Part 1

335 11 5
                                    

Lisa's P.O.V.

Uzela sam torbicu i krenula ka izlaznim vratima.

"Otišla sam mama!" Viknula sam i otvorila vrata.

"Srećno dušo!" Viknula je iz kuhinje.

"Hvala!" Rekla sam i izašla.

Ne mogu da verujem. Konačno počinjem da radim!

Ciknuka sam od sreće i poskočila uzbuđeno.

Konačno!

Nakon šest meseci konstantnog neuspeha, konačno sam uspela da se zaposlim. Štaviše, kompanija u kojoj sam se zaposlila je jedna od najuspešnijih kompanija u državi.

Bravo za mene!

Ušla sam u moj auto i krenula ka kompaniji.

...

Stala sam ispred ogromne zgrade i pogledala veliki beli 'JEON' natpis koji je visio iznad ulaza.

"Huu... Okay Lisa. Možeš ti to." Bodrila sam sebe tiho.

Krenula sam da uđem, ali me je zvono mog telefona zaustavilo.

Ko je sad?

Izvadila sam telefon i javila se a da nisam ni pogledala ko je.

"Halo?" Rekla sam.

"Lisaa!" Viknula je Rosie iz sveg glasa.

Brzo sam odmakla telefon od uha.

Auć.

"Gde gori?" Pitala sam.

"Nigde. Samo sam te zvala da ti poželim sreću na prvom radnom danu. Jisoo unnie i Jennie unnie su trenutno na nekim sastancima, ali su mi rekle da ti poželim sreću u njihovo ime." Rekla je veselo.

"Hvala vam devojke. Sada mi je malo lakše." Rekla sam sa izdahom.

Nervoza me ubija.

"Do ovde osećam koliko si nervozna. Opusti se. Sve ćeš ih oduvati." Rekla je ponosno.

Nasmejala sam se.

"Hvala ti Rosie. Napetost se polako smanjuje." Rekla sam sa osmehom.

"Pa nego šta će nego da se smanjuje. Zašta služe prijatelji ako ne da bodre jedni druge?" Rekla je. "A i znam da imaš dovoljno iskustva za- Da? Sada? Baš je hitno? U redu odmah dolazim. Lisa, moram da idem. Neko je nešto zeznuo sa jednim od glavnih kompjutera." Rekla je brzo dok je nešto šuškalo oko nje.

"Samo napred. Svakako moram sada da uđem." Rekla sam.

"Izviniii~ I srećno još jednom!" Rekla je i isključila.

Pogledala sam u telefon i nasmejala se. Onda sam pogled prebacila na ulaz ispred mene. Još jednom sam izdahnula i ušla.

Pogledala sam gde su šalteri i prišla. Devojka koja je sedela za jednim šalterom me je odmah pogledala kada sam stala ispred šaltera.

"Dobar dan. Kako Vam mogu pomoći?" Pitala je sa lažnim osmehom.

Iz aviona se vidi koliko joj je mučno da priča.

"Dobar dan. Prošle nedelje sam obavila intervju sa menadžerom Choi Sungho-m i rekao mi je da se vama javim što se tiče mojeg radnog mesta." Objasnila sam.

"Ime?" Pitala je i počela nešto da kuca na kompjuteru.

"Lalisa Manoban." Odgovorila sam.

Nastavila je da kuca. Onda se odjednom samo ukočila i bukvalno prestala da funkcioniše.

Accidental mistake ✔Where stories live. Discover now