24

12.2K 859 412
                                    

*İyi okumalar🖤

Şimdiye kadar yaptığım her şey kurallar çerçevesinde olduğu için, kuralsız bir şeylere kalkışmak beni aşırı heyecanlandırmıştı. Tabi bunu asla itiraf edemezdim. Araba sürebildiğimi fark etmiştim. Okulun önünden orman yoluna girerken yavaş bir şekilde sürmüştüm. Dönüşler bittiğinde ise gaza bastım. Gaza yüklendiğimde araba hızla asfaltta kayıp gitmişti. Telaşla frene bastığımda araba birden durdu. Öne ve arkaya giderken iyiki bir kurala uyup kemer takmışım diye düşündüm.

Ve düzeltiyorum, araba süremiyordum.

"Yağmur ciseleseydi şu an bariyerlere girmiştik."

Deniz sakince konuşunca ona baktım. Kemer takmadığını görünce "Uçabilirdin" dedim.

"Sana güvenmekle hata etmişim" diye alay ettiğinde ona tersçe baktım.

"Araban çok garip."

Babamın arabasını da kullanmıştım. Gaza bastığımda hızlansa bile uçuşa geçmiyordu.

"Modifiye ettirdim. Pedalları fazla hassas. Yavaşça bassan bile hızlı gidersin."

"Hız tutkunu falan mısın?"

Omuz silkip "Yarış için bu araba." dedi.

Kaşlarımı çatıp suratına baktım. Alkol, sigara, küfür, zamparalık, yasal olmayan araba yarışlarına katılım gibi her kötü özellik kendisinde mevcuttu.

"Maşallah" dedim.

"Aynen. Nazar değirme bebeğime."

Göz devirip önüme döndüm. Ona maşallah dememiştim ama neyse.

"Arabana bebeğim mi diyorsun?"

"Bu hale ben getirdim. Annesi sayılırım."

Kafamı iki yana salladım. Araba tutkunu olduğunu bilmiyordum.

"Arabalar, bira ve kadınlar. Sanırım senin için bu üçlünün yerini hiç bir şey alamaz."

Sigarayı unutmuştum.

"Ve sigara." dediğinde ona yandan baktım.

"Ah nasıl unutabilirim benim hatam."

Dudaklarını birbirine bastırıp "Hadi devam et.' diye yolu işaret etti.

Araba hala çalışır durumdaydı. Yandaki adını bilmediğim şeyle Deniz ilgileniyordu.

Tekrar kendimi koltukta uygun pozisyona getirip hafifce gaza bastım. Direkt hızlı bir kalkış yapmıştık. Araba gereğinden fazla hızlanıyordu. Virajları dönerken çarpacak gibi oluyordum. Nereye gittiğimi bilmeden öylece sürerken bir kaç kez kaza tehlikesi de geçirmiştim.

"Bizi öldüreceksin."

"Sana ehliyetim yok demiştim."

Anlık şekilde yana baktıktan sonra önüme döndüm. Virajı görmemle frene bastım.

Deniz "Sakın!" diye bağırırken direksiyona atıldı. İstemsizce gözlerimi kapadım.

Açtığımda bariyerlere yakın duruyorduk. Sanırım Deniz son anda direksiyonla bizi kurtarmıştı.

"Yanlışlıkla drift çektin helal olsun."

Deniz'e baktığımda kemeri işaret etti. "Yer değişelim."

Bir şey demeden arabadan indim. Bence de olması gereken buydu. Ben onun tarafına geçerken o da sürücü yerine geçmişti. Oturduktan sonra kemerimi taktım.

Karmakarışık Kız (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin