Herkese merhaba:))
Öncelikle nasılsınız? İyi misiniz? Sağlığınız ve keyfiniz yerinde mi? Okulunuz/işiniz iyi gidiyor mu? Umarım her şey yolundadır. Sizleri ve bu kitabı gerçekten çok özledim.
Buraya en son gelmemin üstünden epey uzun zaman geçti. En son bir özel bölüm atmıştım. Ondan sonra buraya gelebilmek için pek fırsatım olmadı. Ancak şimdi BAĞIMLI ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum.
Kitap olacağını söyleyeceğim günler de umarım gelir ama hayır, başka haberlerim var:)
Normalde üç tane özel bölüm olacağını söylemiştim. Yani yazıp yayımlamam gereken iki bölüm daha vardı. Ancak bundan vazgeçtim ve sadece bir özel bölümle kitabı bitirmeye karar verdim çünkü aktif olarak ÖLÜM ÖPÜCÜĞÜ'ne bölüm attığımdan ve onun haricinde okulum da olduğundan bu kitaba pek vakit ayıramıyordum. Sizi de bekletmek istemediğimden bu şekilde olmasının daha iyi olacağını düşündüm.
Daha önce bahsetmiş miydim, hatırlamıyorum ama BAĞIMLI iki kitaptan oluşacak. İkinci kitaba ÖLÜM ÖPÜCÜĞÜ'nin ilk kitabını bitirdikten, kafamda onunla alakalı kurduğum planları gerçekleştirdikten ve bu kitabın baştan sona düzenlemelerini yaptıktan sonra başlayacağım. Düzenleme yapmam şart çünkü bu kitaba ortaokulun sonundayken başlamıştım, yani bir çok acemi nokta ve mantık hatası var. Ayrıca ekleyip çıkaracağım bölümlerde olacak. Eğer bir değişiklik yapmazsam büyük ihtimalle yılın sonuna doğru ikinci kitaba başlamış olurum.
BAĞIMLI benim için çok ayrı bir kitap. İlk kitabım olmamasına rağmen bir sürü ilki bu kitabımla yaşadım. İlk 10 bin olduğumuz zaman, ilk 100 bin olduğumuz zaman...Benim için çok özel bir kitap bu yüzden. Sizin için de öyleyse, BAĞIMLI'nın sizde de özel bir yeri varsa bu beni gerçekten çok ama çok mutlu eder.
Umarım yetmiş beş, artı bir de özel bölüm, bölümlük bu uzun serüvenden keyif almışsınızdır. Hatalarımı, saçmaladığım yerleri lütfen mazur görün ve acemiliğime verin. Birkaç ay sonra hepsini elimden geldiğince hiçe indirmeye çalışacağım.
Sizi seviyorum. Gerçekten. Buraya bir amaçla, beni bekleyen okuyucularıma yeni bölüm yazma amacıyla gelmek beni her zaman rahatlatan şeylerin başında oldu. Lütfen kendinize dikkat edin. Sağlıklı ve mutlu kalın.
İkinci kitapta görüşmek üzere:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Teen FictionO, uyuşturucu içerek kendini acılarından kurtardığını sanıyordu. Ama yanılıyordu. Yanıldığını o da biliyordu. O, uyuşturucu içerek kendini başka insanlardan soyutluyor, kendini karanlığın dibine çekiyordu. O, kendini kurtaracak, o derin kuyunun dibi...