Rejtélyes idegen

25 3 0
                                    


Mikor leszúrtam a kis álca robotot, akkor küldött egy jelet a gazdájának. A jel aktív forrása megszűnt egyik pillanatról a másikra, s emiatt felébredt a hibernálásából még Mazdánál is nagyobb robot. Elkezdett szépen lassacskán izzani a lapos 4 optikája, bekapcsoltak a szenzorjai és elindult a rendszere, az energon ismét fogyásnak eredt. Villogtak a szenzorjai, tenyeréből egy hologram jelent meg, amit a kis hulladék álca az utolsó pár leforgását vette fel.


Az álcát Blokkolónak hívták: -Lehet, hogy csak a húslények végeztek vele. -Ilyen pitiáner dolgokkal nem foglalkozok.A hologramon az a jelenet játszódott le, ahol éppen a kerítés között mászik át a kis robot, mindeközben cybertron-ul recsegett valamit és ment leghátra miközben szedte a kis lábacskáit. Megállt egy pillanatra, mert a távolban látott egy embert és egy robotot. Nem tudta bemérni a robotnak az emblémáját ezért közelebb ment egészen odáig, hogy az ember háta mögött settenkedett majd felmászott rá észrevétel nélkül. Meglátta a robot fején az autóbot jelet és egyből küldött egy értesítést a Blokkolónak.Pechére Mazda észrevette és figyelmeztette az ember barátját, így hátra fordult és levakarta magáról, bele rúgott egyet és már csak azt vette észre különös erőket mozgatott meg a lány, fizika törvényeket meghazudtolva vízhajlítást végzett el és meg ölte a hulladékot vele.Az álca nem hitt az optikájának, újra és újra lejátszotta a felvételt lassítva, ahogy a hosszú hajú lány megöli a kis szolgáját. Ráközelített az autóbotra majd az emberre, az álca mérges lett és kiment az árnyékból.Blokkoló: -No lám, lám! -Egy leszakadt autóbot.. -És az ő kis húsvér nőstény barátja.Az álca értesítette a főnökét (Megatron-t) és még aznap útnak indult, hogy végezzen az autóbottal. Útja során értesítette a közeli álcákat és mozgósította őket. Az álca az út során többször is lejátszotta ugyanazokat a képkockákat, hogy jobban szemügyre vegye és elemezze azokat főleg, ahol a víz megától elkezdett „mozogni".Blokkoló: -Mhh... -Ez igen érdekes testvéreim. -Azt hiszem megtaláltam a tökéletes teszt alanyodat, Útzár!Útzár: -Ideje volt már!Berserker: -Megatron nagy úrnak is szóltál Blokkoló?Blokkoló: -Értesítettem őt.Berserker: -Nem jelent számunkra nagy fenyegetést egyetlen egy autóbot. -Simán elintézed egyedül is Blokkoló.Útzár: -Blokkoló, intézd el az autóbotot és fogd el az embert! -Kíváncsi vagyok milyen reakciókat vált ki egy húsvéremberből és hogy meddig fogja kibírni a vadiúj mérgeimet!Blokkoló: -Ne kezdj el megőrülni Útzár! -Ne feledjétek mit parancsolt Megatron! -A felettesetek vagyok! -Azért csapódtunk le Megatron csapatától, mert ránk bízott egy olyan feladatot, ami más álcának nehezére esne!Útzár: -Ugyan már! -Mindenki tudja, hogy a pocsék feladatokat kapjuk meg.Berserker: -Mond ki... mond ki! -Megatron csak azt akarja, hogy mi végezzük el azt a feladatot, aki senki sem akarna! -Már az öklöm nem is látott autóbot energont! -Azt várom már, hogy szét verhessem a fejüket! -Kitéphessem a szikrájukat és hogy rátapossak a fejükre! -Ahogy az édes, ragyogó olaj szivárogjon a testükből!Blokkoló: -Elég legyen ebből! -Nekem is hiányzik a harc, de most végre itt van a nagy esélyem!Berseker: -ESÉLYED!?Blokkoló: -Hallgass! -Ő az enyém!...Másnap mikor mentem a suliba, akkor Mazda aggódóan elkísért. Mellettem gurult a saját gyalogos tempómban.Én: -Nem kéne ennyire féltened Mazda. -Itt lakok a sulitól egy köpésnyire!Mazda: -Meg kell értened szívem, hogy bármelyik sarkon kifordulhat egy sokkal nagyobb és erősebb álca, bármikor megölhet, nem csak engem, hanem téged is! -Még az ártatlan embereket is. -Nem kímélnek senkit sem, azért, hogy elérjék az undorító tervüket.Én: -Miért lenne baj nekik az, hogy te itt vagy velem és nem a fronton, mint az autóbotok? -Egy autóbot nem jelent nekik fenyegetést.Mazda: -Csak hogy ők ezt nem így látják.Én: -Hát akkor kapják be.Mazda: -Egyébként nem vagy késésben?Én: -Nem, mert 7 óra 58 perc van. -Van még két percem becsöngetésig.Mazda: -Értem, de hát nem rég indultunk el!Én: -He, he, he...Mikor elértük a sulit, addig Mazda leparkolt a sulinak a parkolójában.Én: -Megfogsz várni?Mazda: -Igen.Én: -Rendben...Becsöngettek sorakozni kellett volna, de helyette felmentem az emeletre. Kikukucskáltam az ablakon keresztül, ami a parkolóra nézett. Láttam, hogy Mazda még mindig ott áll egymaga türelmesen a többi autók között. Tényleg meg fog várni...Megláttam a többi osztálytársamat, akik jöttek fel a lépcsőn, melléjük csapódtam.Kata: -Áhh, szóval itt vagy! -Már hiányoltunk!Én: -Miért?Bogi: -Semmi csak nem láttunk az udvaron.Én: -Na mi a téma?Kata: -Épp arról beszéltünk, hogy ki mennyit tud a nyelvtanból.Én: -Doga lesz?!Bogi: -Én is csak ma tudtam meg.Kata: -Pfff, na szééép...Én: -Mit fogsz csinálni Bogi?Bogi: -Hlye vagy? -Puskázni fogok!Csak mosolyogtunk.Melyik gyerek még nem puskázott volna életében?...Blokkoló szélsebesen gurult a földrajzi helyzetünk felé, hogy kivonjon minket a forgalomból. Rengeteg rendőr a nyomába eredt, még blokádot is állítottak fel, de mind hasztalan volt egy fekete, rendszám nélküli, lopakodó autóhoz képest.Útzár: -Blokkoló! -Nem az volt a terv, hogy csendben meghúzzuk magunkat?Blokkoló: -Pofa be!A blokádnak, egyszerűen csak nekik ment és rengeteg áldozatot hagyott maga után. Vér kötötte a kezét.

Múlt - Orion történeteWo Geschichten leben. Entdecke jetzt