NOTE - KONEC?!

415 38 2
                                    

Chtěla bych se vám omluvit, že povídku přidávám čím dál tím méně a méně, ale doufám, že mě chápete, jelikož jsem se potřebovala učit, abych dohnala známky. Navíc mám poslední dobou takové to deep období, kdy pořád jenom brečím, poslouchám písničky a přemýšlím nad všemi kravinami..Nebojte nekončím, jenom nemám náladu.Hrozně mě to mrzí, protože nemám náladu ani psát. Samozřejmě jsem začala nový díl psát hned , jak jsem skončila ten minulý, ale asi jsem ho pětkrát přepisovala a pořád to není to ono. Navíc mám jenom první odstavec, takže netuším, kdy další díl bude. Ale jelikož mám psolední týden ve škole a hned potom máme prázdniny (jup máme je jako první a bohužel to nechci), pokusila bych se do té doby přidat další díl. A ještě něco. Jelikož Amesii zbývá pár posledních dílů, rozhodla jsem se napsat novou povídku na téma Leeds. Upřímně, žádnou povídku na tohle téma jsem nečetla, ani neznám, takže by to bylo fajn. Napište mi do komentářů jestli by jste to četli, abych věděla jestli to má cenu.
Doufám, že jsem na nic nezapomněla a hrozně moc se omlouvám za chyby, protože to píšu na mobilu a neopravuje mě to tady. Prosím přehlížejte je, děkuju <3.
PS. Hrozně vám děkuju za tolik přečtení, hvězdiček a komentářů, hodně si toho vážím. xoxo

AmnesiaKde žijí příběhy. Začni objevovat