*İyi okumalar 🖤
Okul bitmişti. Ulus ve Miray çıkarken onlara "görüşürüz" dedim. Deniz'in geleceğini söylemiştim. Sınıf yavaş yavaş boşalırken bende çantamı topladım. Kalemlerimi de koyup, fermuarı çektim. Çantamı sırtıma aldığımda Deniz'in geldiğini gördüm.
Yanına ilerleyip koluna girdim.
"Hadi gidelim."
Aşağı inerken ona bugün hocanın yaptığı sözlü sınavı anlatıyordum.
"Matematikte yardıma ihtiyacım var." diye itiraf ettim.
Sınava çalışıyordum ve ilk 10.000'e göreceğime emindim. Hedefim ise en az ilk 3000'de olmaktı.
Otoparka gelmiştik.
"Yardım etmem için mi söylüyorsun bunu?" dediğinde tatlı olduğuna inandığım şekilde gülümsedim.
"Evet."
"En yakın arkadaşın okul 2.si değil miydi?"
Arabaya binerken "sevgilim 1." dedim. O da binmişti. Yüzüne cevap ister gibi baktım.
"Ders anlatmada iyi olacağımı sanmıyorum."
"İyi bir öğrenciyim. Kötü bir öğretmenle bile öğrenebilirim."
Aslında bunlar bahanemdi. Onunla daha çok vakit geçirmek istiyordum ve aileme sürekli yalan söyleyemezdim. Yani arkadaşlarımdan biri beni ders çalıştıracak diye konuşursam rahat şekilde onunla buluşabilirdik. 1 taşla 2 kuştu.
"Sana özel öğretmen ayarlayabilirim, en iyilerinden." dediğinde göz devirdim.
"Ben seni istiyorum."
İç çekip "Tamam" dedi. "Ama biyoloji çalışmayı tercih ederim."
İması beni utandırdı. Arabayı sürmeye devam ederken yandan onu izliyordum. Çok havalı duruyordu. Arada bir omzunu oynatıyordu ağrıyormuş gibi.
"Yoruldun mu?" dedim.
Gerçi derslere girmek dışında bir şey yapmamıştı. Gözlerini bir kaç saniye bana çevirip bedenini dikleştirdi.
"Hayır, omzum ağrıyor sadece."
"Neden?" derken elimi sağ omzuna atıp yavaşça okşamaya başladım. "Yanlış uyuma pozisyonu" göz devirdim. Başka ne olabilirdi ki. Tum derslerde uyuyor olmalıydı. Bir kaç dakika daha masaja devam ettim. Vücudu rahatlar gibi oldu. Biraz daha sıktığımda direksiyondan bir elini çekip elimin üstünde koydu.
"Yeterli."
Kafamı sallayıp elimi çektim.
"Sana yastık getireyim pazartesi" diye dalga geçtim.
O dalgamı umursamadan "Yapar mısın böyle bir krallık?" dedi. Kahkaha attım.
"Abartma."
Zaten ciddi değildim. Gülüp "Valla okula gelmek hiç benlik değil" dedi.
Dudaklarımı yaladım. Biliyorum, ben varım diye geliyordu. Bunu sürekli aklıma getirip mutlu oluyordum.
"2 hafta daha sabret. Sonra bitiyor zaten."
Sınav stresi bunu düşününce gelmişti.
"Aynen yazın bolca uyumayı düşünüyordum."
Ona bakıp alayla "Şu an da bunu yapıyorsun zaten." dedim.
Gülüp "Hayır, 3 gündür uyumadım eğer derslerdeki kestirmeyi saymazsan." dedi.
"Sayıyorum ama neden?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmakarışık Kız (gxg)
RomanceTAMAMLANDI Sosyetik bir fen lisesi, güzeller güzeli disiplin kurulu başkanı ve o liseye hiç uymayan bir öğrenci; Disiplin başkanı bu öğrenciye takarsa, neler olur? Sıradan bir lise hikayesi olması gerekirken karanlığa gömülen İzel'in hikayesi.