55

9.3K 680 322
                                    

*İyi okumalar 🖤

Reyonlarda gezerken, Deniz birden eski haline dönmüştü. Depresif halimin onu de depresifleştirdiğini farkettim. Çünkü birden neşesi yerine gelmişti. Aburcubur reyonuna girdiğimizde, bir şeyler seçmek için raflara baktım ama o çaprazda duran alkol reyonuna geçti.

"Beni hiç şaşırtmadın şu an. Bari önce yemeklik malzeme alsaydık."

Onun ağzını su yerine birayla çalkalayanlardan olduğunu nasıl unutmuştum? Deniz viskilerin önünde durup bir kaç şişe alırken cevap verdi.

"Şaşıracağın bir şey söyleyeyim. 1 haftaya yakındır alkol almadım."

Evet buna şaşırmıştım. Bu yarısına kadar viski, bira dolan market sepetimizi açıklıyordu. Arayı kapatıyordu resmen.

"Bence ara vermişken bırak."

Ortada duran mısır paketlerinden 5 tane alışveriş arabasına atıp, bana baktı.

Tek kaşını kaldırıp "Ciddi misin şu an?" dedi.

Dediğimde ciddi değildim. Bence Deniz böbreklerini bırakır, alkolu bırakmazdı. Kafamı iki yana salladım. Raflara bakıp, renkli bir şarap şişesini çıkarıp kaldırdı. Yalnız artık şişelerden neyin ne olduğunu anlayabiliyordum. Çok zor değildi belki ama öğrenmek istediğim bir şey de değildi.

"Ciddi olmamana sevindim. Ayrılık konuşması hazırlamaya başlamıştım."

Bacağına tekme attığımda kahkaha attı. Ardından "Bunu seveceksin." dedi.

"Alkolle aramın iyi olmadığını biliyorsun."

Dudaklarını yalayıp "Karadut herkesle arasını iyi yapar." dedi.

Ardından onu da sepete bıraktı. Sepeti tutup reyondan çıkarırken, reyonlarda bir çok çift gördüm. Bir kaç hafta önce bu normalliği kıskanmazdım. Şimdi keşke biz de o kadar normal olsak diyordum; rol yapmak dışında. Gerçi Deniz çok hızlı toparlamıştı. Tamam düşünmeyeceğim ve bencil olacağım demiştim. Aklımdan geçenlerden kurtulmak için kafamı salladım. Deniz bunu farketmiş gibi bana baktı. Gülüşü gider gibi olunca atmosferin değişmesine izin vermek istemedim.

"Aburcubur reyonuna geri dönelim. Çikolatayla sarhoş olmak istiyorum ben de."

Deniz, iç çekip "Tamam başkan." dediğinde "Artık başkan değilim. Bugün istifamı verdim." dedim.

Aslında çok fazla yakındığım bu role alışmıştım. Lisenin bitmesi, garip geliyordu. Şimdiye kadar büyümek isteyen yanım 'artık istemesen de büyümelisin' diyordu.

Deniz "Sana başkan olmak yakışıyordu." dediğinde güldüm.

Lider özelliklerimin olduğunu lisede farketmiştim. İnsanları çok hızlı toplayıp, örgütleyebiliyordum. Disiplin komitesinden nefret edenlerden bile, beni seven olurdu.

Şakayla "Artık başkan olmadığım için beni beğenmezsin de sen?" dedim.

Deniz düşünüyormuş gibi bakınca güldüm.

"Beğenirim bence." dediğinde gülüşüm tebessüme dönüştü.

Önüne geldiğimiz reyondan bolca albeni alırken beni izliyordu. Albeni kutusunu bitirince "Keşke direkt kutuyu alsaydım." dedim.

"İstiyorsan ülkerden hisse de alabilirim sana anca paklar."

Göz devirip "Sen kutu kutu bira aldın." dedim. "ben de bunu seviyorum işte." diye devam edip Ülker çikolatalı gofretten de bir kutu sepete koydum.

Karmakarışık Kız (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin