37

12.2K 740 306
                                    

*Bu sadist durumunu beğenmediniz ama aklımdaki Deniz hep buydu. İyi okumalar :)

Bedenimde hissettiğim ağırlıkla açtım gözlerimi. Yavaşça etraf netleşirken başımı tuttum. Üstümde ki örtüyü çekip gözlerimle odayı taradım. Yerdeki kıyafetlerime kayan gözlerim dün geceki hatıraları zihnime doldurdu. Gelen hatırlarla vücudumda ki çizikler sızladı. Örtüyü biraz daha çektim. Yanımdaki bedeni görünce derin bir nefes aldım. Gitmemişti.

Hatırladığım her anı, beynimi çarpıyor gibiydi. Dün yaptığı şeyden zevk almıştım. O da almıştı ama şimdi ayık olan zihnim bunun yanlışlığını fısıldıyordu.

Zorla yerimden kalktım. Ağrıyan vücudumla yerdeki kıyafetlerimi toplayıp üstümü giydim. Uyuyan bedenine baktım. Burda olduğunu gördüğümde hissettiğim rahatlama her şeyin ötesindeydi.

Kafamı iki yana salladım. Bedenimdeki ağrıları görmezden gelip tekrar yatağa girdim. Onu uyandırmalı mıydım?

"Deniz"

Omzunu dürttüm. Homurdanıp kafasını çevirdi.

"Deniz kalk sabah olmuş."

Hafifçe gözleri açılan bedenle elimi çektim. Gözlerini bir kaç kez yumup açtı. Yataktan dikleştikten sonra saçını karıştırdı.

"Ne sabahı güneş yok."

Az önce duvardaki saate bakmıştım doğruysa saat 5.20'di.

"Birazdan doğar. Hadi giyin sen de."

Çoktan giyinmiş olan bedenime baktı. Yatağa geri yattığında "Hey kalk!" dedim.

"10 dakika daha uyumazsam ölebilirim, cidden."

"Ben de hazırlanıp eve yetişemezsem ölebilirim. Cidden."

Tek gözünü açıp bana baktı. Kaşlarımı çattım.

"Aileni unutmuşum." diye homurdandı. Tekrar kalkarken derin bir nefes verdi. Zorla üstünü giyinirken onu izledim. Bedeninin bazı yerlerinde çizikler vardı. Bunları dün ben yapmıştım. Vücuduma sıcak bastı. Giyindikten sonra telefonunu aldı. Bir kaç mesaj okuduğunu gördüm. Kaşları çatılırken dişlerini sıktı.

"Birini aramalıyım, sen in geliyorum."

"Kimi?"

Bana önce ifadesizce baktı. Ardından iç çekti.

"Çok meraklısın."

"Söyle o zaman merakım geçsin."

Kafasını iki yana salladı.

"Babam aramış."

Doğruyu mu söylüyor yoksa yalan mı söylüyor emin olamadım. Yüzüme baktığında, mimiklerinden de bunu anlamadım. İç çekip ayağa kalktım.

"Ben bizimkileri kaldırayım o zaman."

Odadan çıkarken bacaklarım hafif sızlıyordu. Dünün hatıraları bedenimde çok tazeydi. Yine de az önce sanki bu hiç yaşanmamış gibi davranmıştık.

Aşağı inerken yerde uzanan bir çok beden gördüm. Dün tek dağıtanın ben olmadığımı bilmek güzeldi. Etrafta gezerken tanıdık surat aradım. Dün oturduğumuz koltuklara kayan gözüm, suratları görmese de telefonumu görmüştü. Sehpanın üzerinden telefonumu alırken bunu hangi akılla burda bıraktığımı sorguladım. Dün, ben de uçmuştum.

Sonunda gözlerim bir çocuğun kucağında sızan Miray'ı buldu. Onun yanına olabildiğince hızlı gidip omzundan dürttüm.

Çocuk hareket ederken o sadece mırıldanmıştı.

Karmakarışık Kız (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin