu książka o DxD 😁 Do prawie każdej strony jest dodany rysunek dla wyobraźni ♡♡ będzie coś +18💁♀️😙