Jak mi się odbijasz w oczach, to się kurwo tępo patrzę
Nie było o sukach, było o blancie
Jak piszę i przypalam, no to mówię, że coś machnę
Oh, zobacz fly mam, a stoję niczym hajs
Się nie zgodzę, żebyś jakiś shit wydawał
Weszłam do mieszkania i postawiłam walizkę w przedpokoju. Poszłam do salonu, w którym odłożyłam torebkę i kurtkę, aby następnie wyjść na balkon. Tęskniłam za swoim mieszkaniem, co nie oznacza, że było mi źle u rodziców. Odpoczęłam u nich trochę i spędziłam z nimi trochę czasu, co bardzo uszczęśliwiło i mnie i ich. Dzięki temu, że pojechałam do nich miałam okazję porozmawiać szczerze z mamą, czego chyba obydwie potrzebowałyśmy. Wróciłam do środka, zostawiając balkon otwarty. Wyjęłam z torebki telefon i weszłam w wiadomości.
od: Igi 😘😋
Kiedy wreszcie wracasz?
do: Igi 😘😋
Właśnie wróciłam.
Nie musiałam długo czekać na wiadomość od bruneta.
od: Igi 😘😋
Będę najszybciej jak się da. 😘
Uśmiechnęłam się pod nosem, jednak zaczęłam się stresować.
Powiedzieć mu?
Westchnęłam i usiadłam na kanapę.
Kurwa.
Zaryzykuj.
W takim razie, jeśli to zrobi to nie jest ciebie wart.
Ma chyba rację.
Muszę wreszcie ruszyć na przód.
***
Po trzydziestu minutach usłyszałam dzwonek do drzwi. Zdążyłam między czasie się wykąpać i ubrać w wygodniejsze ubrania. Wstałam z krzesła i poszłam do przedpokoju, otworzyć drzwi. Gdy to zrobiłam przed nimi zauważyłam bruneta. Wyglądał jak zawsze, a jednak inaczej.
-Hej. - powiedziałam i przegryzłam dolną wargę
-Hej. - odparł z delikatnym uśmiechem
Zmarszczyłam brwi.
Czy on się dobrze czuje?
-Wejdziesz czy będziesz tak stać? - spytałam patrząc na niego pytająco
-Wejdę. - powiedział i przekroczył próg mieszkania
Zachowywał się dziwnie.
Co mu odwaliło?
Zamknęłam za brunetem drzwi i ruszyłam za nim do salonu.
-Igor? - spytałam, a on odwrócił się do mnie przodem - Wszystko gra? Zachowujesz się..
Igor nagle zdjął okulary z nosa, a na mojej twarzy pojawiło się zdziwienie.
Co do kurwy..?
-Co ci się stało? - podeszłam do niego patrząc na jego twarz
Pod okiem miał fioletowego siniaka. I ponownie miał rozciętą wargę.
CZYTASZ
Ból Samotności / ReTo
FanfictionPRZEPRASZAM ZA WSZELKIE PODOBIEŃSTWA DO INNYCH KSIĄŻEK, ALE PO PROSTU TEGO JEST MILIONY. "Jeżeli dasz mi siebie pokochać, a ty pokochasz mnie.. To będę tobie oddana całym moim sercem" W książce mogą pojawić się: -wulgaryzmy -sceny, które są wyobr...