Medya; Pinterest
Şarkı; Someone you loved
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Keyifli okumalar....Roberto Casamerino sinirle kalktığı sandalyeye tekrar oturdu. İçinden kendine küfürler ederken kaşları tekrardan çatıldı. Neler düşünüyordu öyle?
İsabella.
Aşık olduğu kadın.
Onunla ilgili bu düşüncelere kapıldığı için kendinden nefret etti. Ancak bunların doğru olma ihtimalide onu içten içe mahvediyordu. Sert bir el hareketi ile yanında oturan adamın çıkmasını işaret etti. Fabrio patronunun ne kadar sinirli olduğunu göre biliyordu ve onun lafını ikiletmeden hemen dışarı çıktı. Roberto odadaki mini bardan kendine sert bir içki hazırladı. Kehribar rengi içkiden büyük bir yudum aldı. Çünkü içmeye ihtiyacı vardı. Azda olsa bu dertlerden kurtulmaya.
Bir an düşündü. Hiç böyle bir hayat yaşamamış olmayı. Sakin ve sessiz bir hayat. Böyle bir hayatı kendisi seçmemişti. Ya da o, kötü bir adam değildi. Sadece bu acımasız hayat onu kötü olmaya zorlamıştı. Sonra o çıkmıştı karşısına. Onun tek bakışı, tek gülüşü ile yaşadığını hissetmişti. Hayatında ilk defa kalbi bu kadar hızlanmıştı. Hayatında ilk defa birine bu kadar koşulsuz şartsız güveniyordu.
İsabella Trastfer.
O kadına tam anlamıyla aşıktı. Ne olursa olsun. Her şeye rağmen. Ancak ihanet asla affedebileceği bir şey değildi, bununda farkındaydı.
O, onurlu bir adamdı ve asla sorgulamadan yargılamazdı. Eğer, bunlar gerçek çıkarsa ki bunu hiç düşünmek istemiyordu, ne yapacağına dair hiç bir fikri yoktu. Ona aşıktı ve ona asla zarar vermezdi. Hayatından ebediyen çıkarırdı, buna emindi. Ancak sonraki hayatı nasıl olurdu, hiç bilmiyordu. Çünkü artık onsuz bir hayatı katiyen düşünmüyordu. Bu yüzden de bu konunu tam olarak araştırmadan, asla bir karar vermeyecekti.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Roberto yorgun geçen şirket gününün ardından ailesi ile birlikte yaşadığı evine gelmişti. Aslında bu gün şirkete gitmek gibi bir niyeti yoktu ancak böylece azda olsa kafasının dağılıcağını zannetmişti. Aslında tezi doğruda çıktı, kafasındaki düşünceleri kendinden uzaklaştırmıştı.Erkek kardeşi Ricardo şirket işleri ile oldukça yakından ilgileniyordu ve Roberto'nun bir de bu iş için koşturmasına gerek kalmamıştı. Ayrıca İsabella onu bir kaç kez aramıştı ancak bir şeylerden emin olmadan ona cevap vermek istememişti. Çünkü, onu kırmaktan deli gibi korkuyordu.
Arabadan indikten sonra kapıdaki adamları onu selamladı. Ancak Roberto cevap vermek yerine kafasını hafifçe salladı. İçeri girdiğinde direk kendi odasına çıktı. İyi bir duş alıp üzerindeki bu ölü toprağı atmak istiyordu. Belki böyle biraz rahatlaya bilirdi.
Banyodaki küvetin dolmasını beklerken üzerindeki siyah gömleği çıkardı. Bir an aklına gelen görüntü ile tüm bedeninin titrediğini hissetti. Sevdiği kadının kusursuz bedeni gözlerinin önünde muhteşem bir görüntü sergilemişti. Bu düşünce bile aşık kalbini titretmeğe yetmişti. Kafası çok karışıktı, bir tarafta aşık olduğu kadın ve bir diğer tarafta da bu yaşananlar. Ancak her şeyi araştırmadan İsabella'ya bir şey söylemeyecekti.
Buz gibi soğuk suyla dolu olan küvete girdi. Ancak su tenine hiç tesir etmedi hatta daha da rahatlamasını sağladı. Soğuk suyu severdi. Kendini rahatlattığına inanırdı. Duştan çıktıktan, hemen sonra üzerine siyah bir t-shirt, aynı renkte bir pantolon giydi. Saçlarını havluyla kurutup, elleriyle şekil verdi. Taramaya gerek duymuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bella Donna Del Capo(Onurlu adamlar serisi #1) Düzenleniyor
Gizem / Gerilim24 yaşındaki İsabella Trastfer New York'ta kız kardeşi ile birlikte kendi halinde yaşamaktadır.Bir yandan yaşadığı kötü olaylar ve bir diğer yandan hayatın zorlukları ile boğuşurken kendini hiç ummadığı bir karanlığın içinde bulur. Bu zorlukların iç...