⚫24⚫

136 12 22
                                    

hatırlatma*
Çayı biten Tae doldurmamı rica edince kalkıp kaynayan çayın altını kapattıktan sonra masaya doğru ilerlerken görüntümün bulanıklaşmasıyla kendimi yerde buldum.
.
.

Kızın çaydanlıkla beraber yere düşmesiyle iki oğlan da kendini onun yanına attı. Telaşla birbirlerine bakıp ne yapacaklarını şaşırdılar. Daha sonrasında Taehyung telefonuna uzanıp ambulansı aradı ve yerde baygın hâlde bulunan kızı kucağına alıp koltuğa uzandırdı. Yerde kalan Jungkook öfkeyle yere yumruklar atmaya başladı.

-" Shhh sakin kal ambulans geliyor iyi olacak. " bir yandan Jungkook'a sakinleşmesi için yardımcı olan Taehyung bir yandan da baygın olan kızla ilgileniyordu.

-" Tae kötü olacak... Tae her şey kötü olacak ! Baksana kaynar su üzerine döküldü. " yine de olumsuzluğu düşünmek istemeyen Taehyung onun da düşünmemesi için onu susturdu.

Dışarıdan gelen ambulans sesiyle kapının çalmasını beklemeyerek kapıyı açan Taehyung vakit kaybetmemek için Minseo'yu kucakladı ve ambulansa bindirdi. Görevlilere onların gitmesini ve arkalarından geleceklerini söyleyip evde yalnız bıraktığı arkadaşının yanına döndü. Bir yandan Jungkook'un tekerlekli sandalyesini ararken bir yandan da Hoseok' u nasıl bilgilendireceğini düşünüyordu. Sonunda sandalyeyi bulduğunda Jungkook'un yanına götürüp onu oturttu. Evden çıkıp bir taksi çağırdılar. Gelen taksiye önce Jungkook'u bindirip sandalyesini bagaja koyan Taehyung da ön koltuğa oturup gitmesi gereken hastaneyi şoföre söyledi.
..

Hastaneye geldiklerinde ücreti ödeyip arabadan inen Taehyung aynı şekilde Jungkook'u da indirip sandalyesine yerleştirdikten sonra hızlıca hastaneye sürdü. İçeriye girdiklerinde hemen biraz önce gelen acil hastanın yerini sordular. Görevli kadın ameliyathanede olduğunu söylediğinde ikisi de teşekkür ettikten sonra asansöre doğru ilerlediler. Ameliyathane önüne geldiklerinde sakinleşmek için derin derin nefes alıp verdiler. Taehyung Jungkook'a Hoseok'un numarasını bilip bilmediğini sorunca Jungkook telefonunu cebinden çıkartıp Hoseok'u aradı. Üçüncü çalışında açan Hoseok neşeli bir şekilde Jungkook'a cevap verdi.

Nereden başlayacağını bilemeyen Jungkook önce sakin olmasını söyledi ve ardından gelişen olayları ona anlattı telefondan bir süre ses alamayınca kapattı sanmıştı ama ekrana baktığında arama görüşmesi hâlâ devam ediyordu. Telefonu tekrar kulağına koyduğunda yine ses gelmeyince ona seslendi. Nihayet cevap alınca oldukları hastaneyi söyleyip kapattı.
Zorlu bekleyişleri devam ederken içeriden tek bir haber veren kişi çıkmamıştı.

-" Tae neden bir anda bayıldı ? Kötü bir şeyler olacak hissediyorum işte. " üzüntüden konuşurken sesi titreyen Jungkook'un önünde eğilip ellerini onun ellerinin üzerine koyan Taehyung ona umut olurmuşcasına konuştu.

-" O güçlü bir kız Kook hm? Sen öyle söylemiştin ona. Seni nasıl sırtladıysa bu acıları da sırtlayarak üstesinden gelecek. " sarılıp birbirine destek veren iki arkadaşı bölen şey Hoseok ve Minji'nin asansörden inip onların yanına gelmesiydi.

-" Jungkook nerde ? Çok mu ciddi durumu he ? Cevap versenize durmayın öyle ! " sonlara doğru sesi yükselen Hoseok'a cevap veren kişi Taehyung olmuştu.

-" Hyung bize de bir bilgi verilmedi ameliyatın bitmesini bekliyoruz. O iyi olacak merak etme. " yanına gidip sırtını sıvazladı. Herkese umut dağıtan o neşeli çocuk şu an en ufak bir umut damlasına muhtaçtı. Ne de olsa terzi kendi söküğünü dikemezdi değil mi ? Yanına oturan sevgilisinin ona sarılıp kulağına fısıldadığı cümleler ona umut konusunda yardımcı olmuştu.
...

Ameliyathaneden çıkan Minseo'ya baktıklarında vucüdunun belli kısımlarında olan sargıları gördüler. Ne kadar yaklaşmak isteseler de doktor buna engel olup onun durumunu onlara anlatmaya başladı.

 ROOMMATE || KSJ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin