27. rész

154 8 0
                                    

-Zack? Mit akarsz?-forgatom meg a szemeimet.
Semmi kedvem nincs most hozzá, mondjuk amúgy sincs. Nem tudom mi oka volt most hirtelen megjelenni, eddig se híre se hamva nem volt sehol.
-Csak megnézem azt ami az enyém!-vigyorodik el.
-Te teljesen hülye vagy! Nem vagyok a tiéd, nem egy tárgy vagyok!-morranok fel.
Ez nem az én Zackem, valami megváltozott. Olyan mintha bekattant volna nála valami.
-Lehetsz bármelyik vérszívóval, akkor is az enyém maradsz mert megjelöltelek!-lép közelebb hozzám.
Óvatosan a nyakamba szippant, keresve a jelölését. Értetlen arccal húzza el a fejét, nevetnem kell tőle.
-Na mi az? Valami hiányzik?-mondom mélyebb hangon vigyorogva.
Kezdem átvenni az ő eszelős stílusát. Ez nagyon nem az én Zackem, ő sohasem volt ilyen.
-Ezt hogy..?-döbben meg.
-Tudod változott pár dolog miután itthagytál!-villantom meg szemeimet.
-Te hibrid vagy..-suttogja.
-Ügyes vagy drága, eltaláltad!-veregetem meg a vállát.
-De ezt hogyan?-értetlenkedik.
-Majdnem meghaltam, és ha rajtad múlt volna meg is dögölhettem volna, szóval cselekednem kellett, és ez volt a megoldás. Erősebb vagyok mint valaha!-rántok vállat.
Elindulok hazafelé, de ahogy mellé érek enyhén meglököm a vállát és egy gúnyos mosoly kíséretében tovább megyek.
-Szeretnél még valamit vagy ennyi volt a bájcsevej?-nézek rá hátra.
Óvatosan megrázza a fejét és el is tűnik a sötétben. Egy vállrántás kíséretében folytatom tovább az utam, amit már remélhetőleg senki sem fog félbeszakítani.

Ahogy belépek kifújom a bent tartott levegőt és egy könnycseppet is útjára engedek. Eddig bírtam tartani magam, fáradtan kuporodom le az ajtó tövébe. Elegem van már abból hogy az emberek elhagynak aztán visszajönnek úgy mintha mi sem történt volna. A cipőm lerúgom magamról és csukott szemmel pihenek. Most senki sem siet elém, hiszen már elég késő van. Körülbelül fel tizenkettő felé járhat az idő, a srácok már biztosan alszanak. Nincs erőm felkelni így az ajtó előtt nyom el az álom. Elfáradtam..

Laposakat pislogva nézek körbe, meglepetésemre a szobámban találom magam. Csak egy hatalmas póló és bugyi van rajtam, semmit sem vettem észre abból hogy mikor hoztak fel a szobámba.
-Biztosan Jack volt..-motyogom.
Kikelek az ágyból és átveszem a ruháimat, egy fekete haspóló és egy szürke melegítő nadrág váltja fel az alvós ruhámat. Bemegyek a fürdőbe és egy arc mosás után lemosom a sminkem maradékát és egy újat teszek fel helyette. Ahogy végzek a konyhába indulok ahol már a két srác is tartózkodik.
-Köszi hogy felvittél tegnap este!-mosolygok Jackre.
-Én nem vittelek sehova..-néz rám nagy szemekkel.
-Az ajtóban aludtam el, de akkor ki vitt fel?-húzom fel a szemöldököm.
Felszaladok a szobámba és jeleket keresek, bár nem kell sokáig nézelődnöm. Az íróasztalomon egy cetli fogad, ezt hogy nem vettem észre eddig.

Remélem így már kényelmesebb lesz, kerestelek, de nem találtalak. Láttam hogy az ajtóban aludtál így felhoztalak és hagytalak pihenni.

Blake

-Szóval ő volt!-mosolyodom el.
Mosolyogva megyek vissza a fiúkhoz.
-Na megtudtad hogy ki volt?-néz rám Logan.
-Igen, Blake volt.-bólintok egy aprót.
-Szabad bejárása van a házba?-húzza fel a szemöldökét Jack.
-Igen, ne félj nem fog bántani.-mosolygok rá.
-Amúgy miért aludtál tegnap az ajtó előtt?-néz rám testvérem.
-Fáradt voltam és hazafelé Zack is elkapott szóval jah..-motyogom zavartan.
-Mit akart tőled?-feszül meg Jack.
-Csak meg akarta nézni ami az "övé"-mutatok macska karmokat.
-Chh..-sziszegi Jack.
-Méghogy az övé..-motyogja orra alá.
Felszaladok a szobámba a táskámért és visszaérve két puszit nyomok a srácok arcára.
-Sziasztok!-lépek ki az ajtón.
A garázsba megyek és előhozom a motoromat, mióta a balesetem volt nem ültem rajta. Ahogy átvetem rajta a lábam és elfog az ismerős és már hiányzó érzés. Hazaértem, itt vagyok itthon. Elindítom a motort és kigurulok a felhajtóról. Ráhúzom a gázt és belvárosban elérem a százat is, a megengedett ötven helyett. Túlzottan hiányzott a sebesség, a futás ezt nem helyettesíti. Percek alatt a munkahelyem előtt találom magam. Hát kezdődik a nap, remélem ma forgalmasabb lesz egy kicsit, mint általában.

Néma rocker csaj ·Javítás Alatt·Donde viven las historias. Descúbrelo ahora