16

12.8K 899 128
                                    

*İyi okumalar

Okula sürüne sürüne gelmiştim. Beni görenler, selam vermekten vaz geçip yanımdan toz oluyorlardı. Ölü gibi gözüktüğüme emindim.

Omzuma sarılan kolla, yere kapaklanacaktım ki son anda toparlandım. Gözlerimi kolun sahibi Ulus'a çevirdim.

"Tövbe estağfurullah"

Ulus bana şaşkınca bakıp "Ne bu halin?" dedi.

Uyuyamamıştım. Düşündüğüm olumsuz şeyler  yüzünden 5 yıl yaşlandığımı düşünüyordum.

"Çok halsizim. Hakkım olsa derse gelmezdim."

"Bunu öğrenciler duymasın. Senin örnek olman lazım."

Göz devirip kolunun altından sıyrıldım. Ağırlığıyla eziliyordum. Sınıfa çıkarken "Dün uyumadın mı?" diye sordu.

Kafamı salladım. ''Neden' der gibi bakınca "Film izledim." dedim.

Gerçeği söylesem başımın etini yerdi. Sınıfa girince Miray'ın henüz gelmediğini gördüm. Eşyalarımızı yerleştirip tekrar bahçeye indik. Ulus şarkı söyleyerek peşimden geliyordu. Kendimi bir banka attım. O da yanıma oturup şarkı söylemeye devam etmişti.

"Başım şişti zaten sende şarkı söylüyorsun."

Sesi güzeldi ama sürekli söylediği için artık kusma isteği uyandırıyordu.

Ulus sesini daha da yükseltince ona tiksintiyle baktım. Yüzüme tüküre tüküre söylüyordu bir de.

"Ulus ölmek mi istiyorsun?"

Yanağımdaki mikrobunu silerken söyledim. Gülüp, yanağımı sıkmıştı.

"Yine niye asabisin sen?"

Sanki sürekli asabiyim gibi sormuştu. Elini itip "Uyuyamadım dedim ya." dedim.

"Film izlemeseydin sen de kardeşim."

"Tamam."

Hiç uzatmak istemiyordum. Kafamı bahçeye doğru çevirince girişin orda Deniz'i gördüm. Sabah sabah onu görmeyi beklemiyordum. Gelse bile 2. ders gelir diye düşünmüştüm. Şimdi ise hem erken gelmiş hem de yanında biri vardı. Daha önce hiç görmediğim bir kızdı. Okulun önüne gelene kadar gözlerimle onları takip ettim. Deniz kafasını çevirdiğinde göz göze geldik. İstemsizce gerildim. Bakışları bende bir süre oyalandıktan sonra yanındaki kızla konuşmaya devam etti. Okula girdiklerinde rahatsızca yerimde kımıldandım.

Sevgilisi olmadığını sanıyordum. O kız da kimdi?

Ulus "Nereye daldın?" dediğinde "Yok bir şey" dedim.

Ona Deniz'in yanındaki kızın kim olduğunu merak ettim diyemezdim. Başımdaki ağrıyla yüzümü ekşittim. Elimi başıma götürüp sıktım. Böyle giderse ağrıdan geberecektim.

"Günaydın aşkların en güzelleri!"

Miray yanımıza geldiğinde ona gülümsemeye çalışıp "Günaydın" dedim. Az önce Deniz'in yanında gördüğüm kız moralimi bozmuştu. Hemen sonuca varma diyen zihnimi bile dinleyemiyordum.

Bu hissettiğim şey, eğer sevgilisi varsa planımı uygulayamayacağım için miydi? Emin değildim sadece şu an çok rahatsız hissediyordum.

"Bunun nesi var?"

"Uykusu varmış."

Benim hakkımda kendi aralarında konuştuklarını duyup derin bir nefes verdim.

"Kötü mü gözüküyorum?"

Miray aramıza oturup kolunu omzuma attı.

"Bok gibi gözüküyorsun."

"Sağol ya."

Gülerek "Ne oldu da uykusuz kaldın?" dediğinde Ulus benden önce atlayıp "Film izlemiş." dedi.

Miray kaşlarını yukarı aşağı oynatıp "Porno mu?" dediğinde suratımı ekşitip koluna vurdum.

"Öyle bir şey izlemek için uykusuz kalır mıyım sence?"

İkiside gülerken göz devirip ayağa kalktım.

"Hadi sınıfa gidelim."

Zil birazdan çalardı zaten. Okulun içine girdiğimizde yine Deniz'i gördüm. Bir tane sınıfın önünde az önce gördüğüm kızla konuşuyorlardı.

"Seninki av sezonunu açmış."

Ulus'un dalgasına cevap vermedim. Miray "Sevgililer mi acaba?" dediğinde ona da cevap vermedim.

Bilmiyordum çünkü.

Deniz'in karşısında olan kız bembeyaz tenli ve simsiyah saçlıydı. Gözleri de uzaktan tam seçemesem de yeşil gibiydi.

Niye bu kadar güzel duruyordu ki?

"Hareket etsek?"

Ulus bunu diyene kadar durup onları izlediğimi fark etmemiştim bile. Silkelenip "Tamam." dedim.

Yanlarından geçmemiz gerekiyordu. Onlara bakarken yakalanmak istemediğim için bilinçli şekilde karşıya bakmaya başladım. Tam yanlarından geçerken "Başkan!" diye seslenilmesiyle durmak zorunda kaldım.

Yüzümdeki yorgun ifadeyi silmeye çalıştım. Ona döndüğümde yanındaki kızı bırakıp yanıma doğru gelmeye başladı. Bir an elimi kolumu nereye koyacağımı bilemedim. Sonradan hareketsiz kalıp yanıma gelmesini bekledim. Elini uzattığında hala yüzüne bakıyordum. Gözleriyle elini işaret edince bakışlarımı oraya çevirdim. Benim bilekliğimi tutuyordu.

"Arabada düşürmüşsün." dedi.

Hiç fark etmemiştim. Elinden aldığımda "Teşekkürler" diye mırıldandım.

Gözleri bedenimde gezerken "Neyin var?" dedi.

Sesinin ilgili gelmesiyle, kalbim havalanıyormuş gibi hissettim. Tepkilerim beni şaşırtıyordu.

"Uykusuzum biraz." dedim.

Tüm gece seni düşündüm diyemedim. Neden bu kadar takılmıştım bilmiyordum. Takıntılı bir İnsan olmak berbattı.

"O kadar geç de bırakmadım seni." dediğinde kafamı salladım.

"Uyuyamadım işte."

Bir şey diyecekken arkasındaki kız ona seslenince dudaklarını birbirine bastırdı. Ardından hızlı bir "Görüşürüz" deyip kızın yanına ilerledi.

Ben de öylece durmaya devam ettim.

Miray kolumdan çekip "Sen ne zaman arabasına bindin?" dediğinde kendime geldim.

Bilekliği cebime sokup ona baktım. Merakla bana bakıyordu. Ulus'ta öyle. Hatta bakışlarında sorgulama bile vardı.

"Dün onunla mıydın yoksa?"

Ulus'un sorusuyla ofladım. Saklayamayacaktım sanırım. Kafamı salladığımda Miray "Hani film izlemiştin?" diye fısıldadı.

Bakışların tekrar Deniz ve o kıza kaydı. Gülerek kızla sohbet ediyordu. Benimleyken de böyle güleçti.

"Sana diyorum İzel!"

"Sınıfa gidelim anlatırım." dedim.

Gerçi ne anlatacağımdan da emin değildim.

Karmakarışık Kız (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin