2k olduuukk🥳 teşekkür ediyorum hepinizee:)
Güzel ve keyifli bir akşam yemeğinden sonra kalkıp bahçedeki salıncağa oturup uzandım. Hazalla Oğuz 5 dakika önce gitmişlerdi.
"Ayy çok yedim galiba." Dedim yıldızlara bakarak. Furkan tepemde dikilip kolumdan dürttü.
"Kay ben de oturucam."
"Of git başımdan Furkan." Ayaklarımı kaldırıp oturdu ve kucağına koydu ayaklarımı.
"Diğerleri nerde be?"
"Işılla Cedi yürüyüşe çıktı. Eda ve Metede yukarda odadalar." Dedi. Kafamı salladım. Esneyip gözümü kaşıdım.
"Hayret bu sabah erken kalktın."
"Öyle oldu." Ayaklarımı çekip oturur pozisyona getirdim kendimi.
"Bizi gördüğün zaman Oğuzu eski sevgilisine yazması için ikna etmeye çalışıyordum. O da telefonunu kaçırıyordu." Bana döndü.
"Sen. Açıklamamı mı yaptın şimdi yani?" Gözlerimi devirdim.
"Sana anlatanda kabahat ya." Ayağa kalktım.
"Tamam tamam gel." Orta parmağımı gösterip mutfağa giriş yaptım. İkimize kahve hazırlayıp tekrar yanına oturdum.
"Al bakalım." Kupayı ona uzattım.
"Tükürmedin dimi lan?" Güldüm.
"Bilmem. Belki de tükürdüm." Kupayı sehpaya koyunca güldüm.
"Aptal mısın ya neden tüküreyim. İç hadi." O da güldü.
Uzun bir süre konuşmadan sadece kahvelerimizi içtik. Nefes seslerimiz birbirine karıştı. İkimizde ses çıkarmadık. İkimizde huzurluyduk çünkü. Kahvesini sehpaya koyup ayağa kalktı.
"Nereye?" Bir dakika anlamında işaret parmağını gösterdi. Arkaya doğru gitti. Arkadan sesler geliyordu ama hiç dönüp bakasım yoktu. Aşırı derecede uykum vardı. Aniden önce saçlarımın sonra da yüzümün ıslanmasıyla çığlık attım. Aptal Furkan bahçe hortumunu açmış beni ıslatıyordu.
"Aptal!" Hala yüzüme tutunca yüzümü kapatıp çığlık attım. O an aklıma bir şey geldi ve havuza doğru koşmaya başladım. O da peşimden geldi hala ıslatmaya devam ediyordu. Havuzun biraz daha yakınına gelince o da öyle yaptı ve ani bir hareketle ona doğru koşup havuza ittim. Hortumu elime aldım ve kafasını sudan çıkarınca yüzüne tuttum.
"Noldu 2 metrelik ayımsı adam?" kahkaha attım.
"Ay Furkan aşırı tat-." Birinin arkamdan beni itmesiyle ben de düştüm havuza. Kafamı çıkarınca Edayla Metecanın bize güldüğünü gördüm.
"Hainler!" Saçlarımı elimle geriye çektim.
"Neyse Furki hazır girmişken gel yarış yapalım."
"Taktı yarışa ya. Kızım bak sen daha yarıya bile gelmeden ben bitirmiş olurum." Dudaklarımı büzdüm.
"Bombalama!!" Eda ve Metecan mayolarını giymiş elele tutuşmuş havuza atlıyolardı. Manyaklar ya. Güldüm hallerine. Biraz üşüdüğüm için çıkmak için hafif yüzmeye başladım ama Furkan beni tuttu ve belime sarıldı. Kafasını omzuma koydu.
"Çıkmayalım." Kafamı hafif yüzüne çevirdim.
"Çok üşüdüm." Belimi bıraktı.
"Çık sen o zaman hadi. Yeni iyileştin zaten." Gülümseyip havuzdan çıktım. İç çamaşırlarım gözükür korkusuyla koşa koşa eve girip odama girdim. Kıyafetlerimi alıp ebeveyn banyosuna girip duşa girdim. Kıyafetlerimi giyip cilt bakımımı yaptım. Kaç zamandır yapmıyordum. Saçımıda kuruttuktan sonra aşağı indim. Furkan çoktan banyo yapmıştı. Metecan dışarda biriyle telefonda konuşuyordu. Sanırım Eda'da duştaydı. Ben de salona oturdum.
"Naptın lan yüzüne. Yoksa Furkan beni sevmiyor diye yüzünü mü tırnakladın." Güldü.
"Ha ha ha. Çok komik aptal. Cildim hassas, cilt bakımı yapınca böyle oluyor." Dedim.
"Bir kere olsun evet Furkancığım keşke beni sevsen falan desen."
"Niye diycekmişim? Bilmiyor muyum sanki cevabını."
"Biliyor musun?" Gözlerimi kıstım. Furkanla sevgili olmaktan korkuyordum. Ben onu seviyordum, o da beni. Ama bu halimizden çok memnundum. Hiçbir zaman cıvık cıvık ilişkileri seven biri olmamıştım, Furkanda öyle. Eğer sevgili olduktan sonra bu halimizi kaybedersek ve ayrılırsak diye korkuyordum sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
collision || Furkan Korkmaz
Romance"Ya sen aptal mısın?" Dedim sinirle eline vurarak. "Aptal mı? Karşında Furkan Korkmaz var kızım. Senin yerinde olmak isteyen kaç kişi var biliyor musun?" Furkan&Asel