SPOILER K 24.12.

487 58 15
                                    

Hi guys, jelikož už mám další kapitolu napsanou a budu to vydávat až ve středu, tudíž na Vánoce.  Chtěla bych vám tedy napsat i malinký spoiler, co ve vánoční kapitole můžete očekávat. Ježiši nevím co mám psát, takže let's go c: enjoy it xoxo

 -Harryho dál děsí jeho nuční můry se Zaynem, kterého v životě nepotkal
-Den v ateliéru, završený malým překvapením.
-Christmas eve (večeře na 24.prosince, takový ten vánoční večer) 
-Christmas day, s dárečky
-odjezd Gemmy a Anne
-na konci vás čeká malý zvrat 

+ malinká nápověda na závěr
Většinou si v komentářích stěžujete, jak jste zmatení a ano je mi to jasný :D začala jsem číst (takhle, včera jsem dočetla) knížku, ve který bylo něco podobnýho. Ale slibuju! že vám to postupně vysvětlím.
A teďka bych se chtěla zaměřit na jméno téhle povídky. AMNESIA. A.M.N.E.S.I.A. AMNESIA. 
Co to slovo vůbec znamená? Já mám pro tohle slovo 3 významy.
1. 5SOS - písnička
2. Časopis v téhle povídce
3. Ztráta paměti.....
Třeba se nakonec ukáže, že je Harry psychopat, který si všechno vymyslel, protože ztratil paměť.
Jen vítr to ví... (možná kecám, možná ne)

OKAY! Buďte dál zmatení, protože víc vám neporadím :D 3:) jinak mi pak do komentářů můžete napsat, jestli se těšíte nebo netěšíte na Vánoce a proč. Já se těším hlavně na dárky (hmm, stay sobec) a taky na dědu a na to, že spolu nějaký čas pobudeme. Ale netěším se na to, že mamka jde do práca na noční (ano, na Vánoce :c). Nevadí, letos to přežijeme. 
Merry Christmas x
PS. Mám vás strašně moc ráda <3
PPS. Klidně se mi po Vánocích pochlubte, co jste od Ježíška dostali.
PPPS. Vánoční kapitola vyjde kolem oběda 24.12.

AmnesiaKde žijí příběhy. Začni objevovat