28

10.7K 831 347
                                    

*İyi okumalar

1 haftadır ruh halim oldukça donuktu.

"Seninki okula gelmiş"

Ulus'un dediği şeyle bakışlarımı ona çevirmiştim. Deniz 1 haftadır okula gelmemişti ve ben bu sefer ona ne yazmış ne aramıştım. Çünkü aklımdan türlü türlü senaryolar geçiyordu. Belki çok saçmaydı ve imkansız geliyordu ama o kadının öldürülme nedeni ve katili bulunmadan 1 hafta içinde dosyasının kapatılması da imkansızdı. Evet, 1 haftadır sürekli haberleri takip etmiştim.

Benim cevap vermediğimi gören Ulus "Ne o aşkından vaz mı geçtin?" dedi.

Herkes yüzme havuzuna gitmişti. Miray kulüp başkanı olduğu için bize devamsızlık girmiyordu. Sınıfta sadece ikimiz vardık. Bu yüzden 1 haftadır içimi tırmalayan şeyi biriyle paylaşmak istedim. Ve o kişi Ulus'tu.

"Sana bir şey sormam lazım ama ciddi bir cevap istiyorum."

Sesimdeki ciddi ton, onun dikleşmesini sağladı. Elindeki telefonu cebine koyarken "Ne oldu?" dedi.

Derin bir nefes aldım. Düşüncelerim o kadar karmaşıktı ki bir araya getirip, hepsini ona aktarmam zor olacaktı.

Vücudumu ona çevirdim.

"Biriyle bir problemin oluyor. Sonradan başka biri 'bunu ben hallederim' diyor ve sen hiç bir şey yapmadan bekliyorsun. Sonradan problemin olduğu kişi öldürülüyor. Bu neyi gösterir?"

Ulus tek kaşını kaldırdı "Halletmiş işte, çok basit değil mi? Hangi kitapta katili bulmaya çalışıyorsun, yazar hiç gizleyememiş."

Dediği şeyle için daha da sıkılırken "Tesadüf olamaz mı?" dedim.

"O birinin öldürülmesi için Başka bir neden var mıydı?"

Kafamı iki yana salladım. Bilmiyordum. Ulus "Çok basit ya. Eğer sonradan katil başkası çıktığı için soruyorsan, yazar r yapmıştır." dediğinde kafamı salladım.

Kafamı sıraya yaslarken bu saçmalığın hiç bir mantığı olmadığını düşündüm. Deniz gerçekten garip biriydi. Onu bunca zamandır tanımama rağmen hayatının detayları hakkında hiç bir fikrim yoktu. 2 senelik sevgilisinin bile fikrinin olmadığını anlamıştım. Evine gittiğimde dışardaki eğlenceli karakterine tezat olan odası beni şaşırtmıştı. Arada bir tavırlarında olan ani değişimler zaten hep şaşırtıyordu. Onunla ilgili garip şeyler döndüğünü hep hissediyordum. Bu garip şeylerin ailesi ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Şimdi ise onun birini parçalayarak öldürecek kadar cani olup olmadığını düşünüyordum. Müdire, hoş bir şekilde katledilmemişti. Resimleri bulanıklaştırılmış olsa da parmaklarının tek tek kesildiğini okumuştum. Bu gerçekten vahşetti.

Ulus "Deniz'i azarlamaya gitmeyecek misin?" diye tekrar sorduğunda kafamı sıradan kaldırdım.

Ne yapmalıyım bilmiyordum. O gerçekten katilse...bu düşünce yüzünden bedenim durmadan ürperiyordu.

"Hayır."

"Ne o artık aşkın söndü mü?"

Oflayıp arkama yaslandım. Şu an aşk konusunu düşünemiyordum bile. Deniz'in ruh hastasının teki olduğunu düşünmeye başlamıştım. Kapı açıldığında gelene baktım. Gördüğüm beden yüzünden şaşırmıştım. Deniz, hakkında az önce konuştuğumuz kişi karşımdaydı.

Ulus "kaçan kovalanır ha." deyip sırıtsa da ben hiç gülemiyordum.

Deniz içeri girip yanıma gelirken sopa yutmuş gibi dikleştim. Kalbim hızlanmaya başlamıştı. Ulus bir şeyler geveleyip sınıftan çıktığında gerginliğim arttı.

Karmakarışık Kız (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin