Podziękowania

55 8 6
                                    

Nie bardzo wiem, co mam napisać tutaj, ponieważ w żadnej książce tego nie robiłam, haha.
Zacznę może od tego, że chciałabym podziękować wszystkim osobom, które chociaż poświeciły 4 minuty na przeczytanie moich wypocin ( tj rozdziałów ). To naprawdę dodawało mi otuchy i pomagało w dalszym rozwoju.
Specjalne podziękowania chcę skierować dla sonicetomeetya, oraz stories_awae które dały gwiazdkę pod każdym moim rozdziałem ( oraz zostawiały miłe komentarze i zaobserwowały mnie ). To znaczy dla mnie naprawdę dużo!
Na końcu chciałabym jeszcze podziękować kilku osobom, które i tak nigdy nie przeczytają tej powieści, haha. Są to m.in. Ross Lynch, Laura Marano, Riker, Rocky, Rydel, Ryland, Stormie i Mark Lynch, Raini Rodriguez, Calum Worthy ( który właściwie nie miał swojego przydziału zbytnio w tej książce, ale chociaż był ważny dla Rossa i Raini ), Ellington Ratliff, Vanessa Marano oraz inni wspomniani w tej książce bohaterowie! To dzięki wam wszystkim zaczęłam pisać i jestem bardzo wdzięczna za to! 

Spotykamy się w tej książce ostatni raz, ale nie ogólnie. Pisanie dla was wszystkich czytających była czystą przyjemnością, a jeśli sprawiłam wam radość to bardzo się z tego cieszę!

Będzie mi brakowało tej książki tak bardzo mocno! 😭❤️

Raura - Przypadkowe SpotkanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz