*İyi okumalar
Deniz benim eski sevgilisiyle buluştuğumu bildiğini söylediğinde çok utanmıştım.
Ama sonra düşünmeye başladım. Bize ne konuştuğumuzu sormamıştı. Belki duyanlar ona bazı şeyleri söylemiş olabilirdi. Tabi kimsenin her şeyi duyması mümkün değildi. O yüzden düşünmeden duramıyordum. Deniz'de merak denilen şey var mıydı diye.
Ben olsam 'Ne konuştunuz?' derdim mesela.
Ulus elindeki limonataları önümüze koyup "İzel bu aralar hep paralel evrenlere gidiyorsun." dediğinde düşünmeyi bıraktım.
Ulus'un uyarısı olmasa daha bunu okul bitene kadar aklıma takardım.
"Yine bir şeyler olmuş belli."
Miray kaşlarını kaldırarak bana bakınca iç çektim. Zil çalar çalmaz kantine gelmiştik. Şimdi sorguya başlayacaktık.
"Deniz eski sevgilisiyle buluştuğumu öğrenmiş." dediğimde masanın üstüne doğru tükürükler saçıldı.
Miray öksürürken "Eski sevgilisiyle mi buluştun?" diye sordu.
Ona söylemeyi unutmuştum. Ulus peçeteyle onun tukuruklerini silerken yüzümü buruşturdum.
"Evet. Ulus kızı tanıyordu."
Bakışlarının hedefi Ulus olmuştu bu sefer. Sinirle ona bakıyordu.
"Bana niye söylemediniz?"
"Bana niye soruyorsun muhattabın yanında."
Ulus topu bana attığında bu sefer yeni hedef bendim. Oflayıp "Çok önemli bir detay değildi." dedim.
Omzuma vurmuştu.
"Dalga mı geçiyorsun İzel! Ne alaka ya? Bir de Deniz bunu öğrenmiş. Benden önce!"
Omzumu ovuştururken bu dediğine istemsizce gülmüştüm. Sonra kolumu ona sarıp göğsüme doğru çektim. Biraz debelensede sonra durmuştu.
"Bir daha ilk sana anlatırım."
"Tabi öyle yapacaksın."
Ayrıldığımızda peçete alıp ağzını sildi. İstemsizce gözlerim üstüme kaydı. Neyse ki leke olmamıştı.
Peçeteyi buruşturup masaya koyarken "Şimdi ne oldu anlat." dedi.
Ulus'da ilgiyle bakıyordu. Ne anlatacaktım ki? Rezillik rekorlarını her gün biraz daha zorladığımı mı?
"Deniz öğrenmiş ama bir şey demedi. Sadece bundan hoşlanmadığı belliydi ama ne konuştuğumuzu bile merak etmedi. Bana arkadaş olmak istemediğini söyledi sadece ama bu beni durdurmayacak."
"Çünkü malsın."
Miray'a tersçe baktım. Orta parmak çıkarıp yarısını tükürüğü içeceği aldı.
Ulus "Valla çok eğlenceli olacağa benziyor senin ona yakınlaşma çaban." deyip keyifle sırıttı.
İzlemekten keyif alacaktı eminim. Başta Deniz'le arkadaş olmaya çalışmamı istemezken şimdi destekliyordu. Eğlence arkadaşlıktan önce gelirdi.
"Plan yapmalıyım."
"Kanka sen entrikadan anlamıyorsun. Bak daha gizlice biriyle bile buluşamıyorsun."
Miray'a göz devirdim. Entrikalardan hoşlanmıyordum ama bu yapamayacağımı göstermiyordu. Hem Melek olayı tamamen şanssızlıktı. Kız beni bilerek oraya götürmüştü.
"Bu farklı. Hem öyle büyük bir olay düşünmüyorum. Deniz'e arkadaşlık konusunu sonra konuşacağımızı söyledim ama şu an okula sık gelmiyor. Daha fazla karşılaşabileceğim ortamlar lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmakarışık Kız (gxg)
RomanceTAMAMLANDI Sosyetik bir fen lisesi, güzeller güzeli disiplin kurulu başkanı ve o liseye hiç uymayan bir öğrenci; Disiplin başkanı bu öğrenciye takarsa, neler olur? Sıradan bir lise hikayesi olması gerekirken karanlığa gömülen İzel'in hikayesi.