1.7

2.6K 89 12
                                    

Furkan üstümü örttükten sonra ateşimi kontrol etti.

"Düşmüş ateşin." Hastalığın üstüne bir de yolda regl olmuştum. O yüzden dokunsanız ağlayacak gibiydim.

"2-3 güne bir şeyin kalmaz toparlarsın sen." Ve Asel ağlamaya başlar.

"Noldu? Bir yerin mi acıyor? Eda!" Kapüşonlumun koluyla göz yaşlarımı sildim.

"Fu-furkan. Mayomu giyemiycem!" Evet tam olarak bunun için ağlıyordum. Ama düşünsenize yepyeni mayonuzu 1 hafta boyunca giyemeyeceksiniz. Eda odaya girdi.

"Asel?"

"Hanımefendi mayosunu giyemeyeceği için ağlıyor." Eda güldü. Alışkındı o regl olduğum dönemdeki hallerime.

"Ben de bir şey oldu sandım. Regl olduğu dönem oluyor ona böyle. Takma." Dedi ve odadan çıktı. Eda böyle deyince daha çok ağlamaya başladım. Hüngür hüngür ağlıyordum resmen!

"Kimse beni sevmiyor!" Furkan alnını ovuşturdu.

"Sende sevmiyorsun işte! Sıkılmışsın benden." Güldü.

"Küçüğüm. Kafanda kurma bir şeyler. Hepimiz çok seviyoruz seni."

"S-sevmiyorsunuz işte. Mayomu giymek istiyorum ben!" Hala hüngür hüngür ağlıyordum. Furkan kahkaha attı.

"Kızım tamam ağlama. Sana milka alıyım mı?" Anında ağlamayı kesince Furkan gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu.

"Al hadi."

"Seni sahtekar." Kolunu çekiştirdim.

"Hadisene Furkan! Milka istiyorum." Ayağa kalktı. Gözlerini devirdi ve odadan çıktı. Gözyaşlarımı silip kafamı yastığa koydum. Gözlerim ağır ağır kapanırken açmak için uğraşmadım.

Uyandığımda kendimi çok daha iyi hissediyordum. Hatta bir bakıma iyileşmiş. Ayağa kalkıp lavaboya girdim. İşlerimi hallettikten sonra aşağı, salona indim. Kimse yoktu. Bahçeye çıkmışlardır diye bahçeye ilerledim.

"Selam."

"Günaydın!"

"Bakın yemin ederim bu kız günün 25 saati uyuyor." Dedi Cedi.

"Yüzüne hapşurayım da sende hasta ol sonra kaç saat uyuyormuşsun görürüz."

"Gel, otur." Dedi Furkan yanındaki koltuğa vurarak.

"Nerde milkam?"

"Mutfakta." Kafamı salladım.

"Eğer içinizden biri milkamı yerse gerçekten bütün gün oturup ağlarım ve hiç susmam!" Hepsi gülerek tamam dedikten sonra rahatladım. Karşından gelen kişiyle gözlerim fal taşı gibi oldu. Ayağa fırlayıp içeri girdim. Hemen lavaboya koşup saçlarımı falan düzelttim. Geri yanlarına gittim.

"Selam Oğuz."

"Selam cadı. Geç geldiniz bu yıl."

"Öyle oldu ya. İzin alamadık hemen." Kafasını salladı. Bahçenin girişinde dikiliyordu.

"Otursana." Dedim koltuğu işaret ederek.

"Yok gitmem gerek. Nevide sultan gelicek onu alıcam havaalanından."

"Oo uğrarım gelince." Dedim.

"Uğra uğra sevinir."

"Kız Oğuz,sultanın sarmasından getir bize." Dedi Eda. Oğuz kafasını salladı.

"Görüşürüz o zaman. Beyler sizle de tanıştığıma memnun oldum." Dedi ve gitti Oğuz.

"Sevdim ben bu çocuğu." Dedi Metecan.

"İyidir Oğuz ya. Kaç yıldır tanışıyoruz bir kere bile kalbimi kırdığını görmedim." Dedim.

"Ben sevmedim." Bunu kim diyecek tabi ki Furkan!

"Kimi seviyorsun ki sen?" Diye mırıldandım kendi kendime.

"Duydum seni." Gözlerimi kıstım.

"Diydim sini." Furkan haricinde herkes güldü. Nedense bu aralar biraz soğuktu bana. Ya arkadaşım! Ya o soğuk oluyordu ya da ben. Tutturamadık ortayı.

"Sahile inelim mi?" Dedim Furkana.

"İşim var. Bir arkadaşımla buluşucam." Dudaklarımı büzdüm.

"Tamam." Önüme döndüm. Telefonumu açıp instagrama girdim. Biraz dolaştıktan sonra Nevide teyzemin sesini duyunca ayağa kalktım.

"Kaçtım ben!" Koşarak Oğuzların  eve geçtim.

"Sultanım!" Nevide sultan bana döndü.

"Kız cadı. Gel sarılayım." Sarıldıktan sonra ayrıldık.

"Kız sen iyice zayıflamışsın. Dur bak ben sana neler getirdim." Bir çantanın içinden bir sürü yemek çıkardı. BİR SÜRÜ!

"Allahım, sana geliyorum." Masaya, Oğuzun yanına oturup yemeklere baktım.

"Hepsi senin merak etme." Oğuza döndüm.

"Benim dimi Oğuz?" Güldü. Nevide teyzeyle biraz konuşup sohbet ettikten sonra Eda'lara bir tabak hazırladım ve bizim eve geçtim. Kimsecikler yoktu. Işıl'ı aradım.

"Nerdesiniz kız?"

"Kanka sahile indik. Gel sende hadi."

"Tamam geliyom canım." Koşarak altıma düzgün şort ve crop bir şey geçirdim. Sahile inince bizimkileri ve Furkan'ın yanında bir kızı gördüm.

"Selam?" Dedim kıza bakarak.

"Ah Selam." Dedi kız elini uzatarak. Elini sıktım.

"Furkan'ın arkadaşı." Dedi Cedi. Kafamı salladım. Kız saçlarını geriye attı.

"Aslında eski kız arkadaşı desen daha doğru olur Cediciğim."

collision || Furkan KorkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin