36

13.8K 738 581
                                    

*İyi okumalar

Vücudum havada gibiydi. Hem mecazen hem fiziken. Deniz'in kucağında odalardan birine ilerledik. Yatağa attığında başım sallanıyor gibi oldu.

"Bana son verdiğin neydi?"

Dilim dönmezken zorla söyledim.

"Sadece viski"

Çok hızlı çarpılmıştım.

"Başım dönüyor."

"Gevşemen içindi ama fazla oldu sanırım."

Dudaklarını dudaklarıma değdirip çekti. Bustiyerimi çıkardıktan sonra sudyenime bakıp dudaklarını yaladı. Ona yarı kapalı gözlerle bakıyordum.

Elimi kaldırıp "Niye beni sarhoş etmek istedin!" diye hesap sordum.

Bir çok kelimeyi yutmustum ve o kahkaha attı.

"Acıyı azaltır."

"Ne?" dediğimde omzumu sertçe ısırdı. Çığlık attım. Acı azalmıyordu.

"Deniz" dediğimde "Gevşemeye çalış." dedi.

Öpücüklerini sudyenime kadar indirdi. Südyenimi çıkarttığında otoamtikmen ellerimi göğsüme doladım. Dikleşirken bu halime sırıttı. Kendi üstünü çıkardı. Göğsünden karnına kadar uzanan dövme dikkatimi çekti. Bu sabah, nasıl olmuştu da bu ayrıntıyı kaçırmıştım? Doğru ya gözlerim kapalıydı. Parçalara ayrılmış, kanlar içinde renkli bir kuş dövmesiydi. Vücudunun yarısını kaplıyordu.

"Bu kötü" diye mırıldandım.

Neden bir vahşetin resmini çizdirmişti ki? Pantolonu da çıkarıp üstüme tekrar uzandı. Tekrar dudaklarıma kapandığında elini şortuma attı. Çıkarırken, dudaklarına doğru inledim. Şortu çekerken, kilodumu da çekti. Parmakları direkt vajinama dokunduğunda inledim. Islaklığımı parmaklarına bulaştırıp dudaklarımdan çekildi. Parmaklarını emdiğinde utançla gözlerimi kapadım.

"Tadın harika." Parmaklarını tekrar bana dokundurdu. Deliğimin üstüne baskı yaptığında inledim.

Ellerimi sırtına götürüp sıktım. Parmaklarının baskısı artarken, düşüncelerim toparlanamayacak kadar dağınıktı.

"D-deniz!" dediğimde bir acı hissettim. Parmaklarından birini içime itti. Kasılırken dudaklarımı ısırdım. Hafif doğrulup ifademe baktı. Ardından ikinci parmağını da içime soktu.

Acıyla çığlık attığımda parmaklarını oynatmaya başladı. Gözlerimi kaparken sırtını tırnaklarımla çizdim. Parmaklarını hareket ettirmeye devam ediyordu. Sonunda 3.parmağını da içime ittiğinde zevk ve acıyla kasıldım.

"Acıyor." dediğimde baskısını arttırdı.

"Geçecek."

Ardından parmaklarını içimde döndürdü. Çığlık attığımda bunu tekrar tekrar yaptı. Kendimi ona bastırırken, çok fazla acıdığında geriye çekiliyordum. O ise baskısına devam ediyordu. Baskın olan zevk olduğunda iyice kendimi eline bastırdım. Boşalacağımı hissettim ama o tüm parmaklarını içimden çekti.

İstekle "Hayır" diye fısıldadım.

Gülüp "Ne hayır?" dedi.

Utançla "Deniz lütfen devam et." diye elini tuttum. Tek kaşını kaldırdı. Elini elimden çekerken içkinin verdiği güçsüzlük yüzünden tekrar onu tutamadım.

"Devam etmek istiyor musun?"

Yüzüme doğru eğildi. Dudaklarıma fısıldadığında kafamı salladım.

Karmakarışık Kız (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin