Bab 34

36 1 0
                                    

☆Min Yoongi☆

"Bodoh!" Aku membaling botol arak yang sudah kosong ke lantai sehingga ia pecah.

"Arghh... Yeonjun dulu senang2 ja aku hapuskan , sekarang Jungkook tu kenapa susah sangat nak mampus ah?!" Marahku sambil minum arak lagi. Aku dah tikam perut dia guna pisau pun tak mampus2... Ada 7 nyawa ke apa?!

Entah berapa botol dah aku minum. Dengan minum , aku boleh buang stress aku.

"Yoongi , sudahla tu" kata manager hyung aku.

"Jangan arah2kan aku lah bodoh!" Marahku padanya.

"Kau nak mampus jugak?!" Teriakku. Perlahan2 dia geleng.

"Kalau aku tak pungut kau , takdanya kau dapat hidup senang duit banyak macam sekarang tau... Nak jadi orang tak kenang budi macam Hyejung sundal tu jugak ke?!" Marahku.

"Tak , Yoongi..." gelengnya.

"Kenapa kau tak pergi bunuh lagi si Jungkook tu ah?" Tanyaku selamba kepadanya.

"Dulu kau langgar motor Yeonjun tu senang2 je mala'un tu mampos... Jungkook yang macam kacang hijau kecik tu pun kau tak dapat bunuh?!" Marahku.

"Saya lama dah tak nampak Jungkook datang kerja , Yoongi" katanya memberi alasan.

"KALAU TAK NAMPAK , KENAPA TAK PERGI CARI?! BODOH! " marahku sambil melempang muka manager hyung aku. Dia lebih kepada orang bawahan aku sejak zaman pre-debut dulu.

"Akh!" Dia mengaduh sakit. Kena lempang sikit je pun dah mengadu.

"Aku nak kau bunuh Hyejung dengan Jungkook dalam masa sebulan ni... KALAU TAK , AKU BUNUH FAMILY KAU! DENGAN ANAK2 KAU AKU BUNUH SEKALI , FAHAM?!" teriakku.

Laju2 dia angguk.

"Dah , pergi keluar , cakap kat Pd-nim aku ambil cuti..." kataku sambil merebahkan diri atas sofa.

"Tapi , Yoongi... Awak lama sangat dah ambil cuti-" kata2nya aku potong.

"NAK PATUH KATA AKU PUN SUSAH KE AH BODOH?!" teriakku sambil membaling kotak tisu yang ada di meja tu pada dia.

"N-Ne , arasseoyo..." dia pun cepat2 keluar dari perkarangan rumah aku.

"Yeonjun... Yeonjun... Tak lama lagi kau jumpalah pujaan hati princess muah muah kau tu... Aku akan bunuh semua orang yang menjengkelkan aku! HAHAHA" gelak ku sendiri tak siuman.

Memang aku tak siuman pun! HAHA

Ayah sendiri pun aku bunuh , peduli apa aku orang tua nyanyok tu , tak guna...

☆Moon Hyejung☆

"Jungkook... Sampai bila kita kena sorokkan diri?" Tanyaku sambil kami baring2 atas katil.

 Sampai bila kita kena sorokkan diri?" Tanyaku sambil kami baring2 atas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Saya masih berfikir , Hyejung... Saya pun tak pasti bila kita boleh keluar..." kata Jungkook sambil melihat ke dalam mata aku.

"Saya kesianlah kat managers saya... Mesti diorang kena marah dengan Pd-nim..." kataku.

Peluang Kedua || JJK FF || Malay FFWhere stories live. Discover now