1.2

3K 95 12
                                    

Işıl'dan

Asel gidince Cedi'ye döndüm.

"Ee antrenman nasıldı bugün?"

"İyi, her zamanki gibi yorucuydu. Sen naptın?"

"Hiç öyle işte bizim birime Asel'in dediği çocuk geldi. Onunla tanış, işi öğret falan öyle geçti gün." Kafasını salladı.

"Sen de yakışıklı buluyor musun yoksa?" Güldüm.

"Bilmem, bulmayayım mı?" Ensesini kaşıdı.

"Yani bence bulma. Niye bulasın ki?" Kahkaha attım.

"Nedenmiş bakayım? Ben sana diyor muyum hiç fanlarına kötü davran diye."

"Aynı şey mi şimdi yani."

"Aynı şey tabii. Hatta daha kötüsü onlar sana aşık resmen. Biz Mertle arkadaşız." Güldü.

"Sen de fanımdın hatırlatırım." Utanıp ona değilde potaya bakmaya başladım. Hımm ne güzel upuzun direk falan.

"Utandın."

"Neyden utanıcakmışım ya." Kolunu omzuma attı. Arkadaşlar Cedi Osman KOLUNU.OMZUMA.ATTI.

"Uzun zaman sonra senin gibi bir kızla karşılaştım." Durakladı. Kafamı omzuna yasladım. "Nasıl desem. Beni beğendiğin halde asla beğeniyormuşsun gibi göstermedin mesela. Fotoğrafımı çekip kimseye Cediyleydim demedin. Hoşuma giden şeylerden biri." Yine duraksadı biraz. "Başka hoşuma giden şey de sensin." Kafamı kaldırıp ona baktım. Gülümsedim. Bana biraz daha yaklaştı ve beni öptü. BENİ ÖP-TÜ. Geri çekildi ama ben gözlerim açılmış olduğum yerde kalakaldım. Bana bakıp güldü.

"Bu kadar şok olacağını bilseydim yapmazdım." Omzuna vurdum.

"Salak salak konuşma." Yine omzumdan tutup kendine çekti beni. Onun görmeyeceği şekilde gülümsedim. Huzurluydum. Cedi'nin telefonu çalınca açtı.

"Noldu? Tamam. Tamam dedik ya oğlum. Nolmuş? Niye içmiş bu kadar? İyi geliyorum." Elini omzumdan çekip ayağa kalktı. Aşağıdan ona baktım.

"Gitmem gerek." Elini uzattı. Tuttum ve beni oturduğum yerden kaldırdı.

"Hadi kapıya kadar götüreyim seni."

"Gerek yok. Önemli sanırım, git sen giderim ben. 2 dakikalık yol zaten." Tekrardan tuttu elimi. Allahım bugün bayılmadıysam kafama araba düşse bayılmam.

"Gel işte. 2 dakika 2 dakikadır." Güldüm. Ben de tuttum elini. Kapıya gelince elimi bıraktı. Ah be Cedim, bırakma elimi. Yaklaşıp yine dudağıma ufak bir öpücük kondurdu.

"Gidiyorum. Hadi gir sende." Kafamı sallayıp arkamı döndüm. Ama aklımda dönüp dolaşan soruyu sormadan duramadım yine. Tekrar arkamı dönüp ona baktım. O da benim içeri girmemi bekliyordu.

"Neden öptün beni?" Güldü.

"Dayanamadın dimi sormadan?" Bende güldüm. Cevap bekledim gözlerinin içine bakarak.

"Bir kızı boşu boşuna öpmem Işıl. Merak etme." Güldüm.

"Ee?" Açık açık söylemesini istiyordum işte! Ama söylemiyordu asla. Gel canım bırak şu inadı. Tekrar bana yaklaşıp sarıldı.

"Gitme vakti." Omuzlarımdan tutup kapıya doğru çevirdi beni. Tekrar arkamı dönüp gülerek el salladım. O da salladı. Ee şimdi biz neyiz?

Asel'den

Eda'da eve gelince Işıl tüm olanları anlattı.

"Kızım bunlar böyle hep. Metecan'da aynısını yapmıştı bana. Bak şimdi halimize. Çok mutluyuz."

"Ay bence de Işıl ya. Kasma bu kadar, sevgilisiniz işte. Adını koyamasanız bile sevgili gibisiniz yani." Işıl kafasını haklısın anlamında salladı.

"Ee yine tek sap ben mi kaldım yani?" Kollarımı göğsümde birleştirdim.

"Ya Asel hiç konuşma Allah aşkına. Ceydayı bilmiyormuş gibi 2 haftadır Furkan'ın yüzüne bakmıyorsun baktığında da tersliyorsun çocuğu. Bak bugün kalktı gitti sen öyle davrandın diye." Ensemi kaşıdım. Sanırım Işıl haklıydı.

"Tamam Furkandan hoşlanıyorum oldu mu yani? Ceydanın yine hoşlandığım biriyle öpüşmesi çok koydu napabilirim. Ayrıca Furkan'ın bana karşı ne hissettiğini bilmiyorum bile." Işıl gülümseyerek,

"Bugün Mertle seni kıskandı. Sence ne hissediyor aptal arkadaşım?" Dedi. Ayağa kalktım. Kaç Asel, kurtuluş yok.

"Ben yatıyorum."

Odama girip yatağa uzandım ve instagrama girdim yine. Biri takip isteği atmıştı.

@furkankorkmaz sizi takip etmek istiyor.

Gülümsedim. Kabul edip geri takip ettim ben de. Daha sonra instagramda gezindim biraz. Telefonumun şarjı azalınca kalkıp şarjımı aldım. O sırada instagramdan mesaj geldi.

@furkankorkmaz: Aselcim kesinlikle iyi ruh halindesin. Geri takip ettiğine göre.

@aselguzleri: Ne diyorsun yine ya? Git yat saat kaç oldu yarın erkenden antrenmanın var.

@furkankorkmaz: Seninde işin var ayrıyeten nöbet var yarın. Asıl senin yatıp dinlenmen gerek. 2 metrelik adama ne olur?

@aselguzleri: Nolmuş 2 metreysen? Neyse çok uykum geldi. Yatıcam.

@furkankorkmaz: Şimdiden iyi nöbetler. Fazla yorulma.

(Görüldü)

Attığı son mesaja gülümsedim. Beni düşünüyordu. Gerçekten hoşlanıyor olabilir miydi?

collision || Furkan KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin