Furkanlarla Şileye gideli 4 gün oluyordu. Furkanla aramız çok iyiydi. Nasıl olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu ama iyiydik işte. Tabi ki habire didişip birbirimize sataşıyorduk ama bu halimiz daha çok hoşuma gidiyordu.
Ah bir de, Metecan ve Eda konusuna gelelim. Cedi hastalandığında bizim hastaneyi bilerek seçmiş aslında Metecan. Çünkü Eda'dan Cedi'nin de dediği gibi uzun zamandır hoşlanıyormuş. Eda'yı ilk defa bir markette görmüş. Hemşire üniformasıyla ve saçları dağınıkmış Metecan'ın Edaya anlattığına göre. İlk bakışta aşkmış güya. Cidden klişe. Ama işte hoşlanmış ve Metecan sürekli o markete gidip Edayla karşılaşmaya çalışıyormuş. Helal olsun yine 4-5 kere görmüş manyak çocuk. Yani şu an Edada biraz hoşlanıyor gibi Metecandan.
Arabamı evin yakınlarındaki marketin önüne park edip markete girdim. Sevdiğim bir kaç atıştırmalığı ve ev için eksikleri aldım. Sıraya girince önümdeki adam huzursuzca kıpırdandı. Adamı aşırı derecede birine benzetiyordum ama gözünde güneş gözlüğü (?) olduğu için göremiyordum tam. Parayı ödeyip arabaya poşetleri koydum ve evin otoparkına girip arabayı park ederek eve çıktım.
"Edaa! Al şunları elimden, çok ağırlar."
"Asel, salona gelmen lazım. Acil." Dedi bağırarak. Eda. Ve. Ciddi. Bir. Ses. Kesin önemli bir şeydi. Poşetleri kapının önüne bırakarak salona geçtim.
Cedi, Furkan, Metecan, Işıl. Herkes buradaydı. Işıl ağlıyolardı. Yanına gidip önünde diz çöktüm.
"Hayatım? Ne oldu? Bak bana." Dedim Işıl'ın yüzünü kendime çevirerek. Gözlerine baktım.
İyice ağlamaya başladı."Yine ailesi." Dedi Eda. Kaşlarımı çattım. Ayağa kalktım.
"Yine o beyinsiz Vedat denen mi? Sinir krizi geçireceğim şimdi." Furkan ayağa kalkarak koluma dokundu. Sinirle ona baktım. Kafasıyla Işıl'ı gösterip susmam gerektiğini söyledi. Kafamı salladım.
"Buraya taşınıyorsun. Hiçbir şeyini almana gerek bile yok. Her şeyini yeni alırız." Dedim sinirle saçlarımdan elimi geçirerek. Işıl kafasını kaldırıp bana baktı.
"Asel ama b-"
"Konu kapandı." Tekrar gidip önünde diz çöktüm. "Bizimle yaşamayacaksın da kiminle yaşayacaksın hayatım? Kaç yaşındasın sanki 15 mi? İstediğini yaparsın. Hiçbir eşyanı almana gerek bile yok. Yarın izin alırım alışverişe çıkarız. Dimi Eda?" Dedim gülümseyerek. Elini tuttum, Eda'da elini ellerimizin üstüne koyarak kafasını salladı.
"Tabi kızım. Sıkılmıştım zaten bunun somurtukluğundan." Dedi. Güldüm.
"Ben somurtuk değilim!"
"Ne?" Dedi 5i birden.
"Çok pis küserim ama." Kollarımı göğsümde birleştirdim. Hepsi güldü. Işılda güldü. Onun gülmesine gülümsedim. 'Anlaştık mı' anlamında bir bakış attım. Kafasını salladı.
"Yaşasın! Çay yaptınız mı?"
"Koymuştum. Olmuştur. Getirsene." Dedi Eda. Gözlerimi kısarak Eda'ya baktım ve yerimden kalkıp mutfağa ilerledim. Bardakları çıkarıcaktım ama genelde çay bardağı yerine kupa kullandığımız için çay bardakları üst raftaydı. İlkten sandalyeye çıkmak yerine uzanmaya çalıştım ama alamadım. Zıpladım, yine olmadı. Tam sandalye almak için arkamı dönüyordum ki Furkan gelip kolaylıkla bardakları aldı.
"Nesin sen 1.10 falan mı?"
"En azından senin gibi 2 metre değilim, Ayı." Dedim dil çıkararak.
"Gerçekten, boyun kaç?" Dedi beni süzerek.
"Of sanane Furkan çekil ayağımın altından dökerim çayı üstüne."
"Ceyda'nın 1.76ymış." Ha bir de Furkan'ın Ceydadan intikam alalım diye bir teklifi olmuştu ama ben o teklifi reddettim. Çünkü kapanmış bir konuyu tekrardan açmak istemiyordum. Gerek yoktu ama anlaşılan konuşuyorlar.
"Nerden biliyorsun?" Dedim çayları tepsiye koyarken.
"Söyledi."
"Buluştunuz mu siz?"
"Sanane ki?" Kafamı ona çevirdim. Sonra kafamı 'doğru' anlamında salladım.
"Haklısın." Tepsiyi alarak içeri geçtim.
"Alın bakalım." Dedim hepsine çayları uzatırken.
Sonra da her şey hakkında konuştuk yine. Hayatımıza bir anda girmişlerdi ama güzel olmuştu. Onlarla her şeyimizi paylaşabiliyorduk, kuşkusuz. Bir sürü şey hakkında konuşuyorduk ve asla konu bitmiyordu. En güzeli de buydu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
collision || Furkan Korkmaz
Romance"Ya sen aptal mısın?" Dedim sinirle eline vurarak. "Aptal mı? Karşında Furkan Korkmaz var kızım. Senin yerinde olmak isteyen kaç kişi var biliyor musun?" Furkan&Asel