*iyi okumalar
Deniz aşağıda olduğunu söylediğinde Okan abiye mesaj atmıştım. Sessizce odadan çıktığımda abimin odasında gelen müzik sesiyle rahatladım. Böylece kapı kapandığında duymayacaktı. Evden çıkıp aşağı indim.
Farları açık spor arabayı gördüm. Arabalardan anlamasam da baya lüx duruyordu. Deniz mi diye bakmak için cama eğildiğimde, cam açılmıştı.
Deniz içerden gülümseyerek bana bakıyordu "Bin hadi."
Arabaya binip emniyet kemerimi taktım. Ona döndüğümde vücudumu süzdüğünü gördüm. Bakışlarında ki beğeniyi de görüyordum. Bu hoşuma gitmişti.
"Bara uygun giyinebilmiş miyim?" dediğimde suratıma baktı.
Dudaklarını yaladıktan sonra "Leoparlı pijamanı beklemiştim" diye alay etti.
Arabayı çalıştırdığında nereye gittiğimizi sorsam mı diye düşündüm. Sonradan vaz geçtim. Sonuçta söyleyeceği yeri bilmeyecektim.
"3'e kadar vaktim var."
Bana döndüğünde "Önüne bak" dedim.
Zaten hızlı gidiyordu, gözlerini yoldan ayırması tehlikekiydi.
"Bugün yanımda sindirella götürüyorum anlaşılan."
"Sindirella'nın 12'den önce evde olması lazım. O kadar da değil." dediğimde güldü.
"Asıl ortam 2'den 4'e kadardır."
"1 saat önce dönmüş olacağız işte."
Tekrar bana döndüğünde gözlerimle önünü işaret ettim.
"Başkan çok kuralcısın."
"Bu ailemin kuralı."
Ben de kuralcıydım gerçi. Her halükarda yarın okul vardı. O yüzden erken dönüp uyumam gerekiyordu. Deniz'in okul umrunda olmadığı için sabaha kadar barda olmakla sorunu yoktu.
"Sen de çiğnemiyorsun."
"Şu an çiğniyorum."
Kahkaha atmıştı. Camdan dışarı baktım. Çoktan bizim semtten çıkmıştık.
"Ailenden izinsiz çıkmadığını söylemiştin."
Kırdığım potu fark edip dudaklarımı ısırdım.
"Haber vermedim diyelim."
Haber versem de izin vermezlerdi. Bir kaç saniye yüzüme bakıp, tekrar önüne döndü.
"Gideceğimiz yerin ne barı olduğunu biliyorsun değil mi?"
Anlamayarak ona baktığımda bunu hissetmiş gibi "Lezbiyen barı." dedi.
Hayır, bunu hiç bilmiyordum. Tahmin de etmemiştim. Ulus'larla gittiğim gibi bir bar olacağını düşünüyordum.
"Orasının farkı ne?" dedim.
Diğer barlardan farklı olduğu için mi belirtme ihtiyacı duymuştu? Daha önceden bilseydim araştırma yapardım.
"Daha eğlenceli." diye alay etti.
"Sadece eşcinseller mi var?"
"Hayır ama sadece kadınlara özel kısımda var. İstersen ortak kısımda dururuz."
Ortak kısmın daha iyi olacağını düşündüm. Sadece kadınlar varsa, Deniz'in gözünü bende tutamazdım.
"Ortak kısım iyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmakarışık Kız (gxg)
RomanceTAMAMLANDI Sosyetik bir fen lisesi, güzeller güzeli disiplin kurulu başkanı ve o liseye hiç uymayan bir öğrenci; Disiplin başkanı bu öğrenciye takarsa, neler olur? Sıradan bir lise hikayesi olması gerekirken karanlığa gömülen İzel'in hikayesi.