Olmayan Okurlarıma

16.4K 692 286
                                    

Sevgili okur;

Öncelikle selamun aleyküm. Kimsin, neredesin, adın ne, kimlerdensin bilmiyorum. Doğrusunu istersen var mısın onu bile bilmiyorum (: yada olacak mısın? Şuan tarih 16 Haziran 2020. Ve ben 9. Bölüme kadar -9 dahil- olan bölümleri 2018 Nisan aylarında yazmışım.

Daha sonra hesabımı kuzenime devredip wattpad hayatımı sonlandırdığımda bu hikayenin taslaklarda kaldığında haberim yoktu. Haberim yoktu derken, unutmuştum. Sonraları varlığını hatırlasamda pek umursamadım. Daha sonra şu karantina döneminde can sıkıntısından patlamamak adına sırayla bütün uygulamaları denerken dedim ki neden bu hikayeyi tamamlamayayım? Ve başladım yine bir umutla.

Şimdi ise bu kurguyu tamamlamak istedim. En azından yıllar önce açtığım hesabıma yanlışlıkla girip kitabı bu hesaba yükleyip düzeltmeler yaptıktan sonra bunu yapmam artık vacib olmuştu. (: O kadar emeğin hakkını kendime vermeliydim.

Kitabımın kötü olduğunu düşünmüyorum fakat tabii ki de her şey zamanla olacak ve ben okunsun, yada okunmasın bu kitabı tamamlayacağım. Belki sen yıllar sonra bunu okuyacaksın ve buraya samimi yorumlarınla cevap vereceksin.
Bunun için bile değer! (:

Eğer kitabımda sevmediğin yerler olursa bunu bana özelden bildirebilirsin. Sana cevap veririm ve dediğin şeyleri dikkate alırım.

Son olarak Allâh'ın izniyle bu kitapta sana bir şeyler katmak için çabaladım. Bunu yapabildim yada yapamadım bilemiyorum. Hoş bir kurgunun arasına ahirette senin işine yarayacak bir kaç ilim, bir kaç hadis-i şerîf ve ayet-i celile kattım. Bunu yapma amacımda kitabımı okurken boş bir işle meşgul olmandan kaçınmak istememde vardı tabii..

O zaman buyur kitabıma, Allâh'a emanetsin!

🌼

Yüreğimdeki İslâmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin