Bab 38

63 2 3
                                    

☆Moon Hyejung☆

"Adakah kamu , JeonJungkook , sudi menerima MoonHyejung sebagai isteri kamu dan akan berjanji untuk hidup berasamanya , walau dalam suka dan duka?"

"Saya sudi~" ucap Jungkook dengan senyuman lebar di mukanya.

"Adakah kamu , MoonHyejung , sudi menerima Jeon Jungkook sebagai suami kamu dan akan berjanji untuk hidup berasamanya , walau dalam suka dan duka?"

Dalam waktu tu... Aku akan menamatkan zaman bujang aku... Dengan lelaki yang menjadi Peluang Kedua aku meneruskan hidup.

Aku melirik ke para hadirin. Dan aku nampak..

 Dan aku nampak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yeonjun oppa...

Dia lambai aku dan bagi thumbs up.

Dia menyuruh aku menyebut kata sudi.

Yeonjun oppa... Terima kasih sebab jadi cinta pertama Hyejung~

"Saya sudi~" ucapku.

"Sila cium pengantin~" ucap priest tu.

"Terima kasih , Hyejung~" Jungkook menarik aku ke dalam ciuman.

"Wooooo!!!" Para hadirin menepuk tangan di kala aku dan Jungkook bercumbuan.

Detik yang indah ni... Aku akan ingat sampai bila-bila~

"Sama-sama , sayang~" ucapku setelah Jungkook menamatkan ciuman.

Dia senyum malu sebab aku memanggilnya 'sayang'

*Rumah kami *

"B-Banyaknya!!!" Terkejutku melihat hadiah-hadiah kahwin di ruang tamu. Aku berjalan ke arah hadiah-hadiah dengan agak susah sebab baju kahwin aku terlalu panjang

"Ini semua daripada kawan-kawan dan fans kita tau~" kata Jungkook pada aku.

"Sakit tulang belakang aku mengangkut semua hadiah ni tau tak? " kata Jimin. Diorang bawak hadiah-hadiah ni guna lori , mana taknya sakit belakang😂

"Ha ah... Nasib baik harini hari istimewa korang , dengan senang hati~ aku menolong" kata Taehyung pula.

"Ehehe terima kasih korang~" ucapku pada Jimin dan Taehyung.

"Besok-besok korang kahwin , aku dengan Hyejung pulak tolong angkat hadiah kahwin korang~" kata Jungkook pula.

"Ehehe~" Taehyung dan Jimin senyum kambing.

"Kitorang mintak diri dulu lah eh?" Kata Taehyung.

"Ha ah , jumpa korang kat tempat kerja~" ucap Jimin sambil dia dan Taehyung nak balik.

"Terima kasih banyak-banyak~" ucap aku dan Jungkook seraya melambai mereka pulang.

Selepas tu , aku pun pergi tukar baju kepada baju yang lebih selesa. Sebab baju kahwin tu dahla panjang , sendat pula , kesian perut berlemak aku nihh hihi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Peluang Kedua || JJK FF || Malay FFWhere stories live. Discover now